-اغنيه بنت ابويا معموله للأب
-بتحطي صورتك انتي وخطيبك ليه انتي تعبانه ف دماغك..!!
-بتحطي صورتك انتي وخطيبك ليه انتي تعبانه ف دماغك..!!
😁5👍1
- أتسمحينَ لي
- بماذا !
- أَقْطَفُكِ من أرضكِ المُزهِرة
و أَغْرَسكِ بمكانٍ آخر
- أين ؟
- صدري .. البُسْتانُ الذي يليق بكِ♥.
- بماذا !
- أَقْطَفُكِ من أرضكِ المُزهِرة
و أَغْرَسكِ بمكانٍ آخر
- أين ؟
- صدري .. البُسْتانُ الذي يليق بكِ♥.
🥰8❤1
ويحك..!
أفكلما خلوت عصيت..؟
إحذر نفاذ رصيدك من الستر وتأدب
فإن الله يسمع ويري.🖤
أفكلما خلوت عصيت..؟
إحذر نفاذ رصيدك من الستر وتأدب
فإن الله يسمع ويري.🖤
❤7
أنا اسفه ف الحته الفلاحه اللي مش هتعجب أغلبية البنات دي ، بس انا شايفه إن كل عروض الجواز والproposal اللطيفة الشيك بتاعت الشاب اللي بيقعد ع ركبه سواء ف الشارع أو الشغل أو أي مكان تاني عشان يطلب إيد البنت اللي بيحبها لا تساوي ولا تُقارن بأي شكل من الأشكال من دخول البيوت من أبوابها ، أفضل وأشيك وأنسب مكان بجد ممكن تتقدم فيه لخطوبه البنت هو بيتها وسط أهلها وأهلك ودي الاصول اللي نعرفها وشكراً..
❤5👍1🌚1
﴿وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَابًا وَخَيْرٌ أَمَلًا﴾
«سُبْحَانَ اللهِ ، وَالحَمْدُ للهِ ، وَلَا إلَهَ إلَّا اللهُ ، وَاللهُ أكْبَرُ ، وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إلَّا بِاللهِ»♥
«سُبْحَانَ اللهِ ، وَالحَمْدُ للهِ ، وَلَا إلَهَ إلَّا اللهُ ، وَاللهُ أكْبَرُ ، وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إلَّا بِاللهِ»♥
❤4
وأمَّا التي تخرج من بيتها مُتبهرجةً مُتزيِّنةً متبرِّجةً تبرُّج الجاهلية: فهي آثمةٌ ، مُرتكبةٌ لكبيرة من الكبائر.
❤4