ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
Mood:
أنا ليه أتهورت وكملت دراستي بعد الحضانة..🚶‍♀️
😁5🌚1
إلهي، لم أجد شيئًا واضحًا أدعوك به، إنني هادئ تمامًا ولكن الأمور ليست على ما يرام، يكفيني أن تنظر إلي، لأنك وحدك ستغمرني بالراحة التي أستحقها، لأنك رأيت الشوط الطويل الذي قطعته كم كان مليئًا بالخيبات، اُؤمن بالعوض منك،وأشعر بمحبتك وأدعوك أن لا تتركني من دونها يومًا"
😢4
هيء وميء🦦
😁6
عارفين اي اللي يزعل بجد؟؟ كل حاجه.
😢3
‏عمري ما كنت من الناس اللي بتعرف تحكي اللي مضايقها وتشكي همومها لغيرها، أنا بعيش حزني لوحدي و مع نفسي، ومجرد ما بخرج للعالم بتعامل عادي وكإن مفيش حاجة، وكم المجهود اللي ببذله عشان ما أظهرش ضعفي بيتعبني جدًا للأمانة.
😢5
الله يخربيت الامتحانات اللي مخليه الواحد قاعد علي النت بس شايل الهم.
😁5
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (‌Ɒiиα 🥀🖤)
لما تظهر بوستاتي ليكي أبقي اعملي ريأكت ي كاريزما مش مرات أبوكي أنا! 🦦
😁8
ستبقى سيد الرجال ، وستبقى أجملهم يا أبي .
7🥰1
مسحتها وكويس إنك قولتي ل مامتك وخير ان شاء الله، وابعدي بقا عن صحبتك دي اي القرف دا بجد.
1
بينما انت مشغول بالامتحانات احدهم بيروق عليك ف التصحيح يا غالي 🫶.
😢8
مش عايزه احلف بس انا كل ما البس الهاند فري بحس الدنيا كلها بتنادي عليا والباب بيخبط.🚶‍♀
😁11
‏﴿وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ ﴾
6
لما أكون ماشية ف أمان الله وأخويا يلطشني بالقفا بس أفتكر إني مظبطة اوتفيت بكره على الهودي بتاعه :
😁6
انا جايه اقولك متزعلش ،انا عارفه ان الفترة دي صعبة أوي ،وطولت معاك ،بس هتعدي والله زي اللي عدت قبلها ،انت تعرف ان ف فرح وعوض وخير كتير مستنيك علشان ينسيك كل التعب ده ،اصبر شويه كمان، علشان اللي جاي أحلي مليون مره من اللي فات ،انت اتحملت كتير أوي ،وربنا عالم بكل ده ،ومحضرلك جبر عظيم لقلبك ،روق بقى ،واطمن كده ،وسلمها لله ."
3🥰1
الإعجاب: شئ عادي ممكن اي حد يعجب بحد، مثلا شخصيته، كلامه، طريقة تفكيره، لبسه، روحه، معجب يعني لفت نظرك مش اكتر، و هيزول مع زوال السبب.

إنما الحب دا شئ تاني خالص حاجه كدا روحانيه، يعني اتعلقت بالشخص دا من غير ما تعرف سببه اي، وكله مميزات قدامك كدا، لما تشوف شخص بتحبه قلبك دا تحسه بيرقص من الفرحه، الحب شئ جميل جداً جداً، بس الحب الحلال، دا سيدنا علي بن ابي طالب خلع باب خبير لوحده، ولما ماتت فاطمه الزهراء قال اعينوني ع حملها🥹💗.

فرق كبير جدا بين الحب والإعجاب، ولما الاتنين يجمعوا مع بعض يبقى عشق❤️.
3