اقْتَرَبَ لِلنَّاسِ حِسَابُهُمْ وَهُمْ فِي غَفْلَةٍ مُّعْرِضُونَ .
❤12
معاذ الله انى يئست ، لكن والله انها ايام ثقال ، فاللهم صبراً وجبراً وقوه 🖤.
❤10
نمتو!
عارفين امتي السما بيكون لونها بتنجاني لما الدنيا بتبقي مسقعه ههههههه
عارفين امتي السما بيكون لونها بتنجاني لما الدنيا بتبقي مسقعه ههههههه
😁12🤯2
ليه ميعملوش "عيد الأكل" ونتجمع ف المطاعم وناكل ببلاش بدل "عيد الحب" وقلة الأدب ؟
😁16
سأل أعرابي شيخًا : متى يموت القلب ؟؟؟
فقال : بموت المحبوب ..
فردّ الأعرابي : وماذا لو كان المحبوب حي لا يموت .. ؟!
فقال الشيخ : هذا حب تحيا به القلوب...
اللهم علّق قلوبنا بحبك ..❤️
فقال : بموت المحبوب ..
فردّ الأعرابي : وماذا لو كان المحبوب حي لا يموت .. ؟!
فقال الشيخ : هذا حب تحيا به القلوب...
اللهم علّق قلوبنا بحبك ..❤️
❤10
علاقات الصحاب ممكن تكون مؤذية و توكسيك أكتر من العلاقات العاطفية بالمناسبة!
😢9👍1
أنا مبعرفش أنسي الكلام اللي اتقالي من الناس وقت عصبيتهم و نرفزتهم معايا بحس إن دي الحقيقة المستخبيه ف قلوبهم من ناحيتي والله!.
😢7