ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
يماما، اي العبط والتخلف دا، قولي لمامتك يبت، دا مش محترم بنسبة واحد ف الميه، قولي لمامتك ولا أختك ولا اخوكي، الحوار لازم حد يعرفه، أي العبط دا بس، قلة أدب ودين بجد.
🤔3
بس بقى أي القرف دا، قولي لمامتك يبت، اي هو دا، لازم تقولي.
🤔3
لأ مش ممكن.
👀5👍1🤔1
لا تيأس🫶💫.
15
اهلي : اقعدي مع العريس وابهريه بطريقه تفكيرك ..

أنا= ..
😁101
انتي عبيطه تقولي لولد مين؟! انتي عاوزاه يعاند معاكي اكتر والحوار يكبر، هو مفيش حل غير تقولي للحجه، ولا اخوكي، ولو وصلت تقولي للحاج قولي، هي ناقصه.
1👍1
لأ طبعاً اذاكي، فطبيعي مش هتسمحيه، المهم انسيه خالص، أمحيه من حياتك وابدأي حياه جديده صافية حلوه، فكك من الماضي واللي حصل.
3
فكرتني ب نص قرأته ف كتاب قبل كدا..
قال أعرابي خادمه أعطتني درس

كانت تحمل طبق مغطاه، فسألتها ماذا يوجد ف هذا الطبق؟
ردت قالت: ولما أغطيه؟
3
أنا عارفه إنك ألطف وأحن من إنك تخليني أتعلق بحاجة وهي مش ليا، فاللهم بحق الشغف ال جوايا وكل ال عماله أبنيه ف خيالي دا وصلني لكل ال نفسي فيه، وماتطفيش شغفي ولمعة عيوني تجاه حلمي أبدًا💗 ‌.
15
‏كيفَ تنتهي تِلك العلاقات الرائِعة ويلتهمها الغياب ! ؟ ،
كيف يتسرّب مِنّا الأصدقاء كحفنةِ ماءٍ مِن اليد ؟
😢81
الناس بتفتح الواتس بتلاقي كلام حلو
انا لما افتح الواتس :
😁13
نَصيحـةٌ لك.

اجعَـل بينَـك وبيـنَ اللّٰـه أعمـالًا خَفيَّـة ،

لا تَراهـا الأعيُـن ، ولا تتحدَّثُ بها الألسُـن ، ولا تُخافِـت بها صدِيقًـا ، أو تُحدِّث بها قريبًـا.

وتذكَّـر دائمًـا بأنَّ الخبيئـةَ الصَّالِحـةَ نَجـاة عِندما تُغرِقُـكَ أمـواجُ الحيـاةِ .'))♥️
10
انتي حطتيني في شوال و كتـ 'ًمتي نفسي ليه انتي عتلاعبيني ؟
😁12😢21
❤️‍🩹.
😢81
اللي يسيب من غير سبب دا متدهوش الأمان نهائي، سابك ورجع لما احتاجكك جنبه، وهونتي عليه لما سابك واتكسرتي، وغلطانه إنك رجعتي وأمنيتله تاني، هو المفروض ميقولش مش واثقه فيا دي، لأن طبيعي هتحسي وهتقولي كدا بعد ما سابك مره، المفروض كان طمنك مش يتقمص، أنتي رد فعلك طبيعي بالنسبه لفعله، عليكي انتي بقى تقوي نفسك، ومتبنيش ضعفك لأي حد، عشان مش الكل بيحترمه، ف ناس بتستغله، عشان كدا قولنا البنت تحافظ ع نفسها، عشان مش الكل بيحترم ضعفها ويقدره، قوي نفسك يبنت الناس محدش بيموت من الفراق.
👍51
صاحب المسدج هو اللي بيطلب أخفي المسدج رقم واحد، رقم اتنين لو المسدج كان ينفع مش أخفيه مش هخفيه، رقم تلاته المهم صاحب المشكله فاهم ومشكلته تتحل، وصلت! 🌚
👏5👍1
مهو للأسف هو عمل كدا علشان ضامن حبك، وعشان عارف انك محبتيش قده، هو الانسان كدا يحب اللي يطلع عينه أنما السهل وكدا تؤتؤ ميلزمنيش، للأسف هو محبكيش، كان اختيارك غلط، بينتي ضعفك للشخص الغلط، أسوأ الناس هي اللي تقلب الترابيزه، وهو بيعمل كدا، قربي من ربك يبنتي، واحمدي ربك ع كل حال، أكيد دا الخير، الحمدلله انها جيت ع قد كدا، انتحار اي وهبل أي، فوقي كدا، ربك كبير وعالم بكل شئ، القرب من الله بيحيي القلوب والله، أقرأي قرآن وربنا يهون عليكي 💗.
3
عندي مرض إسمه الرد السريع عالمسدجات لدرجه تخليك تشك إني ميت عليك .🦦
🌚9🕊3
عسل😂❤️❤️❤️❤️❤️.
13🥰1
I know 😂❤️❤️.
8