للأسف مسمعتيش مني 🙂، اللي حصل حصل وماضي وعدى، لملمي جراحك، مفيش وقت انهيار ولا وقت ندب، الحمدلله ع كل، والحمدلله انو ربنا كشفلك حقيقته، أنا محستهوش الواد دا، الكلام اللي قاله مش هين وكانت الحقيقه أصلا، يالا حصل خير، المهم لولا انتي قدها لولا حصل كدا، لازم تستغلي الشويه اللي قاعدين دول، حلم بابا وماما يستحقوا، وحلمك، متقوليش خلاص انتهيت والكلام دا، تبقي عبيطه بجد، لو خلصتي الحكايه ع كدا، فوقي كدا وقربي من ربك تاني، هو ميستهلكيش، يالا تجربه وعدت.
❤2
الذنب، انك عملت ذنب🙂، مرحله وعدت ودرس وعدى وكلنا بنختار غلط بس بنتعلم، بعد كدا نحافظ ع قلبنا، مش احتياجنا يخلينا نرتكب ذنوب، او نودي نفسنا ف طرق مش كويسه،صلي ع النبي كدا، وقربي من ربك، واحمديه واستغفري، ولسه ف حياه ولسه هنتعمل ولسه ربنا هيعوضنا بناس شبهنا، ولسه كل حاجه هتبقى فل، بس نقوي نفسنا كدا.
❤3