هو دا ما يسمى الاختلاط ي غاليه، مفيش حاجه اسمها أخوات وصحاب أخوكي هو اللي رضع من نفس اللبن اللي رضعيته غير كدا لأ... خاصتا ف الزمن دا،ربنا مأمرش بكدا خالص..
﴿مُحْصَنَاتٍ غَيْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ﴾ 🤍.
دا أجنبي بالنسبالك، دا ينفع تتجوزيه دا محلل ليكي، يبقى متقوليش اخويا والكلام دا، ربنا منع الاختلاط ل التجنب الوقوع ف الفتنه وصلت!.
﴿مُحْصَنَاتٍ غَيْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ﴾ 🤍.
دا أجنبي بالنسبالك، دا ينفع تتجوزيه دا محلل ليكي، يبقى متقوليش اخويا والكلام دا، ربنا منع الاختلاط ل التجنب الوقوع ف الفتنه وصلت!.
👏4❤2
عارفين الزمالك سميت بالاسم ده ليه؟!
كان في واحد اأمريكي كان عنده صديقه اسمها عزه من مصر فجت عزه تعبت وراحت المستشفي فراح يشوفها وقالها :(Azza مالك!!!) 🦦
كان في واحد اأمريكي كان عنده صديقه اسمها عزه من مصر فجت عزه تعبت وراحت المستشفي فراح يشوفها وقالها :(Azza مالك!!!) 🦦
😁10
محدش يتعامل معايا عشان هيحبني وأنا مش مسؤوله عن قلب حد يا جماعه معلش🦦 .
🥰8🔥1
فَعَلِمَ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَنزَلَ السَّكِينَةَ عَلَيْهِمْ.💗
❤7🥰1
أحقر الناس من ينظر لمظهرك ويسأل عن مهنتك ليُقرر إحترامك، وما أكثرهم في مجتمعنا!!
👍5👏1
في النهاية كل شيء سيصبح على ما يرام، مهما غابت عنك تلك الفكرة، لا تنساها، كل شيء سيمضي، وستعلم جيدًا أنها ليست المرة الأولى لك في الحزن ولن تكون الأخيرة، ولكنك في كل مرة ظننت أنك لن تستطيع الاستمرار، استمريت، وفي كل مرة شعرت بالغرق، نجوت.
❤6
ماذا بعد! 🖤
هو دا ما يسمى الاختلاط ي غاليه، مفيش حاجه اسمها أخوات وصحاب أخوكي هو اللي رضع من نفس اللبن اللي رضعيته غير كدا لأ... خاصتا ف الزمن دا،ربنا مأمرش بكدا خالص.. ﴿مُحْصَنَاتٍ غَيْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ﴾ 🤍. دا أجنبي بالنسبالك، دا ينفع تتجوزيه…
هو ف اي بجد كل يوم أتسأل السؤال دا؟! وبرد عليه وانتو بردو🙂😂..
وبعدين مكسوفه منه ومش مكسوفه من ربك وانك بتعملي شئ محرم!!
وبعدين مكسوفه منه ومش مكسوفه من ربك وانك بتعملي شئ محرم!!