ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
لما تيجي تحارب عشان حاجه اتأكد الاول انها تستاهل ..🖤
4👏1
"القرآنُ يُربِّى صَاحبَه دونَ أن يَشعُر ..

فيقِلُّ مزاحُه ، وتظهر الفَصاحَةُ فى حَديثِه ، ويَخلو حَديثُه من الألفَاظِ التي لا تَليق ، وَيترُك مجالسَ اللَّغو وأمورًا كان يَفعَلها ..

لشيءٍ أَضاءَ فى قَلبِه."🤎🤎🤎🤎🤎🤎🖇.
10👏1
أنا أختمرت ي شوبااب💗💗💗💗...
اللهم الثبات، توثيق لليوم 12/2/2023🥰💗💗💗💗💗💗💗.
🥰218👏2🔥1
“الأسلوب دائمًا، ما يجعلنا نكمل الحديث مع أحدهم ‏أو نتجنبه تمامًا”.. 🍂🧡
4👏2
يحبايبي تسلمولي والله بجد🥹💗💗💗💗
اللهم آمين يارب 🤍🤍🤍🤍🤍🤍والله انتو القمرات🥰.
3
يحبيبي تسلميلي 🥹💗💗💗💗.
1
وين دا؟؟ 😂
كان صعب تبقى غريب بعد كل القُرب ده!
💔5
لسه واخده بالي منها 😂💔..
طيب دينا محرم شئ زي كدا، طيب لما أهلك رفضوا لي مكمله معاه هاا؟! بأي حق وبأي وجه؟! وتقريبا كدا أهلك كان عندهم حق لي بقا؟! لأنو لو واحد محترم بجد وواثق فيكي مش هيعمل الاختبار دا نهائي ولا يقدر يقولك كلمه غلط دا لو حتى رديتي عليه مكنش غلط لأ دا مجرد ما اتفك البلوك هزقكك!! ولي أصلا متقوليش عامل الحوار دا كله عشان يخلع!!! مهو تتوقعي اي حاجه يعملها معاكي بعدي ما خونتي دينك وكمان ثقة أهلك، بصي ي غاليه انا ممكن كلامي صعب سيكا بس دي الحقيقه، دلوقتي اقطعي علاقتك بيه لانهو صدقيني دا بيتلكك، والحوار كله عمله عشان يخلع، خدي اللي باقي من كرمتك وانسحبي وقربي من ربك وحافظي ع قلبك ودينك🫶.
4
نُص المحبّه وَنس .. وباقي المحبّه آمان♥️.
5🥰2
إلى قرة عيني المستقبلي:

أكيد حيران يغالي تجبلها اي ع الفلانتين!! 🥹.
😁81
🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🧸.
🥰6
في اللحظة اللي انت كنت فاكر إنك ضايقتني أنا كنت بتعشى معكرونة بالبشاميل.🦦
😁6👏2💔1
سيدنا النبي 🥹🤎🤎🤎🤎.
صلوا عليه 🥰.
8🥰1
آسفه انو جرحتك آسفه جداً، بس دا لمصلحتك وانا بقول الحقيقه مش أكتر، أبعدي يغاليه وقربي من ربك وربنا معاكي بالكل وهيعوضكك، كفايه كدا🤎.
4
يعلم الله أنني أقاومُ شعوراً أقوى مني 🖤.
6
س/هل يجوز قول اللهم بلغنا رمضان لا فاقدين وﻻ مفقودين؟

ج/لا يجوز أن يقول المسلم هذه العبارة لأنها يكون فيها تعدٍ على حكم الله ، والموت حق على العباد..

فـالافضل أن يدعو بـ اللهم سلمنا لرمضان وسلم رمضان لنا وتسلمه منا متقبلًا يارب العالمين ♥️.

- الشيخ أبو إسحاق الحوينى حفظه الله .
4
والله انا مش بفتح الانستا كتير غير بسمع كام حد من الشيوخ وكدا ومش بعمل فولو لحد غير اليوتيوبر وكدا ولا بقبل فولو بردو 😂❤️، بقعد اتفرج ع النااس اللي ف suggestions وبشوف استوريهاتهم بردو 😂😂😂.
😢1
سرحت مكملتش ثواني
الدكتور =
😁6
واحد واقف بينصحني وبيقولوا خبراته، وهو أصلا بيسمع عصام صاصا ومفكره مغني!!!!
👍21