ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
3
طيب انتي عاوزه تعمليه بابلك ولا ليكى انتي!!

أصلا لو بابلك الموضوع صعب شويه، ومحتاج طولت بال.
لو ليكي انتي كل ما ف الامر تحفظي الأنشوده كويس ومخارجها، وتسجلي ريك عادي ع مسجل الصوت، وتنزلي ابلكيشن اللي هو بيخلي فيه صدى صوت مش اكتر مش فاكره اسمه، عشان الموسيقى حرام حتى لو ف مدح النبي تمم💗.
ثلث القرآن💗.
5🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
﴿إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا﴾ ♥️.


القارئ: علي جابر 💗💗💗💗💗💗.
5🥰1
لا يصح ذلك، يجب ع أن يكف عن ما يرى من الميت من مكروه...
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم "من غسل ميتا فكتم عليه، غفر الله له أربعين مرة" 🙂🤍...
لازم بقى تقولي ل عمك الكلام دا، لو مكنش يعرفه أهو عرفتيه، لتجنب من هذا الفعل💗.
6
وأقسم لك عندما أتذكرك، أطيل ف سجودي لكي أدعو لك💗💗💗💗💗💗.
9❤‍🔥1
هو دا ما يسمى الاختلاط ي غاليه، مفيش حاجه اسمها أخوات وصحاب أخوكي هو اللي رضع من نفس اللبن اللي رضعيته غير كدا لأ... خاصتا ف الزمن دا،ربنا مأمرش بكدا خالص..
﴿مُحْصَنَاتٍ غَيْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ﴾ 🤍.
دا أجنبي بالنسبالك، دا ينفع تتجوزيه دا محلل ليكي، يبقى متقوليش اخويا والكلام دا، ربنا منع الاختلاط ل التجنب الوقوع ف الفتنه وصلت!.
👏42
عارفين الزمالك سميت بالاسم ده ليه؟!
كان في واحد اأمريكي كان عنده صديقه اسمها عزه من مصر فجت عزه تعبت وراحت المستشفي فراح يشوفها وقالها :(Azza مالك!!!) 🦦
😁10
محدش يتعامل معايا عشان هيحبني وأنا مش مسؤوله عن قلب حد يا جماعه معلش🦦 .
🥰8🔥1
‏فَعَلِمَ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَنزَلَ السَّكِينَةَ عَلَيْهِمْ.💗
7🥰1
أحقر الناس من ينظر لمظهرك ويسأل عن مهنتك ليُقرر إحترامك، وما أكثرهم في مجتمعنا!!
👍5👏1
ههه😂.
😁6
لُطف الكَلمة في شدّة أحدهِم
إسعافٌ طَارئ 💗
🥰8
‏"لا تقلق ، الشخص المناسب لا يرحل. "🤎
❤‍🔥3👏2
اعااااا🥲.
😢7
-مش نفسك تاخدي لفه ولا ايه ممكن نخرج بعيد عن القصر ونشوف الدُنيا؟!
-بس امان ؟
-مؤكد واثقه فيا!!
-ايه !!
-واثقه فيا
-ايوه

-علاء الدين 💙.
7🥰1
إن شاء الله ، أقابل الصحاب وباقي الأسبوع مش رايحه إن شاء الله 🫶.
5
ابتسامة النجاة بعد 50 ساعة من اللاحياة…يا رب أخرج البقية بسلام🖤.
10
‏في النهاية كل شيء سيصبح على ما يرام، مهما غابت عنك تلك الفكرة، لا تنساها، كل شيء سيمضي، وستعلم جيدًا أنها ليست المرة الأولى لك في الحزن ولن تكون الأخيرة، ولكنك في كل مرة ظننت أنك لن تستطيع الاستمرار، استمريت، وفي كل مرة شعرت بالغرق، نجوت.
6
نازله الشارع وفي ناس كتير واقفه
الدريس : انا عايز اطيير زي العصافير🦦
😁10😢2