ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
وه يجماعه دا انا حتى م بتكلم كتشيررر🦦.
😁8
طبطب عليا وقولي هَتعدي،
أنا مش بِخير ولا الأيام بِتعدي.
💔8😢5
لأ لأ فكك مننا احنا ناس عبيطه، فكك مننا ان شاء الله هتعدي وهيفرح قلبك ويجبر بخاطرك 🤍🤍🫶
💔6😢5
‏اللي عايزك في حياته هيبقى عارف ازاي يحافظ عليك.
9
Forwarded from روائع قرآنيه ❤️✨️
﴿وَأَقِمِ الصَّلاةَ إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنكَرِ وَلَذِكْرُ اللَّهِ أَكْبَرُ﴾.🤎
8
‏واصرف عنا
حمل الليالي
وثقلها
واجعل
في صدرونا
اطمئنانًا
يْشبه نسمات الفجر.🖤
9
مش عارفه، بس طالما الفون شغال ومفهوش أي حاجة غريبه، وشغال طبيعي يبقى، مفيش هكر ولا حاجه.
👍4
مفيش حاجه اسمها وصفه تعمل كدا، عموما موجود عندي الشئ دا وبنوصل للكل المحافظات، ولو حبه تعرفي أكتر ادخليلي برايفت.
4
صباح الصباح فتاح ي عليم
والجيب مفهشي ولا مليم
بس المزاج رايق وسليم
باب الأمل بابك ي رحيم🫶❤️❤️.
10🥰2
جينات.
7😁1
"مَا لِي وما للدُّنيا، ما أنا فِي الدُّنيا إلَّا كَراكِبٍ استَظلَّ تحتَ شَجرةٍ ثمَّ راحَ وترَكَها."

- رسول اللّٰه ﷺ... 🧡🍂
9
"كأَنني أمتلك شخصينِ بداخلي، أحدُهما يرغبُ برؤية كُل العالم، والآخرُ لا يود أنّ يتركَ غرفته".
😢10
- ماما انا جبت تمانية من عشرة
= ولي تنقصي درجتين متتكررش تاني
Me:
😁10
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (‌Ɒiиα 🥀🖤)
الجو عندنا في المنيا يرد الروح للي خلقها...👩‍🦯
😁92😢2
العصفور مخه،2 جرام، في الصيف يهاجر للشمال هربًا من الحرارة،
إنسان مخه كيلو ونصف: الصيف أحلى من الشتاء.
😁12
يا رب يستي بقى عشان نخلص.
5
مينفعش تقبلي تدخلي علاقه وانتي قلبك مع حد تاني، شوفي اللي بتحبيه دا، عاوزك فعلاً وهيحاول عشانك ويفوت ف الصخر، ولا هيقول ظروف؟!
خدي منه كلام نهائي، بس عموما مفيش حاجه اسمها حرام، انتي بتختاري شريك حياه، واستخيري ربك، وخدي م الشخص اللي بتحبيه كلام وقرار أخير، ويكون موثوق منه.
6
لو هنتكلم ف منطق الدين والحرام، يبقى حرام عشان دا لسه خطيبك، بصي اطمني عليه وقوليله ربنا يسهلك الحال وكلام يوضح بإنك أوريدي هيوحشك، بس متقوليهاش الكلمه كدا فاهمني، انا بتكلم لو انا مكانك يعني.
👍72
إيّاك أن تضع يدك على جرحي وتمزح
مهما أبديتُ للجميع بأن الأمر لا يستحق
فهو لا يزال يؤلمني!! 🖤
💔11
يا رب🤎.
16
شايفه هتبقي غبيه جداً جداً لو فضلتي مستنياه، سابك، سابك ومعملش أي حساب لأي حاجه، ولا طمنك، معلقكك كدا، واد توكسيك، انسيه خالص خالص، وادي نفسك فرصه للي شاريكي، لازم تنسيه بجد، هتبقي سو كلاون وبتعلقي نفسك بأوهام لو فضلتي مستنياه.
6