آهنگ عاشقانه تاجیکی " قصه عاشقی " عاشقان قدر هم ب
Abdullah Ahmadzai
🎼❤️🎼
🗣#عبداله_احمد_زای
#موسیقی_تاجیکستان
----------------------
خوش آن مردن
که بر بالینِ خویشت بینم و باشد؛
اَجل در قبض جان،
تن مضطرب،
من در تماشایت...
✍#محتشم_کاشانی
🍏🍎🍃
🗣#عبداله_احمد_زای
#موسیقی_تاجیکستان
----------------------
خوش آن مردن
که بر بالینِ خویشت بینم و باشد؛
اَجل در قبض جان،
تن مضطرب،
من در تماشایت...
✍#محتشم_کاشانی
🍏🍎🍃
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
سلام و درود دوستانم ❤️ روزتان به طراوت شکوفه های بهاری و به حلاوت عشق و امید و دوستی💚 امیدوارم در سایه سار عشق الهی شاد و در آرامش باشید
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
سلام و درود دوستانم ❤️ روزتان به طراوت شکوفه های بهاری و به حلاوت عشق و امید و دوستی💚 امیدوارم در سایه سار عشق الهی شاد و در آرامش باشید
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👍1
○
طلوع ام باش!
بگذار واژه هایِ عریانِ احساسم
پر بگیرند،
شاخه هایِ نیلوفریِ
رویایِ یک صبح روشن را
بگذار
چکاوکها؛ باور کنند
در زایشِ تردِ بهاران؛
و در کوچِ بی هنگامه یِ تردید
بال هایِ پروازشان،
سروشِ سرودِ سبزی ست؛
در سفره یِ سخاوتِ عشق!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
طلوع ام باش!
بگذار واژه هایِ عریانِ احساسم
پر بگیرند،
شاخه هایِ نیلوفریِ
رویایِ یک صبح روشن را
بگذار
چکاوکها؛ باور کنند
در زایشِ تردِ بهاران؛
و در کوچِ بی هنگامه یِ تردید
بال هایِ پروازشان،
سروشِ سرودِ سبزی ست؛
در سفره یِ سخاوتِ عشق!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👍1
○
هرچه انسان تر باشیم
زخمها عمیق تر خواهند بود
هرچه بیشتر دوست بداریم
بیشتر غصه خواهیم داشت
بیشتر فراق خواهیم داشت
و تنهایی های مان بیشتر خواهد شد
شادی ها لحظه ای و گذرا هستند
شاید خاطرات بعضی از آن ها؛
تا ابد در یاد بماند، اما
رنج ها داستانش فرق می کند
تا عمق وجود آدم رخنه می کند
و ما هر روز با آنها زندگی می کنیم
انگار که این خاصیت انسان بودن است ...
✍#اوریانا_فالاچی
🍏🍎🍃
هرچه انسان تر باشیم
زخمها عمیق تر خواهند بود
هرچه بیشتر دوست بداریم
بیشتر غصه خواهیم داشت
بیشتر فراق خواهیم داشت
و تنهایی های مان بیشتر خواهد شد
شادی ها لحظه ای و گذرا هستند
شاید خاطرات بعضی از آن ها؛
تا ابد در یاد بماند، اما
رنج ها داستانش فرق می کند
تا عمق وجود آدم رخنه می کند
و ما هر روز با آنها زندگی می کنیم
انگار که این خاصیت انسان بودن است ...
✍#اوریانا_فالاچی
🍏🍎🍃
❤🔥1👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
گر یار زند بر دف و صد غصه براند
من نیز غزل گویم و تا یار بخواند...
چرخی بزنم ،
هو بڪشم با دم سازش
صد باده بیارم ڪه در آن حال بماند
زیرا ڪه خدا
در دف و این ساز دلارام
یڪ راز نهان ڪرده
ڪه دیوانه بداند..
✍#حضرت_مولانا
🍏🍎🍃
گر یار زند بر دف و صد غصه براند
من نیز غزل گویم و تا یار بخواند...
چرخی بزنم ،
هو بڪشم با دم سازش
صد باده بیارم ڪه در آن حال بماند
زیرا ڪه خدا
در دف و این ساز دلارام
یڪ راز نهان ڪرده
ڪه دیوانه بداند..
✍#حضرت_مولانا
🍏🍎🍃
👍2
لیلی جان (شمالی)
لیلا اصفهانی
🎼❤️🎼
🗣#لیلا_اصفهانی
---------------------------
نور دو دیده منی
دور مشو ز چشم من
شعله سینه منی
کم مکن از شرار من
#حضرت_مولانا
🍏🍎🍃
🗣#لیلا_اصفهانی
---------------------------
نور دو دیده منی
دور مشو ز چشم من
شعله سینه منی
کم مکن از شرار من
#حضرت_مولانا
🍏🍎🍃
👍1
○
در انحنایِ سکوتی تلخ
و در فاصله یِ ممتدِ
تب آلودِ ریل ها
تا آخرین؛
ایستگاهِ قطار
تمامیِ فصل ها را؛
در انتظارِ بهار، قدم می زنم
می دانم!
می دانم! که تو
در آستانه یِ سبزِ بهار
در انتظاری گس؛
تا میعادِ سرخِ شقایق،
ایستاده ای ...
می دانم!
چشم های ات
چکاوکی می شود
تا رخصتِ بارانِ عشق؛
و دستهای ات؛
شاخه یِ تردِ نیلوفری
"برای خوابِ تمامیِ
فصل هایِ زرد"...
#فرح_فریماااا_معمای_ عشق
🍏🍎🍃
در انحنایِ سکوتی تلخ
و در فاصله یِ ممتدِ
تب آلودِ ریل ها
تا آخرین؛
ایستگاهِ قطار
تمامیِ فصل ها را؛
در انتظارِ بهار، قدم می زنم
می دانم!
می دانم! که تو
در آستانه یِ سبزِ بهار
در انتظاری گس؛
تا میعادِ سرخِ شقایق،
ایستاده ای ...
می دانم!
چشم های ات
چکاوکی می شود
تا رخصتِ بارانِ عشق؛
و دستهای ات؛
شاخه یِ تردِ نیلوفری
"برای خوابِ تمامیِ
فصل هایِ زرد"...
#فرح_فریماااا_معمای_ عشق
🍏🍎🍃
❤🔥1👍1
Audio
از صدای
سخن عشق
ندیدم خوشتر
یادگاری که در این
گنبد دوار بماند...
------------------------
نکات آموزشی مراقبت از صدا
#مهیار_شمس
روز جهانی صدا گرامی
🍏🍎🍃
سخن عشق
ندیدم خوشتر
یادگاری که در این
گنبد دوار بماند...
------------------------
نکات آموزشی مراقبت از صدا
#مهیار_شمس
روز جهانی صدا گرامی
🍏🍎🍃
👍1