سامحوني لو كنت قولت فى حقكم كلمتين حلوين مكنتش لسه أعرفكم والله .
😁6🔥2
غبي يتصل على غبيه
ازعجها غيرت رقمها
وارسلت له رساله من رقمها الجديد
قالت رقمي غيرته ارتحت منك ومن ازعاجك.!!!
المشكله مش هنا
المشكله رد عليها وقال والله لا جيب رقمك من تحت الأرض..🦦
ازعجها غيرت رقمها
وارسلت له رساله من رقمها الجديد
قالت رقمي غيرته ارتحت منك ومن ازعاجك.!!!
المشكله مش هنا
المشكله رد عليها وقال والله لا جيب رقمك من تحت الأرض..🦦
😁9
مبسوطة اوي إني بفقد إعجابي باللي قدامي لما بلاحظ عليه تصرفات نرجسية او تصرفات toxic عمومًا ,بفصل بجد اللي هو انت كنت بتلمع قدامي و انطفيت فجأة , خلاص انتهى موضوعك.
👍6
تبدأ ليلة الإسراء والمعراج من مغرب يوم الجمعة ١٧ فبراير حتى فجر السبت ١٨ فبراير ♥️
ليلة غُسلت فيها أحزان الحبيب ﷺ بعد عام الحزن ..
اللهم كما جعلتها ليلة دخول الفرح والسرور على قلبه الشريف ﷺ فَاجعلها ليلة فرح وسرور على أُمته، واجعلها نهاية لكل حزن وألم يسكُن قلوبنا وبداية لجبر خواطرنا بعد طول انتظار 💗.
ليلة غُسلت فيها أحزان الحبيب ﷺ بعد عام الحزن ..
اللهم كما جعلتها ليلة دخول الفرح والسرور على قلبه الشريف ﷺ فَاجعلها ليلة فرح وسرور على أُمته، واجعلها نهاية لكل حزن وألم يسكُن قلوبنا وبداية لجبر خواطرنا بعد طول انتظار 💗.
❤7
" أشعر بالامتنان لكل إنسان يتكلّم معي بين فترة وفترة، ويسأل عنّي وعن أيّامي وآخر إنجازاتي، أحبّ فكرة أني قد خطرت في باله، وبأنه مازال يتذّكرني ويهتم بي، أحبّ هذه المبادرات الصغيرة، وتسعدني كثيرًا .."💗
❤🔥6🥰1
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 💗..
-متسألش اليتيم كيف مات والديه!
-متسألش الفقير محتاج فلوس ولا لأ،لانها إهانه ليه، اديه بدون سؤال لأن هتتقابلوا تاني.
-متسألش المرأه التي لا تنجب، معندكيش أطفال أو السبب!!
-متسألش راجل وسط ناس أنت عاطل لي!
-متسألش حد ع عيب ف وشه او سببه عشان هو أكيد حاول يخيفه ولكن لا جدوى!
-متهزرش ولا تسخر من صاحبك أو تتريق عليه وسط القعده عشان الكل يضحك!!! عشان حقيقي دا بيأثر جداً جداً
-ملكش الحق تسأل اي حاجه وخلاص.
-متسألش الضيف تشرب اي!!، كدا انت بتحرمه او تحرجه، قدم اللي عندك.
(مره بنت كانت ماشيه ف مستشفى والبروكه وقعت من ع راسها الكل ضحك وسخر عليها، وشاب قرب وادهلها ، وهي منهاره من العياط قالت: وما ذنبي السرطان سرق شعري!!!)
(طفل بيبكي عند قبر أمه بيقولها قومي تعالي معايا وذكريلي، الاستاذه ضربني وصحابي سخروا مني وقال: أمك مهمله لا تهتم بك!!!)
قبل ما تقول الكلمه حس بيها، صدقني دا موضوع صعب جداً، ف أسئلة بتبقى محرجه وصعبه اوووي، جبر الخواطر ع الله ♥.
-متسألش اليتيم كيف مات والديه!
-متسألش الفقير محتاج فلوس ولا لأ،لانها إهانه ليه، اديه بدون سؤال لأن هتتقابلوا تاني.
-متسألش المرأه التي لا تنجب، معندكيش أطفال أو السبب!!
-متسألش راجل وسط ناس أنت عاطل لي!
-متسألش حد ع عيب ف وشه او سببه عشان هو أكيد حاول يخيفه ولكن لا جدوى!
-متهزرش ولا تسخر من صاحبك أو تتريق عليه وسط القعده عشان الكل يضحك!!! عشان حقيقي دا بيأثر جداً جداً
-ملكش الحق تسأل اي حاجه وخلاص.
-متسألش الضيف تشرب اي!!، كدا انت بتحرمه او تحرجه، قدم اللي عندك.
(مره بنت كانت ماشيه ف مستشفى والبروكه وقعت من ع راسها الكل ضحك وسخر عليها، وشاب قرب وادهلها ، وهي منهاره من العياط قالت: وما ذنبي السرطان سرق شعري!!!)
(طفل بيبكي عند قبر أمه بيقولها قومي تعالي معايا وذكريلي، الاستاذه ضربني وصحابي سخروا مني وقال: أمك مهمله لا تهتم بك!!!)
قبل ما تقول الكلمه حس بيها، صدقني دا موضوع صعب جداً، ف أسئلة بتبقى محرجه وصعبه اوووي، جبر الخواطر ع الله ♥.
👏6
يا ريت محدش يضايقني في الجامعة، علشان انا نازلة وعاصرة ع نفسي جردل ليمون والله.
😁4😢2👏1
الحزن بياخد وقته و يروح و مفيش حاجة بتبقى غير ردود فعل اللى حواليك .. مين اللى لما احتجت له وقف جنبك .. و مين لما زعلت اِهتمّ بزعلك و حاول كتير إنه يفرحك بكل الطُرق المُمكنة. و الغير مُمكنه .. و مين لما وقعت فى مُشكلة دور معاك على حلّها لحد ما لقيت الحل ، كل الابتلاءات مهما كانت صعبة بتعدّي و أغلبها بيكون عشان تعرف حبيبك الحقيقي من اللى عامل بيحبك؛ ربنا بيبتليك كتير دي محبَّة فيك عشان ينوّر بصيرتك و تشوف اللى حواليك صح♥️.
❤6