“الأسلوب دائمًا، ما يجعلنا نكمل الحديث مع أحدهم أو نتجنبه تمامًا”.. 🍂🧡
❤4👏2
لسه واخده بالي منها 😂💔..
طيب دينا محرم شئ زي كدا، طيب لما أهلك رفضوا لي مكمله معاه هاا؟! بأي حق وبأي وجه؟! وتقريبا كدا أهلك كان عندهم حق لي بقا؟! لأنو لو واحد محترم بجد وواثق فيكي مش هيعمل الاختبار دا نهائي ولا يقدر يقولك كلمه غلط دا لو حتى رديتي عليه مكنش غلط لأ دا مجرد ما اتفك البلوك هزقكك!! ولي أصلا متقوليش عامل الحوار دا كله عشان يخلع!!! مهو تتوقعي اي حاجه يعملها معاكي بعدي ما خونتي دينك وكمان ثقة أهلك، بصي ي غاليه انا ممكن كلامي صعب سيكا بس دي الحقيقه، دلوقتي اقطعي علاقتك بيه لانهو صدقيني دا بيتلكك، والحوار كله عمله عشان يخلع، خدي اللي باقي من كرمتك وانسحبي وقربي من ربك وحافظي ع قلبك ودينك🫶.
طيب دينا محرم شئ زي كدا، طيب لما أهلك رفضوا لي مكمله معاه هاا؟! بأي حق وبأي وجه؟! وتقريبا كدا أهلك كان عندهم حق لي بقا؟! لأنو لو واحد محترم بجد وواثق فيكي مش هيعمل الاختبار دا نهائي ولا يقدر يقولك كلمه غلط دا لو حتى رديتي عليه مكنش غلط لأ دا مجرد ما اتفك البلوك هزقكك!! ولي أصلا متقوليش عامل الحوار دا كله عشان يخلع!!! مهو تتوقعي اي حاجه يعملها معاكي بعدي ما خونتي دينك وكمان ثقة أهلك، بصي ي غاليه انا ممكن كلامي صعب سيكا بس دي الحقيقه، دلوقتي اقطعي علاقتك بيه لانهو صدقيني دا بيتلكك، والحوار كله عمله عشان يخلع، خدي اللي باقي من كرمتك وانسحبي وقربي من ربك وحافظي ع قلبك ودينك🫶.
❤4
إلى قرة عيني المستقبلي:
أكيد حيران يغالي تجبلها اي ع الفلانتين!! 🥹.
أكيد حيران يغالي تجبلها اي ع الفلانتين!! 🥹.
😁8❤1
في اللحظة اللي انت كنت فاكر إنك ضايقتني أنا كنت بتعشى معكرونة بالبشاميل.🦦
😁6👏2💔1
س/هل يجوز قول اللهم بلغنا رمضان لا فاقدين وﻻ مفقودين؟
ج/لا يجوز أن يقول المسلم هذه العبارة لأنها يكون فيها تعدٍ على حكم الله ، والموت حق على العباد..
فـالافضل أن يدعو بـ اللهم سلمنا لرمضان وسلم رمضان لنا وتسلمه منا متقبلًا يارب العالمين ♥️.
- الشيخ أبو إسحاق الحوينى حفظه الله .
ج/لا يجوز أن يقول المسلم هذه العبارة لأنها يكون فيها تعدٍ على حكم الله ، والموت حق على العباد..
فـالافضل أن يدعو بـ اللهم سلمنا لرمضان وسلم رمضان لنا وتسلمه منا متقبلًا يارب العالمين ♥️.
- الشيخ أبو إسحاق الحوينى حفظه الله .
❤4
واحد واقف بينصحني وبيقولوا خبراته، وهو أصلا بيسمع عصام صاصا ومفكره مغني!!!!
👍2❤1