ولا تعب ولا حاجه وانا موجوده ف اي وقت، دلوقتي انتي مينفعش تقولي اي كلمه كدا ولا كدا عشان حرام دا مش حلالك أكيد فهماني، حاولي تبعتي قرآن كتير وآيات مطمنه، وتطمني عليه كل شويه، بس بلاش خوض ف الحديث تمام، وبعد ما ربنا يصلح حاله، تتفقوا ع انو متتكلموش غير ف الحلال، ودا احلى حل طبعاً ♥.
تسلميلي واياكي اضعاف مثل ما دعوتي وأكتر❤️❤️❤️❤️🫶، الشرف ليا♥.
تسلميلي واياكي اضعاف مثل ما دعوتي وأكتر❤️❤️❤️❤️🫶، الشرف ليا♥.
❤4
طالما كروس ومودريتش وبنزيما مستمرين بالمستوى دا البدني والفني اختناق الريال بيستمر في المباراة ، محتاجين صحوة الثلاثي للدخول في المباراة بقى.
❤3
" ما ضَرَنا بُعد السماءِ وإنْ عَلَت .. ما دُمتَ ياربَّ السماءِ قريبُ
ما ضرنا أبواب خلق أغلقت والله نقصد بابه فيجيب؟!🖤
ما ضرنا أبواب خلق أغلقت والله نقصد بابه فيجيب؟!🖤
❤12
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته، نورتي🥹🩶.
صلي ع النبي كدا، بصي لو كان خير ل بقى، ودي حقيقه هتيجي كدا هتيجي كدا، هو لو كان خير كان فضل جنبك، كنتوا استمرتوا، لكن هو مش خير، ربنا له حكمه عظيمه، ربنا عاوز يديكي درس، وانك متوقعيش تاني ف الفتنه، كلنا ف الاول بنختار غلط سواء ف اشخاص او غيره، كلنا بنتعلم، محدش بتصيب معاه من أول حاجه أبداً، أستعيني بالله، ولمي جراحك وتعبك، وقربي من ربك جامد، وربنا يهون عليكي 🩶.
صلي ع النبي كدا، بصي لو كان خير ل بقى، ودي حقيقه هتيجي كدا هتيجي كدا، هو لو كان خير كان فضل جنبك، كنتوا استمرتوا، لكن هو مش خير، ربنا له حكمه عظيمه، ربنا عاوز يديكي درس، وانك متوقعيش تاني ف الفتنه، كلنا ف الاول بنختار غلط سواء ف اشخاص او غيره، كلنا بنتعلم، محدش بتصيب معاه من أول حاجه أبداً، أستعيني بالله، ولمي جراحك وتعبك، وقربي من ربك جامد، وربنا يهون عليكي 🩶.
❤4