بصي، محدش م بيغلط تمام، بس غلط عن غلط بيفرق دا أولاً، ثانيا سواء هو اللي قال أو صاحبه، هو أكيد انفعل بسبب انو حس انو ولد، بس هو غلطان بردو أي كان، ثالثا بقى فكك من اللي حصل كل دا، ومن انك ظالمه وبتاع، بالعكس الموضوع مفهوش ظلم خالص، مش يمكن ربنا هيئ حوار طنط دا عشان تتقي الله، وتبعدي عن الطريق دا، وساعتها هو لو بيحبك هيجيلك، وحته انو قال رضا مامتك دي حته حلوه، الخلاصه، أدعي ربك انو يدلك ع الطريق الصواب وقولي يا رب لو خير ليا اجعله من نصيبي لو شر اصرفه عني، وانتي مغلطيش لما عملتي بلوك، انتي عليكي دلوقتي، فكك من كل دا وتسبيهاع الله وتذاكري عشان متندميش، ولو اتقدملك فعلاً، ساعتها ملناش علاقه بأهله او غيره، لانو طلع راجل فعلاً وجالك، مترجعيش تكلميه غير لما يبقى حلالك خلصانه؟!
اتمنى تكوني فهمتي كلامي.
اتمنى تكوني فهمتي كلامي.
❤4👍1
العلاقات الإنسانية بتكمل بالتقدير، إنك تحس إن قيمتك محفوظة عند اللي قدامك في غضبه قبل أوقات الرضا، لما بتلاقي مجهودك متصان وله قيمة ومتشاف مش مهدور في الأرض، الإنسان ممكن يقدم أجمل ما عنده، بس لو حس بالتقدير والأمان، وإنه مش هيتساب ببلاش في أي لحظة🖤.
❤5
والله يغاليه سواء أهله هو أو أهل ناس تاني، احنا بردو معشرنهمش، وبعدين كل حاجه نصيب فعلاً، ادعي ربك زي ما قولتلك، وحقكك تزعلي من كلمته، بس انتي ادعي وسبيها ع الله، ومتشغليش بالك كتير بالله عليكي.
❤5
Forwarded from روائع قرآنيه ❤️✨️
ودَين الناس يوماً سوف يُقضى ودين أبيك لن تقوى عليه .
❤10
اعملوا رياكتات ياحلوين وشيلوا الميوت القناه مفيهاش اعلانات خالص والمحتوي خفيف ولطيف❤️.
❤11
1/يروحي، ربنا يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته يارب، لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا، ربنا يهون عليكي ويجبر بخاطرك ويقر عينيك يا رب، أسأل الله لكي الصبر والسلوان، ويطمن قلبك ويفرحه♥، ممكن تدخلي ليا برايفت؟! @dinaasultan
2/والله انا، بدعي بقول، شفاك الله وعفاك من من أي مرض وتعب ف القريب العاجل، كله مأجور عليه، ويبعد عنك اي شر وتعب، ربنا يشفيك شفاء لا يغادر سقما♥.
2/والله انا، بدعي بقول، شفاك الله وعفاك من من أي مرض وتعب ف القريب العاجل، كله مأجور عليه، ويبعد عنك اي شر وتعب، ربنا يشفيك شفاء لا يغادر سقما♥.
❤1
"لا يبكي المرءِ مِنَّا من فرط أحزان قلبه، بل من فرط يقينهُ بأنهُ لا يستحق كل ذلك أبدًا أبدًا."🖤
💔6
نمتوا؟
بس كنت عايزه اقول ان مره واحده اسمها ساره بتقول انا شقتي صغيره يدوبك اوضتين وساره ههههه .
بس كنت عايزه اقول ان مره واحده اسمها ساره بتقول انا شقتي صغيره يدوبك اوضتين وساره ههههه .
😁11🌚2