○
درود دوستانم عصر گرم تابستانی تان به خنکای امید ، شادی و آرامش و تیک تاک لحظه هایتان به سبزی و شکوفایی عشق و رویش...
🧡💛🧡🥤🍧🍦
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
درود دوستانم عصر گرم تابستانی تان به خنکای امید ، شادی و آرامش و تیک تاک لحظه هایتان به سبزی و شکوفایی عشق و رویش...
🧡💛🧡🥤🍧🍦
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤2🍓1
✍
درست نویسی
———————————————
جزء پیشین «می» همیشه جدا از فعل نوشته میشود، مانند:
√ میرفت × میرفت
√ میشنید × میشنید
√ میگفت × میگفت
√ میروم × میروم
√ میخواهم × میخواهم
√ میخوانم × میخوانم
🍏🍎🍃
درست نویسی
———————————————
جزء پیشین «می» همیشه جدا از فعل نوشته میشود، مانند:
√ میرفت × میرفت
√ میشنید × میشنید
√ میگفت × میگفت
√ میروم × میروم
√ میخواهم × میخواهم
√ میخوانم × میخوانم
🍏🍎🍃
👌2
Tamanaye Vesal
Jamshid
🎼❤️🎼
✍#شیخ_بهائی
🗣#جمشید
------------------------------
تا کی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود، از هر مژه چون سیل روانه
خواهد به سر آید شب هجران تو یانه
ای تیر غمت را دل عُشاق نشانه
جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه ...
هر در که زدم صاحب آن
خانه تویی ...
هر جا که روم پرتو کاشانه تویی تو ...
مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه ....
🍏🍎🍃
✍#شیخ_بهائی
🗣#جمشید
------------------------------
تا کی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود، از هر مژه چون سیل روانه
خواهد به سر آید شب هجران تو یانه
ای تیر غمت را دل عُشاق نشانه
جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه ...
هر در که زدم صاحب آن
خانه تویی ...
هر جا که روم پرتو کاشانه تویی تو ...
مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه ....
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
من ماه را
در آغوشِ چشمانِ تو
ملاقات کرده ام
وکوچِ پرندگانِ مهاجر را
در رویایِ دستانِ تو
عاشقانه بوسیده ام
من سیبِ سرخِ عشق را،
از شاخه یِ لبانِ تو چیده ام
من با تو
به اوجِ خواستن
و توانستن ...
به اوجِ سرمستی و
عشق رسیده ام ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
من ماه را
در آغوشِ چشمانِ تو
ملاقات کرده ام
وکوچِ پرندگانِ مهاجر را
در رویایِ دستانِ تو
عاشقانه بوسیده ام
من سیبِ سرخِ عشق را،
از شاخه یِ لبانِ تو چیده ام
من با تو
به اوجِ خواستن
و توانستن ...
به اوجِ سرمستی و
عشق رسیده ام ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
بگذارید بخوابم!
خوابی سخت سنگین...
سخت بیدغدغه!
خوابی از جنس آبی های ته آسمان
به رنگ حیات مرموز ته دریا
دستهای نوازش!
نمیخواهم تان
دست از سر خیالم بردارید!
به آرامشی از جنس نبودن محتاجم.
خوابی عمیق
که نیست سال طول بکشد
خوابی گرانتر از زندگی
غریب تر از گریستن؛
و زیباتر از سرودن!
#سیمین_ورنام
🍏🍎🍃
بگذارید بخوابم!
خوابی سخت سنگین...
سخت بیدغدغه!
خوابی از جنس آبی های ته آسمان
به رنگ حیات مرموز ته دریا
دستهای نوازش!
نمیخواهم تان
دست از سر خیالم بردارید!
به آرامشی از جنس نبودن محتاجم.
خوابی عمیق
که نیست سال طول بکشد
خوابی گرانتر از زندگی
غریب تر از گریستن؛
و زیباتر از سرودن!
#سیمین_ورنام
🍏🍎🍃
🤔1👌1
○
بعد از ما، پنجره
به کدامین سمتِ کوچه؛
باز می شود؟
ماه در کدامین بستر
خواب برکه را می بیند؟
بعد از ما
رویاهای مان؛
در چشمِ کدامین شب؛
شعر می شوند؟
مرغ شب
تا چند فصل بعد از ما؛
در سوگ عشق، ناله سر می دهد؟
بعد از ما دست های مان؛
تا کجای تنِ خاک، سبز می شوند؟
«#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
بعد از ما، پنجره
به کدامین سمتِ کوچه؛
باز می شود؟
ماه در کدامین بستر
خواب برکه را می بیند؟
بعد از ما
رویاهای مان؛
در چشمِ کدامین شب؛
شعر می شوند؟
مرغ شب
تا چند فصل بعد از ما؛
در سوگ عشق، ناله سر می دهد؟
بعد از ما دست های مان؛
تا کجای تنِ خاک، سبز می شوند؟
«#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👌2🤔1🙏1