ඔයා Bio කරනවනම් සහ ඔයාගේ Target එක Doctor කෙනෙක් වෙන එකනම්.. ඔයා ඉස්සෙල්ලම Doctor කෙනෙක්ගෙන් අහන්න ඕනේ ඒකට කොහොමද වැඩ කරන්නේ කියලා?🧠
සරලවම අපි වාහනයක් ගන්න ගියත්.. වාහන ගැන අහන්නේ වාහන පදින කෙනෙගෙන්නේ..🚗 අන්න ඒ වගේ තමයි මේකත්.. ඉස්සල්ලාම දන්න කෙනෙක්ගෙන් අහ ගන්න!
ඔයා කවදාහරි Doctor කෙනෙක් වුණොත් එහෙම ඔයා ගාවට එන ඕනම Patient කෙනෙකුට ඔයාට treat කරන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනේ..
🩺
💉
එහෙම අයව තමයි වෛද්ය පීඨයට ගන්නේ.. එහෙම නැතුව Guess කරලා එන කට්ටිය නෙමෙයි වෛද්ය පීඨයට ගන්නේ!
🧠
ඒ කියන්නේ ඔයා හැමදේ ගැනම හරියටම දැනගෙන ඉන්න ඕන!
📚
මේ විදිහට හැමදේම හරියටම කරගන්න කිසිම විකල්පයක් ලංකාවේ Bio වලට තිබුනේ නැහැ
හැබැයි 2027 න් පස්සේ ඒ තත්ත්වය වෙනස් වෙනවා!
Bio ටික ලේසියෙන්ම ගොඩ දාගන්න ඔයත් දැන්ම එකතුවෙන්න
📅
සැප්තැම්බර් 04
⏰
සෑම සිකුරාදාවකම සහ ඉරිදා දවසකම සවස 5:00 සිට.
Theory + Revision + Papers
දැන්වත් වැරදුන තැන් හදාගන්න.. හරි පාරට වැටෙන්න.. අන්තිම වතාව ගොඩ දාගන්න!
Royal Biology
with Shashika Jinendradasa
✅
(MBBS-UG)
🩺
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤7❤🔥1🔥1💘1
ඔබට අවශ්ය දෑ පහත Button Click කර අපගේ වෙබ් අඩවියෙන් ලබා ගත හැක ❤️
😊 ALapiedu.com
1000+ Resources
👇 👇 👇 👇 👇 👇 👇 👇 👇 👇
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
💯20❤13🔥13👍9🏆7🙏4❤🔥1🥰1😈1
ලංකාවේ🇱🇰 හොදම සහ අංක #1 🥇
Logical Paper Based Revision 2027🔥
මොකද්ද මේ Papers Based Revision කියන්නේ❓
මොකද මේ වැඩේ කරන්නේ ලංකාවේ අපි හැමෝම දන්න Eng.ජනිදු ලීලානන්ද සර්✅
සර්ගේ Qualification ගැන මම අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේ නැහැනේ😎
ලංකාවේ 1st Class University Of Moratuwa Degree එකක් සහ 2019 Olympiad Medalist ඉතින් තව කවර කතාද
📢 ඔයා එන්නම ඕන Paper Class එක මේක තමයි 💯
🔔 වැඩි විස්තර සදහා අනිවාර්යයෙන් ඔයා සම්බන්ධ වෙන්න 2027 Paper Based Main Telegram Channel එකට 👇
❤️ https://t.me/JL2027physics
✅ ඉතින් අනිවාර්යයෙන් සම්බන්ධ මම දැකපු සහ අංක #1 Paper Class එක මේක තමයි 🔥
Logical Paper Based Revision 2027
මොකද්ද මේ Papers Based Revision කියන්නේ
➡️ 2027 හැම පාඩමක්ම සියල්ලම ආවරණය වෙන විදියට ලංකාවේ Logical Papers Based කරගෙන යන ලංකාවේ #1 Paper Class එක😎
මොකද මේ වැඩේ කරන්නේ ලංකාවේ අපි හැමෝම දන්න Eng.ජනිදු ලීලානන්ද සර්
සර්ගේ Qualification ගැන මම අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේ නැහැනේ
ලංකාවේ 1st Class University Of Moratuwa Degree එකක් සහ 2019 Olympiad Medalist ඉතින් තව කවර කතාද
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4🥰2😈1
රසායන විද්යාව කටපාඩම් කරන එක එපා වෙලාද? ඒත් Chemistry අමාරුයිද? 😥
"Chem කයිය" සමග රසායන විද්යාව ගොඩදාගන්න!🧠 ✨
පරමාණුක ව්යූහය එක්දින නොමිලේ සම්මන්ත්රණය
⚠️ මගහැරුණු, අතපසු වූ, තේරුම් ගන්න අපහසු වූ පාඩම් එකම දවසකින් සම්පූර්ණයෙන්ම ආවරණය කෙරේ! 💯
🆓 සහභාගි වන සැමට සම්පූර්ණ Short Note එකක් නොමිලේ!
🆓 සම්පූර්ණ නිබන්ධනයක් නොමිලේ!
"Chem කයිය" සමග රසායන විද්යාව ගොඩදාගන්න!
පරමාණුක ව්යූහය එක්දින නොමිලේ සම්මන්ත්රණය
📅 දිනය: අගෝස්තු 31⏰ වේලාව: සඳුදා උදේ 7.30 සිට📍 ස්ථානය: IMS මහනුවර
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤3🔥2👍1
පහත සමූහයට සම්බන්ධ වන්න
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4👍1🔥1
📍 ගම්පොළ, නාවලපිටිය, ගිනිගත්හේන සහ හැටන් අවට ප්රදේශවල තනි හා කුඩා කණ්ඩායම් පන්තිද සිදු කෙරේ.
ASD | BIOLOGY
☘️
IDEAL BIO GURU
අරෝෂ් S. දහනායක
✅
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤5👍2🔥1
✅ බහුවරණ ආදර්ශ ප්රශ්න පත්ර 10 ක්✅ ව්යුහගත රචනා ආදර්ශ ප්රශ්න පත්ර 10 ක්✅ බහුවරණ පිළිතුරු✅ බහුවරණ විවරණය✅ ව්යුහගත රචනා පිළිතුරු
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥3❤2❤🔥1👍1
𝐂𝐡𝐞𝐦𝐢𝐬𝐭𝐫𝐲 | 𝐍𝐮𝐰𝐚𝐧 𝐂𝐡𝐢𝐧𝐭𝐡𝐚𝐤𝐚
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
AL අපි | @AL_api | ALapiedu.com
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4❤🔥1👍1🔥1
2027 & 2028 PHYSICS
FAST TRACK📈
විශය නිර්දේශය මුල සිටම අවුරුද්දකින් ආවරණය කරන Fast Track පන්තිය🔥
💚 GROUP🗣 https://chat.whatsapp.com/L2KHkQlH4m531KDVUn3AQa?s=cl&p=i&mlu=4
FAST TRACK
විශය නිර්දේශය මුල සිටම අවුරුද්දකින් ආවරණය කරන Fast Track පන්තිය
" සරලවම ඕන ටික විතරක් "
Physics ~ ලක්ශිත් නිර්මාල්💠
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤5🔥2👍1
කරපු විදිහ වැරදුනා ද 👀
දිනන විදිහ දිනපු කෙනෙක්ගෙන් ම අහගන්න🏆 💪
🌐 https://chat.whatsapp.com/Jv0RJkRq4UFJ61Z6XwQu0o?s=cl&p=a&ilr=4
🎯 Class එකට join වෙන්න කලින්ම paper එක ගැන දැනගන්න, A/L Bio කරන හැමෝම අනිවාර්යයෙන්ම බලන්න
🤓 2026 AL Biology - MCQ Discussion
🌐 youtu.be/kCP8ii3DkFU?si=9w74eJgY6pHFToll
දිනන්න ඕන අය විතරක් බලන්න.. හරියටම නිවැරදිව 2026 Biology MCQ විවරණය කරන විදිහ!🏆 🔥
උත්තර විතරක් බලලා ඇති ද? වෙලාව අරගෙන හරියටම විවරණය කරමු!😏
Marking scheme එකෙන් උත්තරේ විතරක් බලාගත්තට A/L Bio paper එක ගැන අවබෝධයක් ගන්න බෑ.❌
හරියටම විවරණයක් කරනවා කියන්නේ හැම MCQ ප්රශ්නයකම පිළිතුරු නිවැරදි වෙන්නෙත්, අනික් විකල්ප වැරදි වෙන්නෙත් ඇයි කියලා පියවරෙන් පියවර Theory එක්ක පැහැදිලි කරගන්න එක!🧠
ඒ විතරක් නෙවෙයි, Exam එකේදී ඒ වගේ ප්රශ්න Smart විදිහට, කාලය නිවැරදිව කළමනාකරණය කරගෙන විසඳන්න ඉගෙන ගන්න ලැබෙන හොඳම අවස්ථාවක්!⏱️ 💡
📞 070-5379962
දිනන විදිහ දිනපු කෙනෙක්ගෙන් ම අහගන්න
BIOLOGY - 2027 Hyper Revision
📅
ආරම්භය සැප්තැම්බර් 4
⏰
සෑම සිකුරාදා සහ සෙනසුරාදාවකම හවස 5 ට
▶️
දිවයිනටම online
දිනන්න ඕන අය විතරක් බලන්න.. හරියටම නිවැරදිව 2026 Biology MCQ විවරණය කරන විදිහ!
උත්තර විතරක් බලලා ඇති ද? වෙලාව අරගෙන හරියටම විවරණය කරමු!
Marking scheme එකෙන් උත්තරේ විතරක් බලාගත්තට A/L Bio paper එක ගැන අවබෝධයක් ගන්න බෑ.
හරියටම විවරණයක් කරනවා කියන්නේ හැම MCQ ප්රශ්නයකම පිළිතුරු නිවැරදි වෙන්නෙත්, අනික් විකල්ප වැරදි වෙන්නෙත් ඇයි කියලා පියවරෙන් පියවර Theory එක්ක පැහැදිලි කරගන්න එක!
ඒ විතරක් නෙවෙයි, Exam එකේදී ඒ වගේ ප්රශ්න Smart විදිහට, කාලය නිවැරදිව කළමනාකරණය කරගෙන විසඳන්න ඉගෙන ගන්න ලැබෙන හොඳම අවස්ථාවක්!
Royal Biology
with Shashika Jinendradasa
✅
(MBBS-UG)
🩺
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤14👍2🔥1😇1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤6🔥2👍1
📍 ගම්පොළ, නාවලපිටිය, ගිනිගත්හේන සහ හැටන් අවට ප්රදේශවල තනි හා කුඩා කණ්ඩායම් පන්තිද සිදු කෙරේ.
ASD | BIOLOGY
☘️
IDEAL BIO GURU
අරෝෂ් S. දහනායක
✅
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2😍1
©️ Sashanka Sir
© Notes By Echem Cat
#ALapiedu
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1👍1🔥1
ලංකාවේ🇱🇰 හොදම සහ අංක #1
Logical Paper Based Revision 2027🔥
මොකද්ද මේ Papers Based Revision කියන්නේ❓
➡️ 2027 හැම පාඩමක්ම සියල්ලම ආවරණය වෙන විදියට ලංකාවේ Logical Papers Based කරගෙන යන ලංකාවේ #1 Paper Class එක😎
‼️ මොකද මේ වැඩේ කරන්නේ ලංකාවේ අපි හැමෝම දන්න Eng.ජනිදු ලීලානන්ද සර්✅ සර්ගේ Qualification ගැන මම අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේ නැහැනේ
ලංකාවේ 1st Class University Of Moratuwa Degree එකක් සහ 2019 Olympiad Medalist ඉතින් තව කවර කතාද 📢 ඔයා එන්නම ඕන Paper Class එක මේක තමයි💯
🔔 වැඩි විස්තර සදහා අනිවාර්යයෙන් ඔයා සම්බන්ධ වෙන්න 2027 Paper Based Main Telegram Channel එකට👇
❤️ https://t.me/JL2027physics
✅ ඉතින් අනිවාර්යයෙන් සම්බන්ධ මම දැකපු සහ අංක #1 Paper Class එක මේක තමයි 🔥
Logical Paper Based Revision 2027
මොකද්ද මේ Papers Based Revision කියන්නේ
ලංකාවේ 1st Class University Of Moratuwa Degree එකක් සහ 2019 Olympiad Medalist ඉතින් තව කවර කතාද 📢 ඔයා එන්නම ඕන Paper Class එක මේක තමයි
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2😈1
Youtube Link
⏰ Revision: උදේ 8.00 - සවස 2.00⏰ Paper Class: සවස 2.30 - 5.30
⏰
Revision: උදේ 8.00 - සවස 2.00
⏰
Paper Class: සවස 2.30 - 5.30
⏰
Revision: උදේ 8.00 - සවස 2.00
⏰
Paper Class: සවස 2.30 - 5.30
පහත
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤5👍1🔥1
රසායන විද්යාව කටපාඩම් කරන එක එපා වෙලාද? ඒත් Chemistry අමාරුයිද? 😥
"Chem කයිය" සමග රසායන විද්යාව ගොඩදාගන්න!🧠 ✨
පරමාණුක ව්යූහය එක්දින නොමිලේ සම්මන්ත්රණය
⚠️ මගහැරුණු, අතපසු වූ, තේරුම් ගන්න අපහසු වූ පාඩම් එකම දවසකින් සම්පූර්ණයෙන්ම ආවරණය කෙරේ! 💯
🆓 සහභාගි වන සැමට සම්පූර්ණ Short Note එකක් නොමිලේ!
🆓 සම්පූර්ණ නිබන්ධනයක් නොමිලේ!
"Chem කයිය" සමග රසායන විද්යාව ගොඩදාගන්න!
පරමාණුක ව්යූහය එක්දින නොමිලේ සම්මන්ත්රණය
📅 දිනය: අගෝස්තු 31⏰ වේලාව: සඳුදා උදේ 7.30 සිට📍 ස්ථානය: IMS මහනුවර
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4
2027 Chemistry online Group
2025 උසස්පෙල ප්රථිඵල වලින්
𝐂𝐡𝐞𝐦𝐢𝐬𝐭𝐫𝐲 | 𝐍𝐮𝐰𝐚𝐧 𝐂𝐡𝐢𝐧𝐭𝐡𝐚𝐤𝐚
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😈1
" සරලවම ඕන ටික විතරක් "
physics ~ ලක්ශිත් නිර්මාල්
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👌1