الجديد في انهياراتي هذه الأيام أني تخليت عن الشعور بأني فقدت كل شيء، أصبحتُ أبكي وبداخلي يقين أنه عندما ينتهي حزني سأنهض وأنفض البقايا وسأستمر في المحاولة، سأقاوم وأواجه حتى أنتصر.
💔7😢2
قوم ذاكر بقا يا غالي ، مش هتروح تكتبلهم في الامتحان كنت مطفي وفاقد الشغف .
😁9😢1
شكراً لكل واحد بيقول ف حقنا كلمة حلوة من ورانا، بتخلي غيرنا يحبنا من غير ما يعرفنا♥!
❤9
حلوة كلمة " مبزعلش منك " بس الأحلى منها مايهونش عليا زعلك، حلوة العلاقات الرايحة جاية، اللي فيها الناس بياخدوا و يدوا، بيخافوا على بعض، مايهونش عليهم زعل بعض، بيراضوا بعض، بيطبطبوا على بعض، بيطمنوا بعض، بيسندوا بعض
حلوة العلاقات ،الواضحه الي مفهاش تعقيدات ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🧸.
حلوة العلاقات ،الواضحه الي مفهاش تعقيدات ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🧸.
❤8🥰2
قوليله دا اختبار من ربنا، ولازم تنجح فيه، وفكرت انك غيرته وبقى ينتظم ف صلاته وبيقول هيرجع زي الأول وكدا، المفروض ميتأسفش ليكي، هو كدا هيعصي الله وشيطانه هيتغلب عليه، قوليله اوع تخلي الشيطان يتغلب، ورربنا مبيديش حد فوق طاقته أبداً، وربنا عادل ف كل شئ حتى الهموم، أوريدي هتوقع بس لازم تقوم، وربنا معاك دايما وانا معاك، بس الأكيد انو ربنا دايما معاك، وابعتيله فيد قرآن هادي كدا🤍.
❤3