○
شاید فراقی که در این روزها
ناچار به پذیرش اش هستیم ،
خود سودمند باشد :
چیزهای بزرگ را تنها می توان
از دور دید.
📕 نامه های عاشقانه ی یک پیامبر
✍🏻 #جبران_خلیل_جبران
🍏🍎🍃
شاید فراقی که در این روزها
ناچار به پذیرش اش هستیم ،
خود سودمند باشد :
چیزهای بزرگ را تنها می توان
از دور دید.
📕 نامه های عاشقانه ی یک پیامبر
✍🏻 #جبران_خلیل_جبران
🍏🍎🍃
❤2
○
دوستت دارم !
وقتی با یاد تو
واژه ها شعر می شوند
آسمان، زمین، پنجره، هوا
شعر می شود
دوستت دارم !
وقتی ماه در چشم شب
آغوشِ پر پرنده می شود
و از آسمان عشق ؛
دامن دامن ستاره می بارد
دوستت دارم !
وقتی جیرجیرک ها در گوش باد
از تو می گویند
مرغ شب از تو می خواند
و قطرات سبز ِ باران
اسم تو را صدا می زنند
دوستت دارم !
وقتی قاب خالیِ آینه
انعکاس ماه چشم های ِ توست ؛
و عشق پر پروازِ
بال های سوخته یِ شاپرک است!
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
دوستت دارم !
وقتی با یاد تو
واژه ها شعر می شوند
آسمان، زمین، پنجره، هوا
شعر می شود
دوستت دارم !
وقتی ماه در چشم شب
آغوشِ پر پرنده می شود
و از آسمان عشق ؛
دامن دامن ستاره می بارد
دوستت دارم !
وقتی جیرجیرک ها در گوش باد
از تو می گویند
مرغ شب از تو می خواند
و قطرات سبز ِ باران
اسم تو را صدا می زنند
دوستت دارم !
وقتی قاب خالیِ آینه
انعکاس ماه چشم های ِ توست ؛
و عشق پر پروازِ
بال های سوخته یِ شاپرک است!
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1🙏1
بگو جانم
شهرام شکوهی
🎼❤️🎼
🗣#شهرام_شکوهی
🎼#بگو_جانم
------------------------------
__دست هایم را بگیر
جانم صدایم کن؛
مگذار
بال هایِ تردِ پروازم
بشکند، چون ساقه یِ
نیلوفری در باد__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🗣#شهرام_شکوهی
🎼#بگو_جانم
------------------------------
__دست هایم را بگیر
جانم صدایم کن؛
مگذار
بال هایِ تردِ پروازم
بشکند، چون ساقه یِ
نیلوفری در باد__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤🔥1❤1👌1
●
در سکوتِ مبهمِ شب؛
تمام پنجره ها، باز می شود
و سایه هایِ
دو چشمِ بسته یِ خیس؛
بالِ پرواز می شود
پشتِ دیواره هایِ بهتِ حضور
عشق؛ آغاز می شود ...!
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
در سکوتِ مبهمِ شب؛
تمام پنجره ها، باز می شود
و سایه هایِ
دو چشمِ بسته یِ خیس؛
بالِ پرواز می شود
پشتِ دیواره هایِ بهتِ حضور
عشق؛ آغاز می شود ...!
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1🙏1
Paeiz
Hamid Reza Abaci
🎼❤️🎼
#پاییز
● بیکلام، تک آهنگ
🎼حمیدرضا عباسی
............🍂.......🍁.......
ببار ای ابر ...
برویِ شانه هایِ خالیِ خفت؛
که آتش می زند
این شعله ها و داغ هایِ
سرکشِ ذلت؛
بر این بیدادگر هیزم
بر این بیدادگر غربت__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
#پاییز
● بیکلام، تک آهنگ
🎼حمیدرضا عباسی
............🍂.......🍁.......
ببار ای ابر ...
برویِ شانه هایِ خالیِ خفت؛
که آتش می زند
این شعله ها و داغ هایِ
سرکشِ ذلت؛
بر این بیدادگر هیزم
بر این بیدادگر غربت__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤🔥1❤1🙏1
●
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز دوشنبه. ☀️🌙
☀️۲۱ آبان ۱۴۰۳
🌙۹جمادی الاول ۱۴۴۶
🌲۱۱ نوامبر ۲۰۲۴
--------🍂--------🍂---------
----------------------------
قدم هایتان در مسیری سبز و
پویا -----------------🍂----
برگ برگ پاییزان زیبا رنگین
کمانی از عشق و امید زندگی
برگ برگ رنگین آبان ماه زیبا
به شادی امید و لبخند 💑👩❤️👩👨❤️👨
-------🍂------🍂--------
پنجره آرزوهایتان گشوده به
آغوش پرمهر خدا.. باآرزوی جهانی
سراسر صلح و دوستی و آرامش
به امید قدم هایی سبز و پویا
--------🍂-------🍂---------------
آرزو دارم با افتادن
هر برگ از شاخه اندوه و ناشادی
از دل هایتان و از آسمان ابری این
سرزمین زدوده شود
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز دوشنبه. ☀️🌙
☀️۲۱ آبان ۱۴۰۳
🌙۹جمادی الاول ۱۴۴۶
🌲۱۱ نوامبر ۲۰۲۴
--------🍂--------🍂---------
----------------------------
قدم هایتان در مسیری سبز و
پویا -----------------🍂----
برگ برگ پاییزان زیبا رنگین
کمانی از عشق و امید زندگی
برگ برگ رنگین آبان ماه زیبا
به شادی امید و لبخند 💑👩❤️👩👨❤️👨
-------🍂------🍂--------
پنجره آرزوهایتان گشوده به
آغوش پرمهر خدا.. باآرزوی جهانی
سراسر صلح و دوستی و آرامش
به امید قدم هایی سبز و پویا
--------🍂-------🍂---------------
آرزو دارم با افتادن
هر برگ از شاخه اندوه و ناشادی
از دل هایتان و از آسمان ابری این
سرزمین زدوده شود
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1🥰1
○
به آفتاب سلام
که تبلور رویایِ
بی مرزِ حضور است!
به آفتاب سلام
که قبله گاهِ عبودیّتِ
آب و آیینه و شعر است!!
به آفتاب سلام
که تلالوءِ یقین
و باورِ وحدانیّت و
شکوهِ بی مثیلِ عشق است!!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
درودی به مهر به دوستی به عشق
به زندگی ☀️
🍏🍎🍃
به آفتاب سلام
که تبلور رویایِ
بی مرزِ حضور است!
به آفتاب سلام
که قبله گاهِ عبودیّتِ
آب و آیینه و شعر است!!
به آفتاب سلام
که تلالوءِ یقین
و باورِ وحدانیّت و
شکوهِ بی مثیلِ عشق است!!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
درودی به مهر به دوستی به عشق
به زندگی ☀️
🍏🍎🍃
❤1🙏1
یا رب_سید خلیل عالی نژاد - @goldooneman
@goldooneman
🎼❤️🎼
🎶 تصنیف "یا رّب"
باصدا و آهنگ
"سید خلیل عالی نژاد"
با همراهی "گروه بابا طاهر"
---------------------------
دوستت دارم !
وقتی با یاد تو
واژه ها شعر می شوند
آسمان، زمین، پنجره، هوا__
شعر می شود ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🎶 تصنیف "یا رّب"
باصدا و آهنگ
"سید خلیل عالی نژاد"
با همراهی "گروه بابا طاهر"
---------------------------
دوستت دارم !
وقتی با یاد تو
واژه ها شعر می شوند
آسمان، زمین، پنجره، هوا__
شعر می شود ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
«جهان، قرآن مصوَّر است
و آيهها در آن
به جای آن كه بنشينند،
ايستادهاند...
با چشمهای عاشق بيا
تا جهان را تلاوت كنیم»
✍#سلمان_هراتی
🍏🍎🍃
«جهان، قرآن مصوَّر است
و آيهها در آن
به جای آن كه بنشينند،
ايستادهاند...
با چشمهای عاشق بيا
تا جهان را تلاوت كنیم»
✍#سلمان_هراتی
🍏🍎🍃
❤1
○
سیذارتا به مرد گیل کش گفت: «رودخانه زیبایی است.» گیل کش گفت: «آری رودخانه بسیار زیبایی است. از همه چیز بیشتر دوستش دارم. چه بسیار به آن گوش داده ام، به آن خیره شده ام و همواره چیزی از آن آموخته ام. از رودخانه بسیار چیزها می توان آموخت.» سیذارتا گفت: «ای نیکمرد، ترا سپاس می گزارم» و بر کناره دیگر فرود آمد و گفت: «بدبختانه نه چیزی با خود دارم که به تو بدهم نه مزدی. من بی خانمانم، پسر برهمنم، شمنم.» گیل کش گفت: «این پیدا بود، و من از تو چیزی یا مزدی چشم نداشتم. بار دیگر آن را به من خواهی داد.» سیذارتا به خوشدلی پرسید: «چنین گمان داری؟» گیل کش گفت: «بی گمان. این را نیز از رودخانه آموخته ام. همه چیز باز می گردد. تو ای شمن باز خواهی آمد. اکنون بدرود! همان دوستی تو نزد من باشد! کاش هنگام قربانی دادن به خدایان یاد من باشی!»
.............
می توان به گدایی مهر رفت، می توان مهر را خرید یا پیشکش گرفت یا در کوچه یافت اما مهر را هرگز نمی توان از کسی دزدید.
✍# هرمان هسه
📕 #سیذارتا
🍏🍎🍃
سیذارتا به مرد گیل کش گفت: «رودخانه زیبایی است.» گیل کش گفت: «آری رودخانه بسیار زیبایی است. از همه چیز بیشتر دوستش دارم. چه بسیار به آن گوش داده ام، به آن خیره شده ام و همواره چیزی از آن آموخته ام. از رودخانه بسیار چیزها می توان آموخت.» سیذارتا گفت: «ای نیکمرد، ترا سپاس می گزارم» و بر کناره دیگر فرود آمد و گفت: «بدبختانه نه چیزی با خود دارم که به تو بدهم نه مزدی. من بی خانمانم، پسر برهمنم، شمنم.» گیل کش گفت: «این پیدا بود، و من از تو چیزی یا مزدی چشم نداشتم. بار دیگر آن را به من خواهی داد.» سیذارتا به خوشدلی پرسید: «چنین گمان داری؟» گیل کش گفت: «بی گمان. این را نیز از رودخانه آموخته ام. همه چیز باز می گردد. تو ای شمن باز خواهی آمد. اکنون بدرود! همان دوستی تو نزد من باشد! کاش هنگام قربانی دادن به خدایان یاد من باشی!»
.............
می توان به گدایی مهر رفت، می توان مهر را خرید یا پیشکش گرفت یا در کوچه یافت اما مهر را هرگز نمی توان از کسی دزدید.
✍# هرمان هسه
📕 #سیذارتا
🍏🍎🍃
👌1