معمای عشق
○ برای هر رنجی مرزی وجود دارد که رنج را تنها تا بدانجا راه است. پس از آن یا پایان فرا میرسد و یا رنج دگرگون میشود و رنگ زندگی به خود میگیرد. این دگرگونی هرچند میتواند دردآور باشد، اما در این حال، رنج به منزلهی امید و زندگیست ... 📕شادمانیهای کوچک…
برف ها... آب می شوند
بهار می شود ... بهار می شود...
بهار می شود ... بهار می شود...
❤1👌1
Khali
Ebi
🎼❤️🎼
من ، خالی از عاطفه و خشم
خالی از خویشی و غربت
گیج و مبهوت بین بودن و نبودن...!
عشق (عشق) ، آخرین همسفر من
مثل تو منو رها کرد
حالا دستام مونده و تنهایی من
ای دریغ از من ، که بی خود مثل تو گمشدم ، گمشدم تو ظلمت تن...!
ای دریغ از تو ، که مثل عکس عشق ، هنوزم داد می زنی تو آینه ی من...!
آه ، گریمون هیچ ، خندمون هیچ
باخته و برندمون هیچ
تنها آغوش تو مونده ، غیر از اون هیچ...
#شهیار_قنبری
🍏🍎🍃
من ، خالی از عاطفه و خشم
خالی از خویشی و غربت
گیج و مبهوت بین بودن و نبودن...!
عشق (عشق) ، آخرین همسفر من
مثل تو منو رها کرد
حالا دستام مونده و تنهایی من
ای دریغ از من ، که بی خود مثل تو گمشدم ، گمشدم تو ظلمت تن...!
ای دریغ از تو ، که مثل عکس عشق ، هنوزم داد می زنی تو آینه ی من...!
آه ، گریمون هیچ ، خندمون هیچ
باخته و برندمون هیچ
تنها آغوش تو مونده ، غیر از اون هیچ...
#شهیار_قنبری
🍏🍎🍃
❤1🙏1
GOOD NEW DAY
سلام صبح به خیر روزتان به مهر
آدینه تان سرشار از لحظات شاد
سرانجام در میان زمستان فهمیدم که در من تابستانی شکست ناپذیر وجود دارد.
✍#آلبر_کامو
-------------------
ایمان داشته باشیم؛ به آنچه باور
داریم و در راهش و برایش نفس
می کشیم...
جهان به این دم و بازدم ها نیازمند
است.. هرچند دمی نمناک؛ در
یک شب کوتاه و سرد زمستانی...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
سلام صبح به خیر روزتان به مهر
آدینه تان سرشار از لحظات شاد
سرانجام در میان زمستان فهمیدم که در من تابستانی شکست ناپذیر وجود دارد.
✍#آلبر_کامو
-------------------
ایمان داشته باشیم؛ به آنچه باور
داریم و در راهش و برایش نفس
می کشیم...
جهان به این دم و بازدم ها نیازمند
است.. هرچند دمی نمناک؛ در
یک شب کوتاه و سرد زمستانی...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1🙏1
●
ای دل همه
اسباب جهان خواسته گیر
باغ طربت به سبزه آراسته گیر
وآنگاه بر آن سبزه شبی چون شبنم
بنشسته و بامداد برخاسته گیر
حکیم#خیام
🍏🍎🍃
ای دل همه
اسباب جهان خواسته گیر
باغ طربت به سبزه آراسته گیر
وآنگاه بر آن سبزه شبی چون شبنم
بنشسته و بامداد برخاسته گیر
حکیم#خیام
🍏🍎🍃
❤1🙏1
سلام صبحگاهی
فرهنگ شریف
🎼❤️🎼
#بیکلام
تکنوازی #تار
" سلام صبحگاهی"
( در چهارگاه )
اثر جاودانهی استاد #حسن_کسایی
تار استاد #فرهنگ_شریف
🍏🍎🍃
#بیکلام
تکنوازی #تار
" سلام صبحگاهی"
( در چهارگاه )
اثر جاودانهی استاد #حسن_کسایی
تار استاد #فرهنگ_شریف
🍏🍎🍃
🙏1👌1
○
تو را دوست دارم
آن سان که هرگز کسی را دوست نداشتهام
و دوست نخواهم داشت
تو یگانه هستی و خواهی ماند
بی هیچ قیاسی با دیگری
این حس چیزی است آمیخته و عمیق
چیزی که تمامِ ذراتم را در برمیگیرد
تمام امیالم را ارضاء میکند
و تمام غرورهایم را نوازش
این را حس میکنی؟
گر چه تنهایمان دور هستند
اما روحهایمان همدیگر را لمس میکنند...
💌 نامه#گوستاو_فلوبر به لوئیز
✍ رمان نویس فرانسوی
🍏🍎🍃
تو را دوست دارم
آن سان که هرگز کسی را دوست نداشتهام
و دوست نخواهم داشت
تو یگانه هستی و خواهی ماند
بی هیچ قیاسی با دیگری
این حس چیزی است آمیخته و عمیق
چیزی که تمامِ ذراتم را در برمیگیرد
تمام امیالم را ارضاء میکند
و تمام غرورهایم را نوازش
این را حس میکنی؟
گر چه تنهایمان دور هستند
اما روحهایمان همدیگر را لمس میکنند...
💌 نامه#گوستاو_فلوبر به لوئیز
✍ رمان نویس فرانسوی
🍏🍎🍃
❤1👌1
Episode VII
Ahmad Shamlu
❤️📕❤️
كسی میگوید: «آری!»
به تولد من،
به زندگیام،
به بودنم،
ضعفم،
ناتوانیام،
مرگم.
كسی میگوید: «آری!»
به من،
به تو،
و از انتظار طولانی شنیدن پاسخ من،
شنیدن پاسخ تو،
خسته نمیشود...
#مارگوت_بیگل
#احمد_ شاملو 🎂
🍏🍎🍃
كسی میگوید: «آری!»
به تولد من،
به زندگیام،
به بودنم،
ضعفم،
ناتوانیام،
مرگم.
كسی میگوید: «آری!»
به من،
به تو،
و از انتظار طولانی شنیدن پاسخ من،
شنیدن پاسخ تو،
خسته نمیشود...
#مارگوت_بیگل
#احمد_ شاملو 🎂
🍏🍎🍃
❤2🙏1
○
ما قدم به قدم به تاریکی نزدیک میشویم. اما تنها حقیقتی که وجود دارد حرکت است ...
#اینگمار_برگن
📕# چهره
🍏🍎🍃
ما قدم به قدم به تاریکی نزدیک میشویم. اما تنها حقیقتی که وجود دارد حرکت است ...
#اینگمار_برگن
📕# چهره
🍏🍎🍃
🙏1
○
آنک قصاباناند
بر گذرگاهها مستقر
با کُنده و ساتوری خونآلود
روزگارِ غریبیست، نازنین
و تبسم را بر لبها جراحی میکنند
و ترانه را بر دهان.
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد
✍ زاد روز #احمد_شاملو 🎂
🍏🍎🍃
آنک قصاباناند
بر گذرگاهها مستقر
با کُنده و ساتوری خونآلود
روزگارِ غریبیست، نازنین
و تبسم را بر لبها جراحی میکنند
و ترانه را بر دهان.
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد
✍ زاد روز #احمد_شاملو 🎂
🍏🍎🍃
❤1🙏1
غزلیات حافظ 296
@audiobo0ok
🎧 #غزلیات_حافظ_296
📖 هر روز یک غزل از حافظ
---------------------
طالع اگر مدد دهد، دامَنَش آوَرَم به کف
گر بِکَشَم زهی طَرَب، ور بِکُشَد زهی شرف
طَرْفِ کَرَم ز کَس نَبَست، این دلِ پُر امیدِ من
گر چه سخن همی بَرَد، قصهٔ من به هر طرف
از خَمِ ابرویِ توام، هیچ گشایشی نشد
وَه که در این خیالِ کَج، عمرِ عزیز شد تلف
اَبرویِ دوست کِی شود، دَستکَشِ خیالِ من؟
کس نزدهست از این کمان، تیرِ مراد بر هدف
چند به ناز پَروَرَم، مِهرِ بُتانِ سنگدل
یادِ پدر نمیکنند، این پسرانِ ناخَلَف
من به خیالِ زاهدی، گوشهنشین و طُرفه آنک
مُغْبَچهای ز هر طرف، میزندم به چنگ و دَف
بیخبرند زاهدان، نقش بخوان و لاتَقُل
مستِ ریاست محتسب، باده بده و لاتَخَف
صوفی شهر بین که چون، لقمهٔ شُبهه میخورد
پاردُمَش دراز باد، آن حَیَوانِ خوش علف
حافظ اگر قدم زنی، در رَهِ خاندان به صِدق
بدرقهٔ رَهَت شود، همَّتِ شَحنِهٔ نجف
🍏🍎🍃
📖 هر روز یک غزل از حافظ
---------------------
طالع اگر مدد دهد، دامَنَش آوَرَم به کف
گر بِکَشَم زهی طَرَب، ور بِکُشَد زهی شرف
طَرْفِ کَرَم ز کَس نَبَست، این دلِ پُر امیدِ من
گر چه سخن همی بَرَد، قصهٔ من به هر طرف
از خَمِ ابرویِ توام، هیچ گشایشی نشد
وَه که در این خیالِ کَج، عمرِ عزیز شد تلف
اَبرویِ دوست کِی شود، دَستکَشِ خیالِ من؟
کس نزدهست از این کمان، تیرِ مراد بر هدف
چند به ناز پَروَرَم، مِهرِ بُتانِ سنگدل
یادِ پدر نمیکنند، این پسرانِ ناخَلَف
من به خیالِ زاهدی، گوشهنشین و طُرفه آنک
مُغْبَچهای ز هر طرف، میزندم به چنگ و دَف
بیخبرند زاهدان، نقش بخوان و لاتَقُل
مستِ ریاست محتسب، باده بده و لاتَخَف
صوفی شهر بین که چون، لقمهٔ شُبهه میخورد
پاردُمَش دراز باد، آن حَیَوانِ خوش علف
حافظ اگر قدم زنی، در رَهِ خاندان به صِدق
بدرقهٔ رَهَت شود، همَّتِ شَحنِهٔ نجف
🍏🍎🍃
❤1👏1