📕
این داستان درست از همانجایی که کتاب "نان و شراب" به اتمام میرسد، ادامه می یابد. قصه مربوط به دوره حکومت موسولینی است که دهقانهای فقیر و تهی دست ایتالیایی، زندگی بسیار سختی را پشت سر میگذارند. زندگانی چنان بر آنها تنگ آمده که دیگر نمیتوانند به هیچ کار اقدام کنند. در داستان"نان و شراب" قهرمان کتاب یعنی"پیترو سپینا"در صدد بود که به آنها یاری برساند اما همانطور که در آن کتاب آمده،او وادار به فرار کردن شد.
با فرار او،"کریستینا"هم به دنبال او عازم کوهستان مدفون در برف شد و این چنین قصه"نان و شراب"به اتمام رسید.اما در"دانه زیر برف"یک جسد در کوه یافت شده است.همگان بر این باورند که جسد متعلق به پیترو سپینا است چرا که کسی از فرار کریستینا به دنبال او آگاه نیست. افرادی هم که از موضوع با خبرند، با پیدا نشدن جنازه اش، گمان میکنند که او زنده است. از جمله این افراد، مادربزرگش یعنی"دنا ماریا وینچنزا سپینا"میباشد که به جستجوی او اقدام می کند.
🍏🍎🍃
این داستان درست از همانجایی که کتاب "نان و شراب" به اتمام میرسد، ادامه می یابد. قصه مربوط به دوره حکومت موسولینی است که دهقانهای فقیر و تهی دست ایتالیایی، زندگی بسیار سختی را پشت سر میگذارند. زندگانی چنان بر آنها تنگ آمده که دیگر نمیتوانند به هیچ کار اقدام کنند. در داستان"نان و شراب" قهرمان کتاب یعنی"پیترو سپینا"در صدد بود که به آنها یاری برساند اما همانطور که در آن کتاب آمده،او وادار به فرار کردن شد.
با فرار او،"کریستینا"هم به دنبال او عازم کوهستان مدفون در برف شد و این چنین قصه"نان و شراب"به اتمام رسید.اما در"دانه زیر برف"یک جسد در کوه یافت شده است.همگان بر این باورند که جسد متعلق به پیترو سپینا است چرا که کسی از فرار کریستینا به دنبال او آگاه نیست. افرادی هم که از موضوع با خبرند، با پیدا نشدن جنازه اش، گمان میکنند که او زنده است. از جمله این افراد، مادربزرگش یعنی"دنا ماریا وینچنزا سپینا"میباشد که به جستجوی او اقدام می کند.
🍏🍎🍃
○
نتایج یک تحقیق نشان میدهد بزها قادر به ترجمه زبان بدن و ایما و اشاره انسانها هستند و
از این حیث با سگها
در یک سطح قرار میگیرند
---------------
بزها ...
زبان انسان ها را، می فهمند
تاسفباره و دردناک...
که انسان ها، چرا ؟...
زبان انسان ها را، نمی فهمند!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
نتایج یک تحقیق نشان میدهد بزها قادر به ترجمه زبان بدن و ایما و اشاره انسانها هستند و
از این حیث با سگها
در یک سطح قرار میگیرند
---------------
بزها ...
زبان انسان ها را، می فهمند
تاسفباره و دردناک...
که انسان ها، چرا ؟...
زبان انسان ها را، نمی فهمند!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز چهار شنبه ☀️🐓
☀️ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
🌙 ۵ ذی الحجه ۱۴۴۵
🌲 ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴
--------🪴--------🪴------
قدم هایتان در مسیری سبز و پویا
-------------🍃---🍃---------
تیک تاک لحظه هایتان به ضرباهنگ خوش زندگی
---------------------🍃---🍃--
خالقا گر نيک و گر بد کردهام
هرچه کردم با تن خود کردهام
عفو کن دون همتیهای مرا
محو کن بی حرمتیهای مرا...
✍#عطار_نیشابوری
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز چهار شنبه ☀️🐓
☀️ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
🌙 ۵ ذی الحجه ۱۴۴۵
🌲 ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴
--------🪴--------🪴------
قدم هایتان در مسیری سبز و پویا
-------------🍃---🍃---------
تیک تاک لحظه هایتان به ضرباهنگ خوش زندگی
---------------------🍃---🍃--
خالقا گر نيک و گر بد کردهام
هرچه کردم با تن خود کردهام
عفو کن دون همتیهای مرا
محو کن بی حرمتیهای مرا...
✍#عطار_نیشابوری
🍏🍎🍃
👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
خدا آن چیزی است که کودکان می شناسند و نه بزرگسالان،
بزرگسالان وقت خود را برای غذا دادن به گنجشگان هدر نمی دهند.
✍#کریستین_بوبن
و البته بزرگسالانی که هنوز
کودک درون شان پاک و دست
نیالوده باقی ست... هم.....
مهربان باشیم ... ❤️
🍏🍎🍃
خدا آن چیزی است که کودکان می شناسند و نه بزرگسالان،
بزرگسالان وقت خود را برای غذا دادن به گنجشگان هدر نمی دهند.
✍#کریستین_بوبن
و البته بزرگسالانی که هنوز
کودک درون شان پاک و دست
نیالوده باقی ست... هم.....
مهربان باشیم ... ❤️
🍏🍎🍃
🙏2
○
در دل من چیزی است،
مثل یک بیشهٔ نور،
مثل خواب دم صبح...
و چنان بیتابم،
که دلم میخواهد
بدوم تا ته دشت،
بروم تا سر کوه.
دورها آوایی است،
که مرا میخواند!...
✍#سهراب_سپهری
🍏🍎🍃
درود دوستانم صبح چهارشنبه تان
تابنده به عشق و شادی و آرامش
در دل من چیزی است،
مثل یک بیشهٔ نور،
مثل خواب دم صبح...
و چنان بیتابم،
که دلم میخواهد
بدوم تا ته دشت،
بروم تا سر کوه.
دورها آوایی است،
که مرا میخواند!...
✍#سهراب_سپهری
🍏🍎🍃
درود دوستانم صبح چهارشنبه تان
تابنده به عشق و شادی و آرامش
🙏1
Mimiram
Shahram Solati
🎼❤️🎼
تو بخند!
من در بهار لبخندِ تو
سبز می مانم
تو بخند من عشق را
با لبانِ تو می بوسم
تو بمان؛
من در هوایِ تو
نفس می کشم
باز کن؛
پنجره یِ بسته یِ
بی تابی را ...
من در هوایِ
خسته یِ دلتنگ؛
می میرم...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
تو بخند!
من در بهار لبخندِ تو
سبز می مانم
تو بخند من عشق را
با لبانِ تو می بوسم
تو بمان؛
من در هوایِ تو
نفس می کشم
باز کن؛
پنجره یِ بسته یِ
بی تابی را ...
من در هوایِ
خسته یِ دلتنگ؛
می میرم...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🙏1
○
در تندرِ زمانه یِ بی فصل
بادگیر ها؛ شکسته اند
و من در گذارِ بی زمانِ
ستاره ای دنباله دار
در برابرِ باد ایستاده ام
فصل ها را؛ قدم می زنم؛
شاید تو ابری شوی و بباری
بر شوره زارِ این فصلِ
غریبِ بی باران؛
در برابرِ باد ایستاده ام؛
و تا آخرین، برگِ زردِ
این دفتر کهنه...
زندگی را؛
شادی را؛
عشق را؛
و تو را؛
نفس می کشم!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
در تندرِ زمانه یِ بی فصل
بادگیر ها؛ شکسته اند
و من در گذارِ بی زمانِ
ستاره ای دنباله دار
در برابرِ باد ایستاده ام
فصل ها را؛ قدم می زنم؛
شاید تو ابری شوی و بباری
بر شوره زارِ این فصلِ
غریبِ بی باران؛
در برابرِ باد ایستاده ام؛
و تا آخرین، برگِ زردِ
این دفتر کهنه...
زندگی را؛
شادی را؛
عشق را؛
و تو را؛
نفس می کشم!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🙏1
Sensiz Kaldım (Official Video)
Hülya Avşar
🎼❤️🎼
🗣#هلیا_افشار
🎼 #بی_تو_مانده ام
تنهای تنهایم
به من بگو بی تو بودن
چرا اینقدر سخته ؟
روزهام نمیگذره ...
زندگی کردن خیلی سخته؛
عشقی که در قلبم مونده
رویایی از توست ...
بی تو مانده ام؛
باور کن؛ که در دنیای من؛
روز جدیدی شروع نمیشه ...
🍏🍎
🗣#هلیا_افشار
🎼 #بی_تو_مانده ام
تنهای تنهایم
به من بگو بی تو بودن
چرا اینقدر سخته ؟
روزهام نمیگذره ...
زندگی کردن خیلی سخته؛
عشقی که در قلبم مونده
رویایی از توست ...
بی تو مانده ام؛
باور کن؛ که در دنیای من؛
روز جدیدی شروع نمیشه ...
🍏🍎
❤2