ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
كل ما ينكد عليكي خونيه انتي مكبره الحوار لي؟!
😁8😱1
تتضاءل أحلام الإنسان، حتى يكون حلمه الوحيد كيف ينجو من الأيام🖤.
3
﴿وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَابًا وَخَيْرٌ أَمَلًا﴾

«سُبْحَانَ اللهِ ، وَالحَمْدُ للهِ ، وَلَا إلَهَ إلَّا اللهُ ، وَاللهُ أكْبَرُ ، وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إلَّا بِاللهِ»
4
وأمَّا التي تخرج من بيتها مُتبهرجةً مُتزيِّنةً متبرِّجةً تبرُّج الجاهلية: فهي آثمةٌ ، مُرتكبةٌ لكبيرة من الكبائر.
4
المسح على الشراب دا مينفعش بإجماع الفقهاء لأنه مش ساتر محل الفرض فلازم الشراب يغطي لفوق العلامة الحمرا اللي في الصورة قدامكم ...
وصل المعلومة لغيرك وعلم الناس فلربما تصح صلاة الكثير بسببك🤍.
4
‏بستغرب من الناس اللي مش بتضحك و واخده الحياة بجد أنا لو مفيش حاجة تضحك بضحك على خيبتي!
😁6😢1
أنا عايزه أرجع أحب الناس من غير ما أخاف!!
😢3💔2🌚1
.
🥰41
سامحوني لو كنت قولت فى حقكم كلمتين حلوين مكنتش لسه أعرفكم والله .
😁6🔥2
‏غبي يتصل على غبيه
ازعجها غيرت رقمها
وارسلت له رساله من رقمها الجديد
قالت رقمي غيرته ارتحت منك ومن ازعاجك.!!!

المشكله مش هنا
المشكله رد عليها وقال والله لا جيب رقمك من تحت الأرض..🦦
😁9
مبسوطة اوي إني بفقد إعجابي باللي قدامي لما بلاحظ عليه تصرفات نرجسية او تصرفات toxic عمومًا ,بفصل بجد اللي هو انت كنت بتلمع قدامي و انطفيت فجأة , خلاص انتهى موضوعك.
👍6
.
7
لما حد يقولي ي دندون😂❤️.
😁7
تبدأ ليلة الإسراء والمعراج من مغرب يوم الجمعة ١٧ فبراير حتى فجر السبت ١٨ فبراير ♥️

ليلة غُسلت فيها أحزان الحبيب ﷺ بعد عام الحزن ..
اللهم كما جعلتها ليلة دخول الفرح والسرور على قلبه الشريف ﷺ فَاجعلها ليلة فرح وسرور على أُمته، واجعلها نهاية لكل حزن وألم يسكُن قلوبنا وبداية لجبر خواطرنا بعد طول انتظار 💗.
7
" أشعر بالامتنان لكل إنسان يتكلّم معي بين فترة وفترة، ويسأل عنّي وعن أيّامي وآخر إنجازاتي، أحبّ فكرة أني قد خطرت في باله، وبأنه مازال يتذّكرني ويهتم بي، أحبّ هذه المبادرات الصغيرة، وتسعدني كثيرًا .."💗
❤‍🔥6🥰1
بجد عندكم باب؟!
😁8
1/يحبيبي تصليه عادي يعني معاكي من ركعتين وطالع بقا ع قد مقدرتك، يعني اتنين، اربعه، سته، وف الاخر ركعة الوتر، بصي لو بتنامي ومش بتقدري تسهري صليها عادي الساعه عشره كدا هتؤجري عليه بردو، بس هو الأفضل الثلث الأخير من الليل يعني الساعه واحده كدا💗...

2/بجد بعشقككك.

3/لأ كدا بجد هضعف😁😂.
2