Audio
❤1
○
15آوریل روز جهانی هنر
"هنر در محدودیت متولد میشود و در آزادی میمیرد."
#لئوناردو_داوینچی
زاد روزش گرامی🎂
روز جهانی هنر یک جشن بینالمللی هنرهای زیبا است که توسط انجمن بینالمللی هنر (IAA) به منظور ارتقاء آگاهی از فعالیتهای خلاقانه هر سال در این تاریخ در سراسر جهان برگزار میشود.
این تاریخ به افتخار تولد لئوناردو داوینچی تعیین شد. روز تولد #داوینچی به عنوان نماد صلح جهانی، آزادی بیان، بردباری، برادری، چندفرهنگی و همچنین اهمیت هنر برای سایر زمینهها انتخاب شد.
امروز،روزجهانی هنر است، روزی برای ستایش هنر و آگاهی بخشی.
🎨اثر : The Virgin and Child with Saint Anne, Leonardo Da Vinci
🍏🍎🍃
15آوریل روز جهانی هنر
"هنر در محدودیت متولد میشود و در آزادی میمیرد."
#لئوناردو_داوینچی
زاد روزش گرامی🎂
روز جهانی هنر یک جشن بینالمللی هنرهای زیبا است که توسط انجمن بینالمللی هنر (IAA) به منظور ارتقاء آگاهی از فعالیتهای خلاقانه هر سال در این تاریخ در سراسر جهان برگزار میشود.
این تاریخ به افتخار تولد لئوناردو داوینچی تعیین شد. روز تولد #داوینچی به عنوان نماد صلح جهانی، آزادی بیان، بردباری، برادری، چندفرهنگی و همچنین اهمیت هنر برای سایر زمینهها انتخاب شد.
امروز،روزجهانی هنر است، روزی برای ستایش هنر و آگاهی بخشی.
🎨اثر : The Virgin and Child with Saint Anne, Leonardo Da Vinci
🍏🍎🍃
Abro Aftab
Naser Abdollahi
🎼❤️🎼
قطره قطره اگر چه آب شدیم
ابر بودیم و آفتاب شدیم
ساخت ما را همو که میپنداشت
به یکی جرعه اش خراب شدیم
♪♪♪
ای مترسک کلاه را بردار
ما کلاغان دگر عقاب شدیم
ما از آسودن و نیاسودن
سنگ زیرین آسیاب شدیم
✍#محمدعلی بهمنی 🎂
👥#ناصر_عبدالهی
&#امیر_کریمی
تنظیم: بهنام ابطحی
🍏🍎🍃
قطره قطره اگر چه آب شدیم
ابر بودیم و آفتاب شدیم
ساخت ما را همو که میپنداشت
به یکی جرعه اش خراب شدیم
♪♪♪
ای مترسک کلاه را بردار
ما کلاغان دگر عقاب شدیم
ما از آسودن و نیاسودن
سنگ زیرین آسیاب شدیم
✍#محمدعلی بهمنی 🎂
👥#ناصر_عبدالهی
&#امیر_کریمی
تنظیم: بهنام ابطحی
🍏🍎🍃
👍1
○
هی مترسک کلاه را بردار
ما کلاغان دگر عقاب شدیم
ما از آن سودن و نیاسودن
سنگ زیرین آسیاب شدیم ...
--------------------
محمد علی بهمنی شاعر و غزلسرا
زادهٔ ۲۷ فروردین ۱۳۳۱
وی دربارهٔ تولّد خود میگوید: «دو ماه به زمان تولّدم باقیمانده بود، که برادرم در دزفول بیمار میشود. خانواده هم از این فرصت استفاده میکنند تا به عیادتش بروند. این است که در قطار بهدنیا آمدم و در شناسنامهام درج شد «متولد دزفول»، چون دایی من در ثبت احوال آن منطقه بود، شناسنامهام را همان زمان میگیرد. البتّه زیاد آنجا نبودم، همان زمان ۱۰ روز یا یکماه را در آنجا سپری کردیم، در اصل تهرانی هستیم. پدرم برای ده ونک و مادرم برای اوین است. ساکن بندرعباس بودیم. دوران کودکی را تهران، بخش شمیرانات، شهر ری، کرج و… بهصورت پراکنده بودیم، چون پدرم شاغل در راهآهن بود، مأموریتهای ایستگاهی داشتند. از سال ۱۳۵۳ به بندرعباس رفتم.»
زاد روزش فرخنده و مبارک!
سبز و پاینده باشند 🎂
🍏🍎🍃
هی مترسک کلاه را بردار
ما کلاغان دگر عقاب شدیم
ما از آن سودن و نیاسودن
سنگ زیرین آسیاب شدیم ...
--------------------
محمد علی بهمنی شاعر و غزلسرا
زادهٔ ۲۷ فروردین ۱۳۳۱
وی دربارهٔ تولّد خود میگوید: «دو ماه به زمان تولّدم باقیمانده بود، که برادرم در دزفول بیمار میشود. خانواده هم از این فرصت استفاده میکنند تا به عیادتش بروند. این است که در قطار بهدنیا آمدم و در شناسنامهام درج شد «متولد دزفول»، چون دایی من در ثبت احوال آن منطقه بود، شناسنامهام را همان زمان میگیرد. البتّه زیاد آنجا نبودم، همان زمان ۱۰ روز یا یکماه را در آنجا سپری کردیم، در اصل تهرانی هستیم. پدرم برای ده ونک و مادرم برای اوین است. ساکن بندرعباس بودیم. دوران کودکی را تهران، بخش شمیرانات، شهر ری، کرج و… بهصورت پراکنده بودیم، چون پدرم شاغل در راهآهن بود، مأموریتهای ایستگاهی داشتند. از سال ۱۳۵۳ به بندرعباس رفتم.»
زاد روزش فرخنده و مبارک!
سبز و پاینده باشند 🎂
🍏🍎🍃
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
انسانها،
هرچه درک بیشتری داشته باشند،
رنج بیشتری میکشند!
👤#لئوناردو_داوینچی
⏯ آیا #مونالیزا مشهورترین نقاشی داوینچی، چهرهی دیگری در زیر خود پنهان دارد؟!
🌱 سالگرد تولدش!🎂
🍏🍎🍃
انسانها،
هرچه درک بیشتری داشته باشند،
رنج بیشتری میکشند!
👤#لئوناردو_داوینچی
⏯ آیا #مونالیزا مشهورترین نقاشی داوینچی، چهرهی دیگری در زیر خود پنهان دارد؟!
🌱 سالگرد تولدش!🎂
🍏🍎🍃
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
شبتون خوش و سرشار از آرامش دوستانم❤️ تیک تاک لحظه ها به عشق و دوستی و راستی...
🍏🍎🍃
شبتون خوش و سرشار از آرامش دوستانم❤️ تیک تاک لحظه ها به عشق و دوستی و راستی...
🍏🍎🍃
Che Atash Ha
Homayoun Shajarian
🎼❤️🎼
تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب
بدینسان خوابها را با تو زیبا میکنم هر شب
تبی این گاه را چون کوه سنگین میکند آنگاه
چه آتشها که در این کوه برپا میکنم هر شب
مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست
چگونه با جنون خود مدارا میکنم هر شب
دلم فریاد می.خواهد ولی در انزوای خویش
چه بیآزار با دیوار نجوا میکنم هر شب
کجا دنبال مفهومی برای عشق میگردی ؟
که من این واژه را تا صبح معنا میکنم هر شب
تصنیف: #چه_آتشها
شعر: #محمدعلی_بهمنی
آواز: #همایون_شجریان
تنظیم: #علی_قمصری
🍏🍎🍃
تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب
بدینسان خوابها را با تو زیبا میکنم هر شب
تبی این گاه را چون کوه سنگین میکند آنگاه
چه آتشها که در این کوه برپا میکنم هر شب
مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست
چگونه با جنون خود مدارا میکنم هر شب
دلم فریاد می.خواهد ولی در انزوای خویش
چه بیآزار با دیوار نجوا میکنم هر شب
کجا دنبال مفهومی برای عشق میگردی ؟
که من این واژه را تا صبح معنا میکنم هر شب
تصنیف: #چه_آتشها
شعر: #محمدعلی_بهمنی
آواز: #همایون_شجریان
تنظیم: #علی_قمصری
🍏🍎🍃
👍2🙏1
○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز سهشنبه 🐠🌻
☀️ ۲۸ فروردین. ۱۴۰۳
🌙 ۷ شوال ۱۴۴۵
🌲 ۱۶ آوریل ۲۰۲۴
-----------------------------
--------🪴--------🪴------قدم های فردا به ضرباهنگ خوش زندگی
🦋🐠🦋
با آرزوی اینکه برگ برگِ سبز
تقویم سال به شادمانی ورق بخورد
شاد باشید و
لبالب از جام می هستی ...
🌷🪻🌷
----------------------------
---------☆--------☆--------☆-----
زندگی خالی نیست :
مهربانی هست ،
سیب هست ، ایمان هست.
آری
تا شقایق هست ،
زندگی باید کرد.
#سهراب_سپهری
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز سهشنبه 🐠🌻
☀️ ۲۸ فروردین. ۱۴۰۳
🌙 ۷ شوال ۱۴۴۵
🌲 ۱۶ آوریل ۲۰۲۴
-----------------------------
--------🪴--------🪴------قدم های فردا به ضرباهنگ خوش زندگی
🦋🐠🦋
با آرزوی اینکه برگ برگِ سبز
تقویم سال به شادمانی ورق بخورد
شاد باشید و
لبالب از جام می هستی ...
🌷🪻🌷
----------------------------
---------☆--------☆--------☆-----
زندگی خالی نیست :
مهربانی هست ،
سیب هست ، ایمان هست.
آری
تا شقایق هست ،
زندگی باید کرد.
#سهراب_سپهری
🍏🍎🍃
🙏1
○
چون برکهی یخ بسته
پر از حسرتم ای ماه!
دل بی تو چه شبهای
درازی که شکسته است
این توبه که در
لحظه پشیمانم از آن را
دیگر به شکستن چه نیازی
که شکسته است
✍#فاضل_نظری
🍏🍎🍃
چون برکهی یخ بسته
پر از حسرتم ای ماه!
دل بی تو چه شبهای
درازی که شکسته است
این توبه که در
لحظه پشیمانم از آن را
دیگر به شکستن چه نیازی
که شکسته است
✍#فاضل_نظری
🍏🍎🍃
👍1