عايزه اخلف واد واسميه محسن عشان في الرايحه والجايه اقول لابوه ايوه يا ابو محسن اعسل🥹.
😁13
الجديد في انهياراتي هذه الأيام أني تخليت عن الشعور بأني فقدت كل شيء، أصبحتُ أبكي وبداخلي يقين أنه عندما ينتهي حزني سأنهض وأنفض البقايا وسأستمر في المحاولة، سأقاوم وأواجه حتى أنتصر.
💔7😢2
قوم ذاكر بقا يا غالي ، مش هتروح تكتبلهم في الامتحان كنت مطفي وفاقد الشغف .
😁9😢1
