يشيخه اقسم بالله ما فهمت حاجه خالص منك ما تكتبي عدل فهمني الحوار براحه كلامك اصعب من الهيرو اللي امتحنته النهارده 😂💔
ابعتي ريك بصوتك عشان يتأكد، وبعدين بلا صحاب بلا اخوات، الأولاد مش بيحطوا ف دماغهم كدا أصلا، وفكك من الكلام الفاضي دا، صورتك اي ودوغري اي، يستي بالله ما تدخلي ف الحوارات دي.
فانية يا الله !🤍
فلا تجعل مُرها يُشقيني ،
ولا حلوها يُلهيني.
"لا الدُنيا لنا، وما كُنا للدُنيا
كُلنا لله وإنَّا إليه لراجعُون."🖤
فلا تجعل مُرها يُشقيني ،
ولا حلوها يُلهيني.
"لا الدُنيا لنا، وما كُنا للدُنيا
كُلنا لله وإنَّا إليه لراجعُون."🖤
🥰2👏1
"واحدة من أفضل الجمل التي سمعتها على الإطلاق كانت على لسان الشيخ الشعراوي رحمه الله "لن تحصل أبدًا على شيءٍ كامل، ستحصل على أشياء ناقصة تكتمل برضاك".. فاللهم الرضا الذي يجعل قلوبنا هادئة، وهمومنا عابرة، ومصائبنا هيِّنة، اللهم الرضا الذي ينتهي بأبواب جنتك."
❤2
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (Ɒiиα 🥀🖤)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما أكرمك يا الله 🥺♥♥♥♥♥♥♥
❤3😢3
إلهي، لم أجد شيئًا واضحًا أدعوك به، إنني هادئ تمامًا ولكن الأمور ليست على ما يرام، يكفيني أن تنظر إلي، لأنك وحدك ستغمرني بالراحة التي أستحقها، لأنك رأيت الشوط الطويل الذي قطعته كم كان مليئًا بالخيبات، اُؤمن بالعوض منك،وأشعر بمحبتك وأدعوك أن لا تتركني من دونها يومًا"
😢4
عمري ما كنت من الناس اللي بتعرف تحكي اللي مضايقها وتشكي همومها لغيرها، أنا بعيش حزني لوحدي و مع نفسي، ومجرد ما بخرج للعالم بتعامل عادي وكإن مفيش حاجة، وكم المجهود اللي ببذله عشان ما أظهرش ضعفي بيتعبني جدًا للأمانة.
😢5
الله يخربيت الامتحانات اللي مخليه الواحد قاعد علي النت بس شايل الهم.
😁5
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (Ɒiиα 🥀🖤)
لما تظهر بوستاتي ليكي أبقي اعملي ريأكت ي كاريزما مش مرات أبوكي أنا! 🦦
😁8