عارف
به تو هدیه میکنم
🎼❤️🎼
🗣#عارف
🎼#به تو هدیه می کنم
-----------------------------
عطرِ یاد تو؛
ترنّمِ میعاد
صبحی روشن است؛
در پیوندِ نسیم و موج و دریا
و آفتابِ نگاهت؛
تلاُلوء یقین و شکوهِ باورِ
یک طلوعِ در خمودِ
کوچه هایِ دلتنگِ یک رویا
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🗣#عارف
🎼#به تو هدیه می کنم
-----------------------------
عطرِ یاد تو؛
ترنّمِ میعاد
صبحی روشن است؛
در پیوندِ نسیم و موج و دریا
و آفتابِ نگاهت؛
تلاُلوء یقین و شکوهِ باورِ
یک طلوعِ در خمودِ
کوچه هایِ دلتنگِ یک رویا
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👌1
○
عطرِ یاد تو؛
ترنّمِ میعاد
صبحی روشن است؛
در پیوندِ نسیم و موج و دریا
و آفتابِ نگاهت؛
تلاُلوء یقین و شکوهِ باورِ
یک طلوعِ در خمودِ
کوچه هایِ دلتنگِ یک رویا__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
روزتان سرشار از ترنم خوش عشق
عطرِ یاد تو؛
ترنّمِ میعاد
صبحی روشن است؛
در پیوندِ نسیم و موج و دریا
و آفتابِ نگاهت؛
تلاُلوء یقین و شکوهِ باورِ
یک طلوعِ در خمودِ
کوچه هایِ دلتنگِ یک رویا__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
روزتان سرشار از ترنم خوش عشق
🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
__من، پر از
بابونه هایِ وحشیِ دشت ام
پر از نورم،،، پرم از خاک
پُرم،،، از بارشِ باران
پر... از چشمه و رودم
پر از عشق ام،،،
پراز ... یادِ توام
سرشارِ احساس ام،
پرم، از عشق .....
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
#دشت زیبای بابونه/اردبیل
🍏🍎🍃
__من، پر از
بابونه هایِ وحشیِ دشت ام
پر از نورم،،، پرم از خاک
پُرم،،، از بارشِ باران
پر... از چشمه و رودم
پر از عشق ام،،،
پراز ... یادِ توام
سرشارِ احساس ام،
پرم، از عشق .....
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
#دشت زیبای بابونه/اردبیل
🍏🍎🍃
❤🔥1🙏1
معین
حیران-
@havayett
@havayett
🎼❤️🎼
_ودر قلب من
هزار هزار ...
گلِ سرخِ
آتشینِ شکفت؛
و بال پروازِ
چکاوک ها
روح ام را ؛
تا بیکرانه یِ سبزِ
یک رویا؛ پر داد
و لمسِ حضور تو؛
تا باور آبیِ یقین؛
در من جاودانه شد!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
_ودر قلب من
هزار هزار ...
گلِ سرخِ
آتشینِ شکفت؛
و بال پروازِ
چکاوک ها
روح ام را ؛
تا بیکرانه یِ سبزِ
یک رویا؛ پر داد
و لمسِ حضور تو؛
تا باور آبیِ یقین؛
در من جاودانه شد!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👌1
.○
چرا آمدی ماهِ من؟!
من از مکتبِ
درسِ عشق؛ خسته بودم
همه برگ برگِ کتابِ دلم را
در آغوشِ بی تابِ شب؛
خوانده و بسته بودم
من از زورقِ خالیِ عشق؛
سفر کرده و رفته بودم
حصارِ دلم را؛ به دست کلونی
به سختیِ غم، قفلِ سنگینِ تلخی
زده ... بسته بودم
به شوقِ پریدن؛ رهایی...
سفر کرده و رفته بودم
قفس را شکسته؛ پر و بالِ دل را
رها کرده و رَسته بودم ...
چرا آمدی؟! صید و صیادِ من
چرا آمدی؟! دانه و دامِ من
چرا آمدی؟! مستیِ نابِ من
چرا آمدی؟! شور وشیدایِ من
چرا آمدی؟! شعله یِ جانِ من
چرا آمدی ماهِ من؟!
من از آرزو خسته بودم؛
من از زورقِ خالیِ عشق
سفر کرده و رفته بودم
قفس را شکسته؛ پر و بالِ دل را
رها کرده و رسته بودم ...
چرا آمدی صید و صیادِ من
چرا آمدی؟ دانه و دام من
به ذوقِ پریدن
سفر کرده و
رفته بودم!....
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
چرا آمدی ماهِ من؟!
من از مکتبِ
درسِ عشق؛ خسته بودم
همه برگ برگِ کتابِ دلم را
در آغوشِ بی تابِ شب؛
خوانده و بسته بودم
من از زورقِ خالیِ عشق؛
سفر کرده و رفته بودم
حصارِ دلم را؛ به دست کلونی
به سختیِ غم، قفلِ سنگینِ تلخی
زده ... بسته بودم
به شوقِ پریدن؛ رهایی...
سفر کرده و رفته بودم
قفس را شکسته؛ پر و بالِ دل را
رها کرده و رَسته بودم ...
چرا آمدی؟! صید و صیادِ من
چرا آمدی؟! دانه و دامِ من
چرا آمدی؟! مستیِ نابِ من
چرا آمدی؟! شور وشیدایِ من
چرا آمدی؟! شعله یِ جانِ من
چرا آمدی ماهِ من؟!
من از آرزو خسته بودم؛
من از زورقِ خالیِ عشق
سفر کرده و رفته بودم
قفس را شکسته؛ پر و بالِ دل را
رها کرده و رسته بودم ...
چرا آمدی صید و صیادِ من
چرا آمدی؟ دانه و دام من
به ذوقِ پریدن
سفر کرده و
رفته بودم!....
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👌2
○
زندگى،
قبل از هرچيز زندگىست!
گل مىخواهد،
موسيقى مىخواهد
زيبايى مىخواهد ...
زندگى، حتى اگر
يكسره جنگيدن هم باشد،
خستگى در كردن مىخواهد
عطر شمعدانىها را
بوييدن مىخواهد
خشونت هست، قبول؛
اما خشونت، اصل كه نيست
زايده است،
انگل است، مرض است
ما بايد به اصلمان برگرديم.
زخم را كه مظهر خشونت است
با زخم نمىبندند، با نوار
نرم و پنبه پاک مىبندند
با محبت، با عشق ...
چهل نامه کوتاه به همسرم
✍🏻 #نادر_ابراهیمی
🍏🍎🍃
زندگى،
قبل از هرچيز زندگىست!
گل مىخواهد،
موسيقى مىخواهد
زيبايى مىخواهد ...
زندگى، حتى اگر
يكسره جنگيدن هم باشد،
خستگى در كردن مىخواهد
عطر شمعدانىها را
بوييدن مىخواهد
خشونت هست، قبول؛
اما خشونت، اصل كه نيست
زايده است،
انگل است، مرض است
ما بايد به اصلمان برگرديم.
زخم را كه مظهر خشونت است
با زخم نمىبندند، با نوار
نرم و پنبه پاک مىبندند
با محبت، با عشق ...
چهل نامه کوتاه به همسرم
✍🏻 #نادر_ابراهیمی
🍏🍎🍃
👌1
📕
این داستان درست از همانجایی که کتاب "نان و شراب" به اتمام میرسد، ادامه می یابد. قصه مربوط به دوره حکومت موسولینی است که دهقانهای فقیر و تهی دست ایتالیایی، زندگی بسیار سختی را پشت سر میگذارند. زندگانی چنان بر آنها تنگ آمده که دیگر نمیتوانند به هیچ کار اقدام کنند. در داستان"نان و شراب" قهرمان کتاب یعنی"پیترو سپینا"در صدد بود که به آنها یاری برساند اما همانطور که در آن کتاب آمده،او وادار به فرار کردن شد.
با فرار او،"کریستینا"هم به دنبال او عازم کوهستان مدفون در برف شد و این چنین قصه"نان و شراب"به اتمام رسید.اما در"دانه زیر برف"یک جسد در کوه یافت شده است.همگان بر این باورند که جسد متعلق به پیترو سپینا است چرا که کسی از فرار کریستینا به دنبال او آگاه نیست. افرادی هم که از موضوع با خبرند، با پیدا نشدن جنازه اش، گمان میکنند که او زنده است. از جمله این افراد، مادربزرگش یعنی"دنا ماریا وینچنزا سپینا"میباشد که به جستجوی او اقدام می کند.
🍏🍎🍃
این داستان درست از همانجایی که کتاب "نان و شراب" به اتمام میرسد، ادامه می یابد. قصه مربوط به دوره حکومت موسولینی است که دهقانهای فقیر و تهی دست ایتالیایی، زندگی بسیار سختی را پشت سر میگذارند. زندگانی چنان بر آنها تنگ آمده که دیگر نمیتوانند به هیچ کار اقدام کنند. در داستان"نان و شراب" قهرمان کتاب یعنی"پیترو سپینا"در صدد بود که به آنها یاری برساند اما همانطور که در آن کتاب آمده،او وادار به فرار کردن شد.
با فرار او،"کریستینا"هم به دنبال او عازم کوهستان مدفون در برف شد و این چنین قصه"نان و شراب"به اتمام رسید.اما در"دانه زیر برف"یک جسد در کوه یافت شده است.همگان بر این باورند که جسد متعلق به پیترو سپینا است چرا که کسی از فرار کریستینا به دنبال او آگاه نیست. افرادی هم که از موضوع با خبرند، با پیدا نشدن جنازه اش، گمان میکنند که او زنده است. از جمله این افراد، مادربزرگش یعنی"دنا ماریا وینچنزا سپینا"میباشد که به جستجوی او اقدام می کند.
🍏🍎🍃
○
نتایج یک تحقیق نشان میدهد بزها قادر به ترجمه زبان بدن و ایما و اشاره انسانها هستند و
از این حیث با سگها
در یک سطح قرار میگیرند
---------------
بزها ...
زبان انسان ها را، می فهمند
تاسفباره و دردناک...
که انسان ها، چرا ؟...
زبان انسان ها را، نمی فهمند!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
نتایج یک تحقیق نشان میدهد بزها قادر به ترجمه زبان بدن و ایما و اشاره انسانها هستند و
از این حیث با سگها
در یک سطح قرار میگیرند
---------------
بزها ...
زبان انسان ها را، می فهمند
تاسفباره و دردناک...
که انسان ها، چرا ؟...
زبان انسان ها را، نمی فهمند!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🙏1