Nak setup tak ni ? 🫵🏻😎😎😎😎
Tap tap dulu kasi full yang paling power ...
Tap tap dulu kasi full yang paling power ...
🔥223❤17🥰6🙊4🆒3💋2😎2⚡1😍1💯1🏆1
MAPPING ZONE PADU ALHATTA ✅✅✅
so now direction market masih lagi bearish , tapi aku nampak peluang besar untuk kita makan pullback dulu
so standby masuk zone kasi hentak🔥 🔥 🔥 🔥 🔥
#MasukKompomBiru #TekanBediri
so now direction market masih lagi bearish , tapi aku nampak peluang besar untuk kita makan pullback dulu
so standby masuk zone kasi hentak
#MasukKompomBiru #TekanBediri
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥42❤5✍2😍2💯2🎅1
Hatta Sell 4328 - 4335📊
Stoploss : 4339
Takeprofit : 4320
Stoploss : 4339
Takeprofit : 4320
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥51❤8💋2🙈2😍1🦄1
Al Hatta
Hatta Sell 4328 - 4335📊 Stoploss : 4339 Takeprofit : 4320
Perhh meleleh junam sell TP hit +100PIPS 🥳🥳🥳
jangan takut kalau aku cakap nak hentak korang hentak je #MasukKompomPopit .
#Alhatta #ZonePipsPadu #Wajib100PIPS
jangan takut kalau aku cakap nak hentak korang hentak je #MasukKompomPopit .
#Alhatta #ZonePipsPadu #Wajib100PIPS
🔥32🏆2🆒2🎉1
Apa macam sedap tak follow Indicator ZONE PIPS aku ? 🫵🏻👀
tak payah pening analisa , aku bagi zone mapping korang hentak je mesti secure biru"👑 👑 👑
tak payah pening analisa , aku bagi zone mapping korang hentak je mesti secure biru"
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥31❤6🎉2🆒2
Nak entry lagi tak guys ? 👀 👀 👀
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥77❤4🦄3✍2🎉2😍1💯1🏆1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥33❤7🎉4🆒2🏆1
Al Hatta
Hatta Sell 4330 - 4335📊 Stoploss : 4341 Takeprofit : 4320
Hatta hold lagi setup ni , mana yang nak entry boleh re entry lagi ✅✅✅
🔥20❤4🏆3
Al Hatta
Hatta hold lagi setup ni , mana yang nak entry boleh re entry lagi ✅✅✅
Syahdunyaa running lagi +95PIPS 📊📊📊
mana nak secure boleh dah tu santaii
mana nak secure boleh dah tu santaii
🔥36❤5🆒3🏆1💋1
Al Hatta
MAPPING ZONE PADU ALHATTA ✅✅✅ so now direction market masih lagi bearish , tapi aku nampak peluang besar untuk kita makan pullback dulu so standby masuk zone kasi hentak 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 #MasukKompomBiru #TekanBediri
So aku nak tanya ni MAPPING ZONE PIPS aku ni padu ke tak ? 😎😎😎
PADUU TERUKK >>🔥 🔥 🔥 🔥
BESHE BESHE >> ❤️❤️❤️❤️
PADUU TERUKK >>
BESHE BESHE >> ❤️❤️❤️❤️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥156❤11❤🔥7🏆5🥰3🆒2
Al Hatta
MAPPING ZONE PADU ALHATTA ✅✅✅ so now direction market masih lagi bearish , tapi aku nampak peluang besar untuk kita makan pullback dulu so standby masuk zone kasi hentak 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 #MasukKompomBiru #TekanBediri
Zone Padu semesitnya kaw kaw profit +270PIPS !
aku selalu bgtahu korang yang gold ni memang fokus nak kebawah sell
kena tempat dan tepat mcm #ZONEINDICATORPIPS ni memang korang selamat follow direction yang betul ‼️‼️‼️
#FollowRapatMestiKaya
aku selalu bgtahu korang yang gold ni memang fokus nak kebawah sell
kena tempat dan tepat mcm #ZONEINDICATORPIPS ni memang korang selamat follow direction yang betul ‼️‼️‼️
#FollowRapatMestiKaya
🔥23❤4🆒4😍3😎1
LiveTrade Starting Now ‼️
https://vt.tiktok.com/ZS9BnwNunBeEN-wfh2j/
https://vt.tiktok.com/ZS9BnwNunBeEN-wfh2j/
https://vt.tiktok.com/ZS9BnwNunBeEN-wfh2j/
https://vt.tiktok.com/ZS9BnwNunBeEN-wfh2j/
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
⚡4❤🔥3🔥2💯2☃1🏆1