Taka takata (la femme du torero)
Joe Dassin
🎼❤️🎼
🗣#ژو_داسین
تاک تاک تاکاتا
(می شنوم صدای ضربان قلبم و...)
---------------------------------
Nothing compares to a beautiful conversation with a beautiful mind.
هیچچیز با یک مکالمه زیبا با یک ذهن زیبا قابل مقایسه نیست.
🍏🍎🍃
🗣#ژو_داسین
تاک تاک تاکاتا
(می شنوم صدای ضربان قلبم و...)
---------------------------------
Nothing compares to a beautiful conversation with a beautiful mind.
هیچچیز با یک مکالمه زیبا با یک ذهن زیبا قابل مقایسه نیست.
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
بیایید بیایید به گلزار بگردیم
بر این نقطه اقبال
چو پرگار بگردیم
بیایید که امروز
به اقبال و به پیروز
چو عشاق نوآموز
بر آن یار بگردیم
بسی تخم بکشتیم
بر این شوره بگشتیم
بر آن حب که نگنجید
در انبار بگردیم
✍#مولانای_جان
🍏🍎🍃
بیایید بیایید به گلزار بگردیم
بر این نقطه اقبال
چو پرگار بگردیم
بیایید که امروز
به اقبال و به پیروز
چو عشاق نوآموز
بر آن یار بگردیم
بسی تخم بکشتیم
بر این شوره بگشتیم
بر آن حب که نگنجید
در انبار بگردیم
✍#مولانای_جان
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
باید عشقی داشت، عشقی بزرگ
در زندگی از آنرو که این عشق برای نومیدیهای بیدلیلی که ما را در چنگ میگیرد عذر موجهی میتراشد...!
#آلبر_کامو
🍏🍎🍃
باید عشقی داشت، عشقی بزرگ
در زندگی از آنرو که این عشق برای نومیدیهای بیدلیلی که ما را در چنگ میگیرد عذر موجهی میتراشد...!
#آلبر_کامو
🍏🍎🍃
👌2❤1
○
می نویسی ابر
می نویسم چشم های
خیس باران خورده ی بی چتر
می نویسی برگ
می نویسم باد
می نویسی
قاصدک های رهای شاد
می نویسی مه
می نویسم ماه
می نویسی راه
می نویسم یوسفی ؛
جامانده است، در چاه __
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
می نویسی ابر
می نویسم چشم های
خیس باران خورده ی بی چتر
می نویسی برگ
می نویسم باد
می نویسی
قاصدک های رهای شاد
می نویسی مه
می نویسم ماه
می نویسی راه
می نویسم یوسفی ؛
جامانده است، در چاه __
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤2👌1
@navaye_loor
هومدم_وهداد
🎼❤️🎼
راه ها تاریک اند؛
کوچه ها، خاموش اند
بال پروازِ
پرستوهای عاشق؛
زخمیِ خار خدنگِ تیرِ
بی رحمی ست؛
لاله ها، در گور اند
قلب ها؛ در سوگ اند
شمع ها را،
در سرایِ بی سرای عاشقان؛
روشن کنید ...!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
راه ها تاریک اند؛
کوچه ها، خاموش اند
بال پروازِ
پرستوهای عاشق؛
زخمیِ خار خدنگِ تیرِ
بی رحمی ست؛
لاله ها، در گور اند
قلب ها؛ در سوگ اند
شمع ها را،
در سرایِ بی سرای عاشقان؛
روشن کنید ...!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
●
تو به درد دنیای ساده و راحت امروزی که به هیچ میسازد و به اندک راضی است، نمیخوری. تو در مقام قیاس با این دنیا، دارای یک بعد اضافی هستی و به همین دلیل است که این دنیا تو را پس میزند. هرکس که به جای سروصدای چندشآور، طالب موسیقی اصیل باشد، به جای لذتجویی، خواهان شادی، به جای پول، مشتاق روح و معنی، به جای دوندگی، طالب کار اصیل، و به جای تفنن و خوشگذرانی، جویای جوششی درونی باشد، این دنیا برایش منزل و مسکن مناسبی نیست.
📕# گرگ بیابان
✍# هرمان هسه
🍏🍎🍃
تو به درد دنیای ساده و راحت امروزی که به هیچ میسازد و به اندک راضی است، نمیخوری. تو در مقام قیاس با این دنیا، دارای یک بعد اضافی هستی و به همین دلیل است که این دنیا تو را پس میزند. هرکس که به جای سروصدای چندشآور، طالب موسیقی اصیل باشد، به جای لذتجویی، خواهان شادی، به جای پول، مشتاق روح و معنی، به جای دوندگی، طالب کار اصیل، و به جای تفنن و خوشگذرانی، جویای جوششی درونی باشد، این دنیا برایش منزل و مسکن مناسبی نیست.
📕# گرگ بیابان
✍# هرمان هسه
🍏🍎🍃
👌2
●
سلف سرویس...!!
"امت فاکس" نویسنده و فیلسوف معاصر ایرلندی
در اولین سفر خود به آمریکا برای صرف غذا به رستورانی رفت.
او در گوشه ای به انتظار پیش خدمت نشست
اما کسی به او توجه نمی کرد.
از همه بدتر افرادی که بعد از او وارد شده بودند همگی مشغول خوردن بودند.
پس از چند دقیقه با ناراحتی از مردی که بر سر میز مجاور نشسته بود پرسید:
من ۲۰ دقیقه است که اینجا نشسته ام؛
چرا پیشخدمت به من توجه نمی کند،
درحالی که همه مشغول خوردن هستند .
و من درانتظار نشسته ام؟
مرد پاسخ داد:
اینجا "سلف سرویس"است؛
به انتهای رستوران بروید هرچه می خواهید در سینی بگذارید.
پول آن را بپردازید و غذایتان را میل کنید.
امت_فاکس بعدها دراین خصوص نوشت:
"احساس حماقت می کردم؛
وقتی غذا را روی میز گذاشتم ناگهان به ذهنم رسید
که زندگی هم در حکم سلف سرویس است.
همه نوع رخداد ،فرصت،موقعیت،شادی و غم
در برابر ما قرار دارد.
درحالی که اغلب ما بی حرکت روی صندلی خود چسبیده ایم و آنچنان محو این هستیم که:
دیگران در بشقاب خود چه دارند .
دچار شگفتی شده ایم که او چرا سهم بیشتری دارد!
ولی به ذهنمان نمی رسد از جای خود برخیزیم و ببینیم چه چیزهایی فراهم است وبرداریم!
🍏🍎🍃
سلف سرویس...!!
"امت فاکس" نویسنده و فیلسوف معاصر ایرلندی
در اولین سفر خود به آمریکا برای صرف غذا به رستورانی رفت.
او در گوشه ای به انتظار پیش خدمت نشست
اما کسی به او توجه نمی کرد.
از همه بدتر افرادی که بعد از او وارد شده بودند همگی مشغول خوردن بودند.
پس از چند دقیقه با ناراحتی از مردی که بر سر میز مجاور نشسته بود پرسید:
من ۲۰ دقیقه است که اینجا نشسته ام؛
چرا پیشخدمت به من توجه نمی کند،
درحالی که همه مشغول خوردن هستند .
و من درانتظار نشسته ام؟
مرد پاسخ داد:
اینجا "سلف سرویس"است؛
به انتهای رستوران بروید هرچه می خواهید در سینی بگذارید.
پول آن را بپردازید و غذایتان را میل کنید.
امت_فاکس بعدها دراین خصوص نوشت:
"احساس حماقت می کردم؛
وقتی غذا را روی میز گذاشتم ناگهان به ذهنم رسید
که زندگی هم در حکم سلف سرویس است.
همه نوع رخداد ،فرصت،موقعیت،شادی و غم
در برابر ما قرار دارد.
درحالی که اغلب ما بی حرکت روی صندلی خود چسبیده ایم و آنچنان محو این هستیم که:
دیگران در بشقاب خود چه دارند .
دچار شگفتی شده ایم که او چرا سهم بیشتری دارد!
ولی به ذهنمان نمی رسد از جای خود برخیزیم و ببینیم چه چیزهایی فراهم است وبرداریم!
🍏🍎🍃
👌2🙏1
Monge - Heydoo Hedayati
@ketabglee
🎼❤️🎼
🗣#هیدو_هدایتی
🎸#حامد_هدایتی
----------------------------------
مو عه هرجا بروم، سر وا وگردانم
توو او چیشای خووت؛ سنبل میکاروم…
میخوام برم سر ره بشینوم ...
-----------------------------------
وقتی مردم ...
به صدایِ
نفس هایِ خاک؛
گوش بسپار .....
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🗣#هیدو_هدایتی
🎸#حامد_هدایتی
----------------------------------
مو عه هرجا بروم، سر وا وگردانم
توو او چیشای خووت؛ سنبل میکاروم…
میخوام برم سر ره بشینوم ...
-----------------------------------
وقتی مردم ...
به صدایِ
نفس هایِ خاک؛
گوش بسپار .....
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👌2