أنا مش عارفه اجمع الكلام والله، هو انتي نفس البنت ولا اي طيب، مش فاهمه، ازاي بينكم صلة قرابه وازاي عرفتيه من الماسنجر!! وضحولي يبنات بالله يعني تقولي رقم واحد وترقموا🙂..
بس عموما ف واحده بتقول حب من طرفين ولا اي؟! هو فعلاً حب من طرفين، عشان هو استحملك ف أسوء حالاتك وانتي كمان استحملتيه ف أسوء حالاته، ودايما مهتم بيكي وبيشاركك يبقى بيحبك.
رجاءا وضحولي.
بس عموما ف واحده بتقول حب من طرفين ولا اي؟! هو فعلاً حب من طرفين، عشان هو استحملك ف أسوء حالاتك وانتي كمان استحملتيه ف أسوء حالاته، ودايما مهتم بيكي وبيشاركك يبقى بيحبك.
رجاءا وضحولي.
👍3
لأ مترديش خالص، عشان هونتي عليه، وبجد اللي يهون مره، يهون ألف مره، ولو غيرتيه فعلاً، كان هيفضل متمسك بيكي، وكان هيبقى عارف انو غصب عنك لانك ف ضغط، وانتي لو سمحتي متفكريش بالشكل دا وقوي نفسك، وفكك من حب قبله ولا بعده، حافظي ع قلبك، وشوفي مستقبلك، ودنيتك ورضا ربك أهم من كل دا، لو سمحتي أبدأي صفحه جديده خالص مع ربك وأبدأي حياه بجد🩵.
❤2
اللهم لا تجعل مصيبتنا في ديننا..
ولا تجعل الدنيا أكبر همّنا..
ولا مبلغ علمنا..
فإن الدنيا زائلة كلها
وهمها وعلمها ضائعان ذاهبان
ولن يبقى مع العبد إلا ما قدم لآخرته🖤.
ولا تجعل الدنيا أكبر همّنا..
ولا مبلغ علمنا..
فإن الدنيا زائلة كلها
وهمها وعلمها ضائعان ذاهبان
ولن يبقى مع العبد إلا ما قدم لآخرته🖤.
❤8
ماذا بعد! 🖤
الحمدلله هذا من فضل ربي😂❤️مش أول مره يتقلي الكلام دا🌚😂❤️، تسلميلي 🩵.
الناس بتحترمني قبل ما تعرفني، بعد ما تعرفني تبغي تقطع علاقتها بيا🥹🥹.
😁9
-ونخاف من بكرا لي، مين عارف بكرا اي؟!
=بكرا الشفوي
-لأ يبقى نخاف🚶♀.
=بكرا الشفوي
-لأ يبقى نخاف🚶♀.
😁10