ماذا بعد! 🖤
639 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
العلاقات اللي على السوشيال ميديا او في التلفيزيون اللي كلها ايام حلوة وتفاهم ٢٤ ساعة وضحك..مش دايماً بتمثل الواقع..العلاقات فيها خناق وفيها تفاهم، فيها ايام وحشة وايام حلوة، فيها اخفاقات ونجاحات، فيها ملل عادي جداً، بنتغير وطباعنا بتتغير..كل واحد بيضحي ساعات علشان الثاني ، وكل علاقة مش شبه الثانية، وبتحتاجوا تتأقلموا كثير على طباع بعض حتى لو لسنين، الحب مش سهل ومش كفاية، الحب والمحاولة واحترام بعض ، واننا مانهونش على بعض ولا نهين بعض هو المهم..
واهم حاجة..انك ماتخافش تبين ضعفك قدام شريك حياتك ولا تحكم ابداً على ضعفه 🤍،
ماتقارنوش علاقتكم بحد..خصوصاً اللي على السوشيال ميديا وفي الافلام وفي الروايات لاني كنت بعمل كدة زمان وأتأثر نفسياً🤍.
11🥰1
قبل ما تناموا
مره اتنين راحوا يعزو ف واحد بيسأل التاني انت عزيت قالو لأ ع السمنه نيهاهاهاها🦦.
😁13
يعني انا عايشه دور المصلحه الاجتماعيه وبسمع كل الناس واجي اخر الليل انهار لوحدي!!
💔11
أولاً حابه اشكر جداً البنوته اللي نزلت اللينك بجد 😂❤️❤️❤️❤️.

ثانيا اتنيلي اقفلي الاتشانل وروحي ذاكري وابقي اسكرول فيها بعدين يأوختشي ورانا حلم لازم يتحقق ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🫶.
وشكرا لذوقك ورأيك ووجودك مشرفني🥹❤️.
15
يلا أنت عسل يلا😂❤️❤️❤️❤️.
😁17
وأنا مستنيه اتجوز عن حب وأنا أصلا أي حد يدخلي بعمله بلوك...
😁18
‏في الجنة لن نفترق ولن نخاف البُعد ولا الموت ولا الظروف ولا السفر، لن نغار ولن ننام ولن نتعب..
في الجنة لا بكاء ولا جروح ولا دموع ولا ألم ولا إبتلاء.
ستموت هناك خُصيلات الشّيب وهالات العين وإجهاد السهر ودموع الحنين.

في الجنة سنرى اللّهَ ورسوله ﷺ.

رزقني الله بِها وإياك🖤.
18
وسلاماً على من مَرَّ صدفة فصلَّى على رسول الله فزادني حسنة وازدادت حسناته🕊♥️♥️♥️♥️♥️.
17
طب والله حصل😂😂😂.
😁12
‏اليوم
اجدد ثقتي بك
برحمتك ، مغفرتك ورضاك
وأعلم انه لافشل اعظم من فقدان الثقه بك
ولا نجاح اعظم من اليقين الكامل بك .
11
- أنا بمثل انى مخيف يا مارد لكن ساعات ببقى خايف جداً
= وانت ليه مقولتليش الموضوع ده قبل كده؟
- عشان.. عمرنا ما كنا صحاب!

فيلم جماعة المرعبين (2013).
😢9
وانا اشعرفني، هي ناقصه قرف!! 🙂
😁7
ماذا بعد! 🖤
وانا اشعرفني، هي ناقصه قرف!! 🙂
مهو المسلمين بردو بياكلوا الفسيخ، والفسيخ دا حاجه مقرفه خالص متتكلش أصلا!! 😂
😁6
اعععع، أكيد مش عليه ذنب، عشان مكنش عارف انو لحم خنازير🙂.
😁8
يجماعه أنا اسمي دينا****مش كريستينا!! 🤌.
😁13
بمناسبة اننا ف موسم الامتحانات:

بعتذر لأبني ع التأخير بس أبوك تنح •
😁12
ستظل أمنيتي الجميله، حتى أنالها💫.
🥰13
يشتات الشتاات يابا رشديييييي ألحقونا ألحقونا بجد🥲..

أكيد دا خير ليكي، مهو للأسف اختيارك كان خاطئ، وربنا يهون عليكي، ويعوضك، وقربي من ربك جداً الفتره دي، وشوفي مستقبلك وابني ذاتك، وخير والله، احنا نظرتنا ضيقه جداً، لكن رب الكون مطلع ع كل شئ، أعملي موڤ أون وانتي قدها والله.
👍3
نورتيني والله، جميله زيك💫.

آه، مش كنت بحبه بس، أنا كانت روحي فيه بالمعنى الحرفي، بس اهو عايشه عادي جداً، وبقيت أعرف اختار صحابي وبتعلم🫶.
4
المسجات عباره عن اقوله اي؟! 😂

أنا برأي المواساه والكلام دا بيطلع من قلبك للشخص فوراً، مش أنا اللي اقولك تقولي لحد بتحبيه تقوليله أي، قولي اللي حاسه بيه، والكلام اللي بيطلع من القلب بيوصل فوراً، حتى لو ملغبط وملعبك بيوصل وبيغير المود بجد، قوليله أنا عارفه انو انا نكديه، بس مش يمكن عشان بحب أغلس عليك عشان بحبك؟! 🌚وكل حاجه هتعدي والله، هي الدنيا كدا يوم حلو ويوم وحش مش طول الوقت مزهزه😂، قوليله استعين بالله، وقوي نفسك كدا انت قدها، وحلوا المشكله سوا بتاع قرايبه دي، وحاولي تبقي لطيفه بس كدا 🫶.
8