Soltane Ghalbha
@Talakar3006
🎼❤️🎼
🎼 بهترین اجرای ملودی زیبای
"سلطان قلب ها" با مضراب های
سحرآمیز تار استادجلیل شهناز
تنبک:استاد امیر ناصر افتتاح
اجرای خصوصی
آهنگ از استاد انوشیروان روحانی
در مایه ی بیات اصفهان
شعر ترانه از محمد علی شیرازی
( حافظ الکتب )
🍏🍎🍃
🎼 بهترین اجرای ملودی زیبای
"سلطان قلب ها" با مضراب های
سحرآمیز تار استادجلیل شهناز
تنبک:استاد امیر ناصر افتتاح
اجرای خصوصی
آهنگ از استاد انوشیروان روحانی
در مایه ی بیات اصفهان
شعر ترانه از محمد علی شیرازی
( حافظ الکتب )
🍏🍎🍃
❤1👏1
○
اکثر مردم هنگامی که به پایانِ کار میرسند
و نظری بر گذشته میافکنند،
درمییابند که سرتاسرِ زندگی را چون چیزی گذرا زیستهاند و با حیرت مشاهده میکنند که آنچه بیاعتنا از کنارش گذشتهاند
و لذّتی از آن نبردهاند،
همان زندگیشان بوده است.
#آرتور_شوپنهاور
🍏🍎🍃
اکثر مردم هنگامی که به پایانِ کار میرسند
و نظری بر گذشته میافکنند،
درمییابند که سرتاسرِ زندگی را چون چیزی گذرا زیستهاند و با حیرت مشاهده میکنند که آنچه بیاعتنا از کنارش گذشتهاند
و لذّتی از آن نبردهاند،
همان زندگیشان بوده است.
#آرتور_شوپنهاور
🍏🍎🍃
🙏1👌1
📕
فیودور میخایلوویچ داستایفسکی یا فیودور میخایلوویچ دوستویِوسکی نویسندهٔ مشهور و تأثیرگذار اهل روسیه بود. داستایفسکی عمق و فراز جامعه روسیه را تجربه کرد. شخصیتهای او در همهٔ رمانهایش با مشکلات روانشناسانه و عاطفی درگیر هستند اما مهمتر آنکه کتابهایش از آموزههای ایدئولوژیک زمان خود الهام میگرفتند.
----------------
هرگز اجازه نده سکوت انتخابت باشد وقتی که قلبت با صدای رسا با تو سخن می گوید
🍏🍎🍃
فیودور میخایلوویچ داستایفسکی یا فیودور میخایلوویچ دوستویِوسکی نویسندهٔ مشهور و تأثیرگذار اهل روسیه بود. داستایفسکی عمق و فراز جامعه روسیه را تجربه کرد. شخصیتهای او در همهٔ رمانهایش با مشکلات روانشناسانه و عاطفی درگیر هستند اما مهمتر آنکه کتابهایش از آموزههای ایدئولوژیک زمان خود الهام میگرفتند.
----------------
هرگز اجازه نده سکوت انتخابت باشد وقتی که قلبت با صدای رسا با تو سخن می گوید
🍏🍎🍃
👌2
Audio
📕✨📕
📕#جنایت و مکافات
✍#داستایوفسکی
بخش/پنجم
بگذارید چنین ادعا کنم که جنایت و مکافات از بهترین رمان ها تاریخ ادبیات است. شاهکاری تکرارنشدنی که علم روانشناسی تا حد زیادی مدیون این رمان است. داستایفسکی رنج بشر را در این اثر چنان به تصویر کشید که هیچ رمانی قادر به مقابله با آن نیست.
🍏🍎🍃
📕#جنایت و مکافات
✍#داستایوفسکی
بخش/پنجم
بگذارید چنین ادعا کنم که جنایت و مکافات از بهترین رمان ها تاریخ ادبیات است. شاهکاری تکرارنشدنی که علم روانشناسی تا حد زیادی مدیون این رمان است. داستایفسکی رنج بشر را در این اثر چنان به تصویر کشید که هیچ رمانی قادر به مقابله با آن نیست.
🍏🍎🍃
👌2
○
آه، ادبیات چیز شگفتی است، وارنکا، یک چیز خیلی شگفت. من این را پریروز در کنار این آدمها کشف کردم.
ادبیات چیز عمیقی است!
ادبیات دل آدمها را قوی میکند و به آنها خیلی چیزها یاد میدهد - و در هر کتاب کوچکی که اینها دارند چیزهای شگفت زیادی هست.چه عالی نوشته شدهاند!
ادبیات یک تصویر است،
یا به تعبیری هم یک تصویر است هم یک آینه؛ بیان احساسات است، شکل ظریفی از انتقاد است، یک درس پندآموز و یک سند است.
من در کنار آنها مینشینم و گوش میدهم ( حتی مثل آنها یک چپق هم دود میکنم، به نظرت چطور است؟ )، و بعد آنها با هم درباره مسائل مختلف بحث میکنند، و من صرفا میگویم که صلاحیت ندارم_ این تنها کاری است که تو و من، مامکم، میتوانیم در همچو محیطهایی بکنیم. در همچو محیطی من فقط یک آدم کودن هستم، یک نادان! از خودم خجالت میکشم، و تمام شب همه فکرم را به کار میاندازم تا بلکه من هم حرفی دربیندازم که در بحث شرکتی داشته باشم، اما حتی از این کار عاجز هستم! و بعد، وارنکا، دلم به حال خودم میسوزد، دلم میسوزد که مثل آنها نیستم؛ دلم میسوزد چون بنا به آن ضربالمثل معروف " هیکل بزرگ کردهام، اما عقلم رشد نکرده است." و آن وقت در ساعتهای فراغتم چکار میکنم؟ میخوابم، بسکه احمق هستم. در حالیکه به جای خوابیدنی که به آن احتیاج ندارم باید کار بهدرد بخوری بکنم؛ مثلا باید بنشینم و چیزی بنویسم. این میتواند کاری مفید برای خودم و مطبوع برای دیگران باشد.
✍#فئودور_داستایوفسکی
📕 #بیچارگان
🍏🍎🍃
آه، ادبیات چیز شگفتی است، وارنکا، یک چیز خیلی شگفت. من این را پریروز در کنار این آدمها کشف کردم.
ادبیات چیز عمیقی است!
ادبیات دل آدمها را قوی میکند و به آنها خیلی چیزها یاد میدهد - و در هر کتاب کوچکی که اینها دارند چیزهای شگفت زیادی هست.چه عالی نوشته شدهاند!
ادبیات یک تصویر است،
یا به تعبیری هم یک تصویر است هم یک آینه؛ بیان احساسات است، شکل ظریفی از انتقاد است، یک درس پندآموز و یک سند است.
من در کنار آنها مینشینم و گوش میدهم ( حتی مثل آنها یک چپق هم دود میکنم، به نظرت چطور است؟ )، و بعد آنها با هم درباره مسائل مختلف بحث میکنند، و من صرفا میگویم که صلاحیت ندارم_ این تنها کاری است که تو و من، مامکم، میتوانیم در همچو محیطهایی بکنیم. در همچو محیطی من فقط یک آدم کودن هستم، یک نادان! از خودم خجالت میکشم، و تمام شب همه فکرم را به کار میاندازم تا بلکه من هم حرفی دربیندازم که در بحث شرکتی داشته باشم، اما حتی از این کار عاجز هستم! و بعد، وارنکا، دلم به حال خودم میسوزد، دلم میسوزد که مثل آنها نیستم؛ دلم میسوزد چون بنا به آن ضربالمثل معروف " هیکل بزرگ کردهام، اما عقلم رشد نکرده است." و آن وقت در ساعتهای فراغتم چکار میکنم؟ میخوابم، بسکه احمق هستم. در حالیکه به جای خوابیدنی که به آن احتیاج ندارم باید کار بهدرد بخوری بکنم؛ مثلا باید بنشینم و چیزی بنویسم. این میتواند کاری مفید برای خودم و مطبوع برای دیگران باشد.
✍#فئودور_داستایوفسکی
📕 #بیچارگان
🍏🍎🍃
👌2❤1
❤1🙏1👌1