الذنب، انك عملت ذنب🙂، مرحله وعدت ودرس وعدى وكلنا بنختار غلط بس بنتعلم، بعد كدا نحافظ ع قلبنا، مش احتياجنا يخلينا نرتكب ذنوب، او نودي نفسنا ف طرق مش كويسه،صلي ع النبي كدا، وقربي من ربك، واحمديه واستغفري، ولسه ف حياه ولسه هنتعمل ولسه ربنا هيعوضنا بناس شبهنا، ولسه كل حاجه هتبقى فل، بس نقوي نفسنا كدا.
❤3
نمتوا؟
مره فلاشه سألت اسطوانه قالتلها انتي منين قالتلها من CD جابر نيهاهاهاها🚶♀.
مره فلاشه سألت اسطوانه قالتلها انتي منين قالتلها من CD جابر نيهاهاهاها🚶♀.
😁11❤1
أنت فاتح دلوقت عشان الرساله دي ليك:
جتك نيله عليك وع اختيارتك المنيله🫶.
😁17❤2