Always On My Mind
Chris De Burgh
🎼❤️🎼
🎼 همیشه به یادت هستم
Chris De Burgh
همیشه بیادت هستم؛
وقتی نسیم بر گونه های
صبح بوسه می زند
وقتی آفتاب از پنجره ی
گشوده ی آرزوهایم لبخند می زند
وقتی ماه؛
در قلب آسمان می درخشد
همیشه بیادت هستم
با هر تپش قلبم...
و با هر پلک زدنی
به جهانی که...
تو در آن نفس می کشی...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🎼 همیشه به یادت هستم
Chris De Burgh
همیشه بیادت هستم؛
وقتی نسیم بر گونه های
صبح بوسه می زند
وقتی آفتاب از پنجره ی
گشوده ی آرزوهایم لبخند می زند
وقتی ماه؛
در قلب آسمان می درخشد
همیشه بیادت هستم
با هر تپش قلبم...
و با هر پلک زدنی
به جهانی که...
تو در آن نفس می کشی...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👏1
○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز جمعه. ☀️🐓
☀️ ۲۱ آذر ۱۴۰۴
🌙 ۲۱جمادی الثانی ۱۴۴۷
🌲 ۱۲ دسامبر ۲۰۲۵
--------☔️-----🤍---☔️------
تیک تاک لحظه هایتان به شادی،
لبخند و امید 🍂
------------🌧------------
نگاه پرمهر آفرینش بدرقه ی
گام به گام حضورتان
------🌧-----🌧-----
آرزو دارم با افتادن هر برگ از
شاخه، اندوه و ناشادی از روح
و قلب تان دورِ دور... و ناکامی
و ناامیدی، برگ های خشکیده ای
باشند؛ گم شده در آغوش باد
------------------
قدم های زندگی در مسیری سبز
آدینه تان به عشق و آرامش💕
-----------------
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز جمعه. ☀️🐓
☀️ ۲۱ آذر ۱۴۰۴
🌙 ۲۱جمادی الثانی ۱۴۴۷
🌲 ۱۲ دسامبر ۲۰۲۵
--------☔️-----🤍---☔️------
تیک تاک لحظه هایتان به شادی،
لبخند و امید 🍂
------------🌧------------
نگاه پرمهر آفرینش بدرقه ی
گام به گام حضورتان
------🌧-----🌧-----
آرزو دارم با افتادن هر برگ از
شاخه، اندوه و ناشادی از روح
و قلب تان دورِ دور... و ناکامی
و ناامیدی، برگ های خشکیده ای
باشند؛ گم شده در آغوش باد
------------------
قدم های زندگی در مسیری سبز
آدینه تان به عشق و آرامش💕
-----------------
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
🗣#ایرج_رحمانپور
توز سَر ره گُت نازارم ،
ها میری دِ دَسم ...
چنو برز، چنو دیر وِ تو نمیرَسِم
-------------
گرد و خاک برخواسته از راه ،
گفت که داری
از من دور میشوی
و مرا رها میکنی
ای عزیزترینم ...
چنان دور شدی
که دیگر به تو نمیرسم...
🍏🍎🍃
🗣#ایرج_رحمانپور
توز سَر ره گُت نازارم ،
ها میری دِ دَسم ...
چنو برز، چنو دیر وِ تو نمیرَسِم
-------------
گرد و خاک برخواسته از راه ،
گفت که داری
از من دور میشوی
و مرا رها میکنی
ای عزیزترینم ...
چنان دور شدی
که دیگر به تو نمیرسم...
🍏🍎🍃
❤1🙏1
○
برای هر رنجی مرزی وجود دارد که رنج را تنها
تا بدانجا راه است.
پس از آن یا پایان فرا میرسد و یا رنج دگرگون میشود و رنگ زندگی به خود میگیرد.
این دگرگونی هرچند میتواند دردآور باشد، اما
در این حال، رنج به منزلهی امید و زندگیست ...
📕شادمانیهای کوچک
✍#هرمان_هسه
🍏🍎🍃
برای هر رنجی مرزی وجود دارد که رنج را تنها
تا بدانجا راه است.
پس از آن یا پایان فرا میرسد و یا رنج دگرگون میشود و رنگ زندگی به خود میگیرد.
این دگرگونی هرچند میتواند دردآور باشد، اما
در این حال، رنج به منزلهی امید و زندگیست ...
📕شادمانیهای کوچک
✍#هرمان_هسه
🍏🍎🍃
❤2🙏1
معمای عشق
○ برای هر رنجی مرزی وجود دارد که رنج را تنها تا بدانجا راه است. پس از آن یا پایان فرا میرسد و یا رنج دگرگون میشود و رنگ زندگی به خود میگیرد. این دگرگونی هرچند میتواند دردآور باشد، اما در این حال، رنج به منزلهی امید و زندگیست ... 📕شادمانیهای کوچک…
برف ها... آب می شوند
بهار می شود ... بهار می شود...
بهار می شود ... بهار می شود...
❤1👌1
Khali
Ebi
🎼❤️🎼
من ، خالی از عاطفه و خشم
خالی از خویشی و غربت
گیج و مبهوت بین بودن و نبودن...!
عشق (عشق) ، آخرین همسفر من
مثل تو منو رها کرد
حالا دستام مونده و تنهایی من
ای دریغ از من ، که بی خود مثل تو گمشدم ، گمشدم تو ظلمت تن...!
ای دریغ از تو ، که مثل عکس عشق ، هنوزم داد می زنی تو آینه ی من...!
آه ، گریمون هیچ ، خندمون هیچ
باخته و برندمون هیچ
تنها آغوش تو مونده ، غیر از اون هیچ...
#شهیار_قنبری
🍏🍎🍃
من ، خالی از عاطفه و خشم
خالی از خویشی و غربت
گیج و مبهوت بین بودن و نبودن...!
عشق (عشق) ، آخرین همسفر من
مثل تو منو رها کرد
حالا دستام مونده و تنهایی من
ای دریغ از من ، که بی خود مثل تو گمشدم ، گمشدم تو ظلمت تن...!
ای دریغ از تو ، که مثل عکس عشق ، هنوزم داد می زنی تو آینه ی من...!
آه ، گریمون هیچ ، خندمون هیچ
باخته و برندمون هیچ
تنها آغوش تو مونده ، غیر از اون هیچ...
#شهیار_قنبری
🍏🍎🍃
❤1🙏1
GOOD NEW DAY
سلام صبح به خیر روزتان به مهر
آدینه تان سرشار از لحظات شاد
سرانجام در میان زمستان فهمیدم که در من تابستانی شکست ناپذیر وجود دارد.
✍#آلبر_کامو
-------------------
ایمان داشته باشیم؛ به آنچه باور
داریم و در راهش و برایش نفس
می کشیم...
جهان به این دم و بازدم ها نیازمند
است.. هرچند دمی نمناک؛ در
یک شب کوتاه و سرد زمستانی...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
سلام صبح به خیر روزتان به مهر
آدینه تان سرشار از لحظات شاد
سرانجام در میان زمستان فهمیدم که در من تابستانی شکست ناپذیر وجود دارد.
✍#آلبر_کامو
-------------------
ایمان داشته باشیم؛ به آنچه باور
داریم و در راهش و برایش نفس
می کشیم...
جهان به این دم و بازدم ها نیازمند
است.. هرچند دمی نمناک؛ در
یک شب کوتاه و سرد زمستانی...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1🙏1
●
ای دل همه
اسباب جهان خواسته گیر
باغ طربت به سبزه آراسته گیر
وآنگاه بر آن سبزه شبی چون شبنم
بنشسته و بامداد برخاسته گیر
حکیم#خیام
🍏🍎🍃
ای دل همه
اسباب جهان خواسته گیر
باغ طربت به سبزه آراسته گیر
وآنگاه بر آن سبزه شبی چون شبنم
بنشسته و بامداد برخاسته گیر
حکیم#خیام
🍏🍎🍃
❤1🙏1
سلام صبحگاهی
فرهنگ شریف
🎼❤️🎼
#بیکلام
تکنوازی #تار
" سلام صبحگاهی"
( در چهارگاه )
اثر جاودانهی استاد #حسن_کسایی
تار استاد #فرهنگ_شریف
🍏🍎🍃
#بیکلام
تکنوازی #تار
" سلام صبحگاهی"
( در چهارگاه )
اثر جاودانهی استاد #حسن_کسایی
تار استاد #فرهنگ_شریف
🍏🍎🍃
🙏1👌1