نمتوا؟
مره فلاشه سألت اسطوانه قالتلها انتي منين قالتلها من CD جابر نيهاهاهاها🚶♀.
مره فلاشه سألت اسطوانه قالتلها انتي منين قالتلها من CD جابر نيهاهاهاها🚶♀.
😁11❤1
أنت فاتح دلوقت عشان الرساله دي ليك:
جتك نيله عليك وع اختيارتك المنيله🫶.
😁17❤2
طب خد اخر واحده دي بقى:
هتعدي والله العظيم وهتحلو ويقر عينيك بما تتمنى🫶.
❤19🥰4