ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
يعمري 🥹.. ربنا يعوضك خير ان شاء الله، بس اوعي اوعي تتغيري، أنا ياما عانيت وتعبت بجد وجتلي فتره صعبه اوووي، كنت ميته بالمعنى الحرفي ودا طبعاً بسبب الناس والصدمات، خدي ركن لوحدك كدا انا أخدت ركن لوحدي والله، بقرأ كتب وقرآن ، بصلي، ويعتبر مش بفتح سوشيال كتير ببعد عن قال وقيل، واللي يقولوا عليا يقول، بس لو جيه عند حتة العرض دي عمري ما أسكت، انتي تقولي بأعلى صوت طالما معملتيش كدا ودا مش معناها انك وحشه، لأ دا حقكك، أفضل ليكي تاخدي عزله طويله سيكا وتكون مع ربك وتتعلمي ف دينك وتثقفي نفسك، وربنا يعوضك خير ويفرح قلبك الجميل دا، دا من صفات النبي الحنيه وطيبة القلب🥹.
👏31
جزاك الله خير، وربنا يرحمنا برحمته الواسعه 🤎.
6
مفيش حد هيجبلي هديه الفلانتين طب ف حد بيكراش ومخبي طب اي حاجه، خالص اصلا عيد الحب حرام .
😁7
حساني أنا هعهعهعهعهعه
😁7
عيونك القمر يحلو💗💗💗💗..
والله خطوه جميله جداً جداً يريت تخديها عاجلا وغير آجلا، وكلميني اعرفك لفة الخمار💗.
5
بقيت انزل ستوريز واتساب كل اسبوعين تلاته مره وشامه ريحه نضج كدا!
👍6
رغم بساطتك فأنت عظِيم جداً ف عيون أحدهم"""❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌱..
- حقيقي دي الطف صوره شوفتها إنهارده حرفياً❤️.
7
‏رجل ‎زنا بـ امرأة فقتلوه فأقام له ‎الكفار ذكرى سنوية بما يسمى بـ ‎عيد ‎الحب ..

احنا بقا كمسلمين ايه دخلنا بالقصة دي!!!!!!
10
الفكره انك متحاوط بربنا من كل الجهات فـ ليه تخاف!!!
9👏1
الواحد مستني شهر رمضان بفارغ الصبر لانه بيجي في الوقت المناسب، الوقت اللي بيكون الواحد جاب أخره فيه، والدنيا عنده بايظه ما بين مشاكل نفسية وضغوط الحياه وذنوب وتقصير مع الله.. رمضان بيجي يجدد حياتك ونفسيتك عشان تقدر تكمل تاني .

اللهم سلمنا رمضان وسلم رمضان لنا وتسلمه منا متقبلا يارب العالمين.
10👏1
الخذلان ده اسوء شعور ممكن تحس بيه🖤.
😢9
هُناك عمق لا نهائي في الشخص المُتردد، الذي يكتب ويمحو، الذي يمدّ يديه برجفة، صاحب العيون ذات النظرة الخجولة التي تنظر للمشهد حالما ينتهي تمامًا، الذي يحفظ الكثير من الكلمات وينتظر الوقت المناسب ليقولها فيصمُت عنها خشية أن لا يُفهَم!
💔8😢1
"ماذا لو أتاكِ ملتزمًا بصلاته، لا يترك فرضًا، قارئًا للقرآن، محبًا لكِ يدعو الله بكِ في سجوده ."
❤‍🔥13🥰1
‏" لم يولد الإنسان وهو مُــخير بين لونه وصحته ونسبه .. إذا لم تحترم الخلق ، فاحترم الخالق .
5👏1
بصي ي حبيبتي انا شايفه انو البعد احسن حل، انتي اهو بتقولي مش هقبل بواحد زعلني والكلام دا وكمان أهلك، بس أنا شايفه انو غلط يقول كدا، بس حتة انو شاب يعتذر وكدا كبيره، وهو تلقى كان متعصب، بعيدا عن كل دا الفكره ف أهلك انتي بتقولي مش هقبلوه، الحوار معقد من الأول يبقى لي ندخل ف حورات والجو دا بجد!!
قربي من ربك وبجد لو هو خير ليكي ومن نصيبك هتاخديه، ولو ع رقمك مش هعمل بيه حاجه، ودا درس ليكي، بس بجد طالما مش هتقبليه يبقى متعلقيش نفسك ولا تديله فرصه تمام.
1