○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز شنبه. ☀️🐓
☀️ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
🌙 ۲۳ ذی القعده ۱۴۴۵
🌲 ا ژوئن ۲۰۲۴
--------🪴--------🪴------
آغاز هفته تان به قدم هایی سبز 🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃
نبض زندگی تپنده به عشق و امید و شادی
-------------🍃---🍃-----------د
---------------------🍃-----h🍃---پدر زوسیما دعا میکرد: «پروردگارا! تمامی آنان که کسی را ندارند که به درگاه او نیایش کنند، و یا نیایش نمیکنند؛ یاری بخش!»
✍#داستایوفسکی
برادران کارامازوف
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز شنبه. ☀️🐓
☀️ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
🌙 ۲۳ ذی القعده ۱۴۴۵
🌲 ا ژوئن ۲۰۲۴
--------🪴--------🪴------
آغاز هفته تان به قدم هایی سبز 🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃
نبض زندگی تپنده به عشق و امید و شادی
-------------🍃---🍃-----------د
---------------------🍃-----h🍃---پدر زوسیما دعا میکرد: «پروردگارا! تمامی آنان که کسی را ندارند که به درگاه او نیایش کنند، و یا نیایش نمیکنند؛ یاری بخش!»
✍#داستایوفسکی
برادران کارامازوف
🍏🍎🍃
○
الهی
یاری ام کن!
تا در چشمه یِ زلالِ عشق و
معرفت تن بشویم
و پرنده یِ روح ام
پر پروازِ میقاتی سبز
و جاریِ باوری خوش باشد!
الهی!
یاری ام کن
تا قطره قطره؛ باران شوم
و ببارم
بر خاکِ تشنه یِ قرن ها
خمودِ پنهان؛ در ناسوتِ باورها!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
الهی
یاری ام کن!
تا در چشمه یِ زلالِ عشق و
معرفت تن بشویم
و پرنده یِ روح ام
پر پروازِ میقاتی سبز
و جاریِ باوری خوش باشد!
الهی!
یاری ام کن
تا قطره قطره؛ باران شوم
و ببارم
بر خاکِ تشنه یِ قرن ها
خمودِ پنهان؛ در ناسوتِ باورها!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
○
"بر فرو رفتگیهای این سنگ
دست بکش
و قرنها عبور رودخانه را حس کن
سنگها سخت عاشق میشوند
اما فراموش نمیکنند."
#گروس_عبدالملکیان
#انیمیشن_کوتاه
🎥سرگذشت یک سنگ
🍏🍎🍃
"بر فرو رفتگیهای این سنگ
دست بکش
و قرنها عبور رودخانه را حس کن
سنگها سخت عاشق میشوند
اما فراموش نمیکنند."
#گروس_عبدالملکیان
#انیمیشن_کوتاه
🎥سرگذشت یک سنگ
🍏🍎🍃
○
جادهای که انسان برای خروج از غم و اندوه در آن سفر میکند
هرگز مستقیم نیست.
روزهای خوب و روزهای بد وجود دارند.
امروز فقط یک روز بد است،
مثل پیچ جاده،
باید از آن عبور کرد
و به سلامت به مقصد رسید...
📕#من پس از تو
✍#جوجو_مویز
🍏🍎🍃
جادهای که انسان برای خروج از غم و اندوه در آن سفر میکند
هرگز مستقیم نیست.
روزهای خوب و روزهای بد وجود دارند.
امروز فقط یک روز بد است،
مثل پیچ جاده،
باید از آن عبور کرد
و به سلامت به مقصد رسید...
📕#من پس از تو
✍#جوجو_مویز
🍏🍎🍃
👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
درود و مهر دوستانم🌹 تیک تاک
لحظه هایتان به شادی و لبخند
آرزو دارم
آفتاب بی واهمه از
فصل هایِ خزان زده بی مهر
همچنان با عشق بتابد!
گندمزاران؛ سبز شوند
رودها؛ جاری شوند
و قمریان عاشق؛ بی محابا
از تیرِ کمان هایِ قهر
زندگی را؛ عاشقانه معنا کنند!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
قدم های اولین روز هفته تان
تابنده به آفتاب عشق و امید
درود و مهر دوستانم🌹 تیک تاک
لحظه هایتان به شادی و لبخند
آرزو دارم
آفتاب بی واهمه از
فصل هایِ خزان زده بی مهر
همچنان با عشق بتابد!
گندمزاران؛ سبز شوند
رودها؛ جاری شوند
و قمریان عاشق؛ بی محابا
از تیرِ کمان هایِ قهر
زندگی را؛ عاشقانه معنا کنند!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
قدم های اولین روز هفته تان
تابنده به آفتاب عشق و امید
🙏1
○
پذیرفتن این باور که میتوانید کاری را بهخاطر خودتان انجام دهید،
حتی اگر هیچکس دلیلتان را درک نکند،
قدرتمندترین و دلنشینترین احساس دنیاست.
شرمنده_نباش_دختر
#ریچل_هالیس
🍏🍎🍃
پذیرفتن این باور که میتوانید کاری را بهخاطر خودتان انجام دهید،
حتی اگر هیچکس دلیلتان را درک نکند،
قدرتمندترین و دلنشینترین احساس دنیاست.
شرمنده_نباش_دختر
#ریچل_هالیس
🍏🍎🍃
🙏1
○
جرات هميشه فرياد نمىكشد!
گهگاه آن صدايى كه در انتهاى روز
آرام در گوشَت زمزمه میكند:
فردا باز هم تلاش خواهم كرد،
همان جرات است...
#مرىآن_ردمارچر
🍏🍎🍃
جرات هميشه فرياد نمىكشد!
گهگاه آن صدايى كه در انتهاى روز
آرام در گوشَت زمزمه میكند:
فردا باز هم تلاش خواهم كرد،
همان جرات است...
#مرىآن_ردمارچر
🍏🍎🍃
👌1
Asal
Davood Behboodi
🎼❤️🎼
🗣#داوود_بهبودی
-----------------------------
گو
ای جان و
من جان را
فدای جان تو سازم
#سعدی
🍏🍎🍃
🗣#داوود_بهبودی
-----------------------------
گو
ای جان و
من جان را
فدای جان تو سازم
#سعدی
🍏🍎🍃
○
راز وجود آدمی، نه فقط زیستن بلکه داشتن چیزیست که به خاطر آن زندگی کند.
بدون داشتن مفهومی استوار از هدف زندگی، انسان به ادامهی زندگی رضا نمیدهد، و اگر هم به وفور نان داشته باشد، تباه کردن خود را بر ماندن در این دنیا ترجیح میدهد.
✍#فئودور_داستایوفسکی
📕#برادران_ کارامازوف
🍏🍎🍃
راز وجود آدمی، نه فقط زیستن بلکه داشتن چیزیست که به خاطر آن زندگی کند.
بدون داشتن مفهومی استوار از هدف زندگی، انسان به ادامهی زندگی رضا نمیدهد، و اگر هم به وفور نان داشته باشد، تباه کردن خود را بر ماندن در این دنیا ترجیح میدهد.
✍#فئودور_داستایوفسکی
📕#برادران_ کارامازوف
🍏🍎🍃