دا كلو عشان اشتغل وجوزي ميذلنيش !
خليه يذلني اسهل بقا تيجي منه احسن ما بتيجي م الغريب🦦.
خليه يذلني اسهل بقا تيجي منه احسن ما بتيجي م الغريب🦦.
😁13
ماذا بعد! 🖤
بصراحه مش عاوزه اسيب نفسي لدماغي، بس شكراً شكراً شكراً كمان مره، أروح انام أحسن، افكركم صحابي للأسف يعني 🥲🥲🥲.
حستني دراما كوين أوويييي 🫠😂.
😁3
ماذا بعد! 🖤
آه ف ناس بتزورها عادي، هي للمسلمين والمسيحيين، بس بصراحه معرفش مهمة قد اي ولا كدا، عشان مقرأتش ف حديث ولا أي كتاب ديني قرأت مثلا زياره العدرة شئ مقدس مثلا. الله اعلى وأعلم.
أهو واحده جاوبتلك، أنو فعلاً مقرأتش خالص عن العدره والامكان دي إطلاقا، فعلاً كلها ما هي إلا بدع.
🥰2