○
سحر، کرشمهی صبحم
بشارتی خوش داد
که کس همیشه
گرفتار غم نخواهد ماند
بر این رواق زبرجد
نوشتهاند به زر
که جز نکویی
اهل کرم نخواهد ماند
#حضرت_حافظ
🍏🍎🍃
سحر، کرشمهی صبحم
بشارتی خوش داد
که کس همیشه
گرفتار غم نخواهد ماند
بر این رواق زبرجد
نوشتهاند به زر
که جز نکویی
اهل کرم نخواهد ماند
#حضرت_حافظ
🍏🍎🍃
❤1
○
یک روز صبح از خوابِ زندگی برمیخیزی
و میبینی که آفتابِ درخشان از پنجره تافته
و درختان، شاد و سرخوش
در نور آفتاب با باد صبا میرقصند...
و خواهی خندید بر آن شب سیاه
که یکی دو ساعت تو را ترسانده بود.
✍#امیلی_دیکنسون
پایان هفته تان به شادی دوستانم
🍏🍎🍃
یک روز صبح از خوابِ زندگی برمیخیزی
و میبینی که آفتابِ درخشان از پنجره تافته
و درختان، شاد و سرخوش
در نور آفتاب با باد صبا میرقصند...
و خواهی خندید بر آن شب سیاه
که یکی دو ساعت تو را ترسانده بود.
✍#امیلی_دیکنسون
پایان هفته تان به شادی دوستانم
🍏🍎🍃
❤2👍1
Je l'aime à mourir
Shakira/@FrenchOnline
🎼❤️🎼
🎼Je l'aime à mourir
🗣#shakira
من؛ هیچ نبودم
اما اینک اینجایم
خواب های شبانه اش را
نگهبانی می کنم
دوستش دارم تا مرگ
شما می توانید همه چیز را نابود کنید
هر چه را می خواهید
او تنها کافی ست
که آغوشش را بگشاید
تا همه چیز را باز بسازد
دوستش دارم تا مرگ ...
🍏🍎🍃
🎼Je l'aime à mourir
🗣#shakira
من؛ هیچ نبودم
اما اینک اینجایم
خواب های شبانه اش را
نگهبانی می کنم
دوستش دارم تا مرگ
شما می توانید همه چیز را نابود کنید
هر چه را می خواهید
او تنها کافی ست
که آغوشش را بگشاید
تا همه چیز را باز بسازد
دوستش دارم تا مرگ ...
🍏🍎🍃
❤2
○
بگذار... قاصدک باشم !
قاصد باران ...
رها در دست های بادِ بی سامان ؛
بگذار ... برگ برگی زرد باشم !
عاشق و مجنون و شیدا ...
بگذار ... ببارم بر شبان ِ
بی فروغ و صبحِ بی فردا ؛
بگذار ... مرهمی باشم
بر تن زخمی یِ رویا ...
بگذار ... برویم ؛
چون گل ارکیده ای زیبا
در بهارانی دگر
آن دورها ... آن دورها ...
آن دورها .....
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق۸
#ارکیده روح (Dendrophylax lindenii)
🍏🍎🍃
بگذار... قاصدک باشم !
قاصد باران ...
رها در دست های بادِ بی سامان ؛
بگذار ... برگ برگی زرد باشم !
عاشق و مجنون و شیدا ...
بگذار ... ببارم بر شبان ِ
بی فروغ و صبحِ بی فردا ؛
بگذار ... مرهمی باشم
بر تن زخمی یِ رویا ...
بگذار ... برویم ؛
چون گل ارکیده ای زیبا
در بهارانی دگر
آن دورها ... آن دورها ...
آن دورها .....
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق۸
#ارکیده روح (Dendrophylax lindenii)
🍏🍎🍃
❤1
گل ارکیده-ایلیا-منفرد
@injaZanVojuddarad
🎼❤️🎼
🗣#ایلیا_منفرد_زاده
--------------------------
جایی میان قلب هست
که هرگز پر نمیشود؛
یک فضای خالی
و حتی در بهترین لحظهها
و عالیترین زمانها...
میدانیم که هست؛
بیشتر از همیشه
جایی میان قلب ،
که هرگز پر نمیشود
و ما...
در همان فضا
انتظار میکشیم
و انتظار میکشیم...
✍#چارلز_بوکوفسکی
🍏🍎🍃
🗣#ایلیا_منفرد_زاده
--------------------------
جایی میان قلب هست
که هرگز پر نمیشود؛
یک فضای خالی
و حتی در بهترین لحظهها
و عالیترین زمانها...
میدانیم که هست؛
بیشتر از همیشه
جایی میان قلب ،
که هرگز پر نمیشود
و ما...
در همان فضا
انتظار میکشیم
و انتظار میکشیم...
✍#چارلز_بوکوفسکی
🍏🍎🍃
❤1🥰1
حلاج و راز انالحق- بخش پنجم
اعظم مسعودی
📕✨📕
#حلاج_و_راز_انالحق
نویسنده: #عطاالله_تدین
گوینده: #اعظم_مسعودی
بخش /پنجم
کاری از گروه #کتاب_گویا
-----------------------
اگر عشق نبودی، هستی هم
واقعیت نداشتی ...
جاودانگی در عشق است و
ایثار و فنا ...
🍏🍎🍃
#حلاج_و_راز_انالحق
نویسنده: #عطاالله_تدین
گوینده: #اعظم_مسعودی
بخش /پنجم
کاری از گروه #کتاب_گویا
-----------------------
اگر عشق نبودی، هستی هم
واقعیت نداشتی ...
جاودانگی در عشق است و
ایثار و فنا ...
🍏🍎🍃
❤🔥1👌1
○
قصه ی ناتمام
يکی بود يکی نبود
شايد هم بود
شايد چه بسيار بودند و فقط يکی بود که نبود
با يکی بود و چه بسيار که نبودند
مادربزرگ آغاز خاطرات ما با گيس بلند و سفيد
ايمان داشت که يکی بود يکی نبود
همچنان که
رفت مادربزرگ
با آن همه يکی بودهای دور
و يکی نبودهای روزگار يخ
شايد آنکه بود هنوز هم هست و ما نمی بينيم
يا آن ديگری که نبود روزگاری بود و حالا نيست
راستی آنکه بود عاشق بود يا آنکه نبود؟
چطور شد که نبود
شايد زاده نشد هرگز
يا مرده است و جایی در خاطرات ما دفن شده است
شايد هم کشته شد آنکه نبود
روزی با دست های آنکه بود
چرا هرگز از مادربزرگ نپرسيديم
و حالا چه کار کنيم
با قصه های بی آغاز
چرا آنکه نبود از کنارمان نمی گذرد
و آنکه بود را
هرگز نمی يابيم !
✍#بیژن_نجدی
زاد روزش گرامی 🎂
🍏🍎🍃
قصه ی ناتمام
يکی بود يکی نبود
شايد هم بود
شايد چه بسيار بودند و فقط يکی بود که نبود
با يکی بود و چه بسيار که نبودند
مادربزرگ آغاز خاطرات ما با گيس بلند و سفيد
ايمان داشت که يکی بود يکی نبود
همچنان که
رفت مادربزرگ
با آن همه يکی بودهای دور
و يکی نبودهای روزگار يخ
شايد آنکه بود هنوز هم هست و ما نمی بينيم
يا آن ديگری که نبود روزگاری بود و حالا نيست
راستی آنکه بود عاشق بود يا آنکه نبود؟
چطور شد که نبود
شايد زاده نشد هرگز
يا مرده است و جایی در خاطرات ما دفن شده است
شايد هم کشته شد آنکه نبود
روزی با دست های آنکه بود
چرا هرگز از مادربزرگ نپرسيديم
و حالا چه کار کنيم
با قصه های بی آغاز
چرا آنکه نبود از کنارمان نمی گذرد
و آنکه بود را
هرگز نمی يابيم !
✍#بیژن_نجدی
زاد روزش گرامی 🎂
🍏🍎🍃
👌2