ماذا بعد! 🖤
بصراحه مش عاوزه اسيب نفسي لدماغي، بس شكراً شكراً شكراً كمان مره، أروح انام أحسن، افكركم صحابي للأسف يعني 🥲🥲🥲.
حستني دراما كوين أوويييي 🫠😂.
😁3
ماذا بعد! 🖤
آه ف ناس بتزورها عادي، هي للمسلمين والمسيحيين، بس بصراحه معرفش مهمة قد اي ولا كدا، عشان مقرأتش ف حديث ولا أي كتاب ديني قرأت مثلا زياره العدرة شئ مقدس مثلا. الله اعلى وأعلم.
أهو واحده جاوبتلك، أنو فعلاً مقرأتش خالص عن العدره والامكان دي إطلاقا، فعلاً كلها ما هي إلا بدع.
🥰2
"دافئة جدًا فكرة أن تجد شخصًا يشبهُك تمامًا، طاهر القلب، لين القول، جميل الروح، بشوش الوجه، يُخاطب عقلك و يُلامس قلبك، يُلاحق تفاصيلك الصغيرة عن ظهر حب، يرى فيك اختلافًا يستحق الوصل، يستثنيك من بين البشر، و يراك البَعض والكُل والجَمع والجَميع."
❤10🥰2