Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
◇
سکانسی از فیلم🎬 «فرستاده»
ساخته پرویز صیاد
این فیلم که فیلمبرداری آن در نیویورک انجام گرفته و پرویز صیاد در دو نقش در آن حضور دارد، برنده دو جایزه از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس در سال ۱۹۸۳ شد. از دید بسیاری از منتقدان فرستاده بهترین اثر صیاد پس از انقلاب ۵۷ است.
..........................................
یا نور!
در دیاری که...
عشق؛ ره گم کرده است!
در کویرِ تفتیده یِ ناباوری ها؛
و شادی لباسِ مندرسی ست!
بر تنِ رخوتِ باورها؛
مگذار در غربتِ کج فهمی
در هزار تویِ کفر و ایمان؛
و در آیینه یِ
هزار تکّه یِ باور هایِ ناباور
رها شویم؛
بصیرا!
ما را از سراشیبِ بهت و
تردیدِ و هبوط به سالیانی کور
به اوجِ خرد، اندیشه،
عشق و ایمانی راستین؛
رهنمون باش ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
سکانسی از فیلم🎬 «فرستاده»
ساخته پرویز صیاد
این فیلم که فیلمبرداری آن در نیویورک انجام گرفته و پرویز صیاد در دو نقش در آن حضور دارد، برنده دو جایزه از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس در سال ۱۹۸۳ شد. از دید بسیاری از منتقدان فرستاده بهترین اثر صیاد پس از انقلاب ۵۷ است.
..........................................
یا نور!
در دیاری که...
عشق؛ ره گم کرده است!
در کویرِ تفتیده یِ ناباوری ها؛
و شادی لباسِ مندرسی ست!
بر تنِ رخوتِ باورها؛
مگذار در غربتِ کج فهمی
در هزار تویِ کفر و ایمان؛
و در آیینه یِ
هزار تکّه یِ باور هایِ ناباور
رها شویم؛
بصیرا!
ما را از سراشیبِ بهت و
تردیدِ و هبوط به سالیانی کور
به اوجِ خرد، اندیشه،
عشق و ایمانی راستین؛
رهنمون باش ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
نازنینا!
تاک و تاکستان ،
سرخوش از
خُمخانه یِ مستی است؛
جام های انتظار،
لبریزِ دلتنگی است!
باده باده پرکن از
افسونِ چشمان ات؛
ساغرِ جان را
تندرِ پاییز در راه است؛
کوچ نزدیک است...
چکاوک های عاشق؛
زود می میرند!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
نازنینا!
تاک و تاکستان ،
سرخوش از
خُمخانه یِ مستی است؛
جام های انتظار،
لبریزِ دلتنگی است!
باده باده پرکن از
افسونِ چشمان ات؛
ساغرِ جان را
تندرِ پاییز در راه است؛
کوچ نزدیک است...
چکاوک های عاشق؛
زود می میرند!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👌3❤2👍1
مرا به آرامی بکُش- فرانک- سیناترا
@injaZanVojuddarad
🎼❤️🎼
" مرا به آرامی بکُش "
🗣#فرانک سیناترا
Artist #Frank_Sinatra
Music #Killing_Me_Softly
عشق با همه ی
وجد ِبی زوالش
با همه ی رنج های ِ
جانکاهش
در دل او راه یافته است...
✍ #داستایوفسکی
🍏🍎🍃
" مرا به آرامی بکُش "
🗣#فرانک سیناترا
Artist #Frank_Sinatra
Music #Killing_Me_Softly
عشق با همه ی
وجد ِبی زوالش
با همه ی رنج های ِ
جانکاهش
در دل او راه یافته است...
✍ #داستایوفسکی
🍏🍎🍃
❤1🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
دو چشمِ
بی فروغ آسمان، می بارد
از شب هایِ بی رویا؛
زمین؛ سیراب شد،
سیراب؛ چون دریا
ولیکن آرزو مرده است
عشق؛ پژمرده است
جهان؛
در حسرتِ
یک قطره باران
خون دل، خورده است!!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
دو چشمِ
بی فروغ آسمان، می بارد
از شب هایِ بی رویا؛
زمین؛ سیراب شد،
سیراب؛ چون دریا
ولیکن آرزو مرده است
عشق؛ پژمرده است
جهان؛
در حسرتِ
یک قطره باران
خون دل، خورده است!!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
Audio
🎼❤️🎼
🎤# حافظ_ناظری🎂
✍#پرتو_کرمانشاهی
( کم بویش بچم دیره لی شرشر وارانه
یی شو بمنه لامان مر ایره بیاوانه )
-----------------------------
به تو انديشيدن؛
سکوت من است ...
عزیزترین، طولانی ترين
و طوفانی ترين سکوت_ ...
#روبرو_دسنوس
🍏🍎🍃
🎤# حافظ_ناظری🎂
✍#پرتو_کرمانشاهی
( کم بویش بچم دیره لی شرشر وارانه
یی شو بمنه لامان مر ایره بیاوانه )
-----------------------------
به تو انديشيدن؛
سکوت من است ...
عزیزترین، طولانی ترين
و طوفانی ترين سکوت_ ...
#روبرو_دسنوس
🍏🍎🍃
❤2
○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز سه شنبه ☀️🪴
☀️ ۹ امرداد ۱۴۰۳
🌙 ۲۵محرم ۱۴۴۶
🌲 ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۴
--------🪴--------🪴---------
-----------------------------قدم های زندگی به عشق و شادی و امید
--------------------------------
زندگی
جنبش جاری شدن است
زندگی
کوشش و راهی شدن است
از تماشاگه آغاز حیات
تا به جایی که
خدا می داند!
#سهراب_سپهری
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز سه شنبه ☀️🪴
☀️ ۹ امرداد ۱۴۰۳
🌙 ۲۵محرم ۱۴۴۶
🌲 ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۴
--------🪴--------🪴---------
-----------------------------قدم های زندگی به عشق و شادی و امید
--------------------------------
زندگی
جنبش جاری شدن است
زندگی
کوشش و راهی شدن است
از تماشاگه آغاز حیات
تا به جایی که
خدا می داند!
#سهراب_سپهری
🍏🍎🍃
❤1👌1
Audio
🎼❤️🎼
تکّه تکّه شده ام
چونابرهایِ
خسته یِ
بی باران؛
بگذار؛
در آغوشِ باد بخوابم؛
شاید باران شوم و ببارم
و دست هایِ تو سبز شود
در کوچه باغِ دلتنگی ام!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
تکّه تکّه شده ام
چونابرهایِ
خسته یِ
بی باران؛
بگذار؛
در آغوشِ باد بخوابم؛
شاید باران شوم و ببارم
و دست هایِ تو سبز شود
در کوچه باغِ دلتنگی ام!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤2👌1
○
از دوران کودکی ام به این سو ، دوست می داشتم طاقباز در حیاط دراز بکشم و ابرها را تماشا کنم. بیشتر وقتها پرنده ای ، کلاغ یا پرستو یا کبوتر ، می گذشت و چنان احساس هویتی با آن می کردم که گرمای سینه اش را بر کف دستم احساس می کردم . همسایهمان ، بانو پنلوپ، روزی به مادرم می گفت : " مارگی ، تصور می کنم پسرت یک آدم رویایی یا غیبگو از آب دربیاید. همیشه به ابرها نگاه می کند."
مادرم پاسخ داد : " نگران مباش ، پنلوپ. بازی زمانه او
را وا میدارد که نگاهش را پایین بیاورد."
اما زمانه هنوز بازی آغاز نکرده بود و آن روز ، همچنان که به بالای قلعه می رفتم، ابرها را می ستودم. دم به دم سکندری می خوردم و پایم می لغزید . پدرم شانه ام را می گرفت و می گفت : " ابرها را فراموش کن . سنگ های زیر پایت را نگاه کن تا نیفتی و خودت را به کشتن بدهی."
#نیکوس_کازانتزاکیس
📕گزارش به خاک یونان
🍏🍎🍃
از دوران کودکی ام به این سو ، دوست می داشتم طاقباز در حیاط دراز بکشم و ابرها را تماشا کنم. بیشتر وقتها پرنده ای ، کلاغ یا پرستو یا کبوتر ، می گذشت و چنان احساس هویتی با آن می کردم که گرمای سینه اش را بر کف دستم احساس می کردم . همسایهمان ، بانو پنلوپ، روزی به مادرم می گفت : " مارگی ، تصور می کنم پسرت یک آدم رویایی یا غیبگو از آب دربیاید. همیشه به ابرها نگاه می کند."
مادرم پاسخ داد : " نگران مباش ، پنلوپ. بازی زمانه او
را وا میدارد که نگاهش را پایین بیاورد."
اما زمانه هنوز بازی آغاز نکرده بود و آن روز ، همچنان که به بالای قلعه می رفتم، ابرها را می ستودم. دم به دم سکندری می خوردم و پایم می لغزید . پدرم شانه ام را می گرفت و می گفت : " ابرها را فراموش کن . سنگ های زیر پایت را نگاه کن تا نیفتی و خودت را به کشتن بدهی."
#نیکوس_کازانتزاکیس
📕گزارش به خاک یونان
🍏🍎🍃
👌2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
○
اینقدرها بی خود
جام نگاه کیستم؟
گوش ها میخانه شد
از نعرهٔ مستانهام
عمرها شد
از مقیمان سواد وحشتم
ریخت چشم او به گرد
سرمه رنگ خانهام ...
✍#بیدل_دهلوی
🍏🍎🍃
اینقدرها بی خود
جام نگاه کیستم؟
گوش ها میخانه شد
از نعرهٔ مستانهام
عمرها شد
از مقیمان سواد وحشتم
ریخت چشم او به گرد
سرمه رنگ خانهام ...
✍#بیدل_دهلوی
🍏🍎🍃
❤1👌1