🎨
● Nomads Paintings
● Artist : #Julia_Ismambetova
● Part 1
● نقاشی عشایر
#جولیا_اسمامبتوا یک هنرمند تجسمی قزاقستانی_کانادانی مستقر در تورنتو، کانادا است، او هنر خود را با استفاده از تکنیک اصلی، با رویکردی مدرن به هنر سنتی باتیک خلق میکند، و معروف است که بیان خود را شبیه به "گرافیک روی ابریشم" توصیف میکند.
تکنیک باتیک نوعی نقاشی پارچه نسبتاً پیچیده و پرزحمت است که به صبر، مهارت و در نهایت تسلط هنرمند نیاز دارد. جولیا نزدیک به دو دهه است که با این تکنیک کار می کند و موفق شده است این هنر باستانی را با سبک منحصر به فرد خود و عناصر مدرن ترکیب کند .
"برای من نقاشی مثل موسیقی است. موسیقی بصری با نت های رنگارنگ و ریتم ضربه های قلم مو ایجاد شده است. و یک هنرمند مانند یک آهنگساز و یک مجری است، همه در یک.
نقاشی روی دیوار می تواند انرژی را در محیط خود تقویت کند و حال و هوای خاصی را برانگیزد. حضور آرام آن تأثیر قدرتمندی دارد و مدام به ما یادآوری می کند که چقدر این دنیا زیباست."
🍏🍎🍃
● Nomads Paintings
● Artist : #Julia_Ismambetova
● Part 1
● نقاشی عشایر
#جولیا_اسمامبتوا یک هنرمند تجسمی قزاقستانی_کانادانی مستقر در تورنتو، کانادا است، او هنر خود را با استفاده از تکنیک اصلی، با رویکردی مدرن به هنر سنتی باتیک خلق میکند، و معروف است که بیان خود را شبیه به "گرافیک روی ابریشم" توصیف میکند.
تکنیک باتیک نوعی نقاشی پارچه نسبتاً پیچیده و پرزحمت است که به صبر، مهارت و در نهایت تسلط هنرمند نیاز دارد. جولیا نزدیک به دو دهه است که با این تکنیک کار می کند و موفق شده است این هنر باستانی را با سبک منحصر به فرد خود و عناصر مدرن ترکیب کند .
"برای من نقاشی مثل موسیقی است. موسیقی بصری با نت های رنگارنگ و ریتم ضربه های قلم مو ایجاد شده است. و یک هنرمند مانند یک آهنگساز و یک مجری است، همه در یک.
نقاشی روی دیوار می تواند انرژی را در محیط خود تقویت کند و حال و هوای خاصی را برانگیزد. حضور آرام آن تأثیر قدرتمندی دارد و مدام به ما یادآوری می کند که چقدر این دنیا زیباست."
🍏🍎🍃
❤1
○
دوستت دارم
تا آخرین ایستگاهِ
قطارِ زمان
در تنهاترین کوپه
بر رویِ تمامیِ
صندلی هایِ
خالیِ منتظر...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
دوستت دارم
تا آخرین ایستگاهِ
قطارِ زمان
در تنهاترین کوپه
بر رویِ تمامیِ
صندلی هایِ
خالیِ منتظر...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👍1
○
فصل ها؛ چون غزالی تیزپا
می گذرند
و لحظه لحظه هایِ حضورت را
گذرِ عمر؛ چون عقابی تیز چنگ؛
می رباید ...
گویی دیروز بود؛ انتظارِ نزدیک
شدنِ قدم هایِ سال نو ...
چهار شنبه سوری، تحویل سال؛
سفره هفت سین و سبزه ای که
چه زود دارد، پیر می شود
و چه ساده و روان فصل هایِ
گذرانِ عمر کوتاه تو را ...
در باورِ حضور تداعی می کند؛
سیزده بدر در راه است ...
همراه با خاطراتِ خوش و ناخوشِ
روزهایِ رفته و سیزده بدر هایِ
سالیانِ پشت سر
و بهار و بهارانی که در پی هم
می گذرند
زمان نمی ایستد ...
درختان در هر بهار شکوفه می زنند
زمین سبز می شود، آسمان
می بارد، و فصل ها در گذرِ عمر
چون قاصدک هایی هراسان در باد
از کنار ما تند می گذرند ...
و ما اما، همچنان به امیدِ بهارانی
سبز تر و فصلی خوش تر
در انتظاری عبث؛ ساده لوحانه
و بی رمق ایستاده ایم
و در باورِحضورت نمی گنجد
که خزان عمر، چه تند و سریع
شاخ و برگ هایت را درو می کند
و با هر تپشِ نبض زمان؛
لحظه لحظه های عمر را، در
تخته نرد روزگار ناشیانه، می بازیم
از سبزه ی تکیده یِ عید
از شکوفه های هایِ رقصان در باد
از گیسوانِ خیسِ رود
نیاموخته ایم، که باید
جاری بود؛ باید سبز شد
باید در هر بهار از درون رویید
باید در فصل فصلِ سال بهاری
شد .. بهاری اندیشید ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
سیزده بدر پیشاپیش مبارک
با آرزوی لحظه لحظه هایی شاد
🍏🍎🍃
فصل ها؛ چون غزالی تیزپا
می گذرند
و لحظه لحظه هایِ حضورت را
گذرِ عمر؛ چون عقابی تیز چنگ؛
می رباید ...
گویی دیروز بود؛ انتظارِ نزدیک
شدنِ قدم هایِ سال نو ...
چهار شنبه سوری، تحویل سال؛
سفره هفت سین و سبزه ای که
چه زود دارد، پیر می شود
و چه ساده و روان فصل هایِ
گذرانِ عمر کوتاه تو را ...
در باورِ حضور تداعی می کند؛
سیزده بدر در راه است ...
همراه با خاطراتِ خوش و ناخوشِ
روزهایِ رفته و سیزده بدر هایِ
سالیانِ پشت سر
و بهار و بهارانی که در پی هم
می گذرند
زمان نمی ایستد ...
درختان در هر بهار شکوفه می زنند
زمین سبز می شود، آسمان
می بارد، و فصل ها در گذرِ عمر
چون قاصدک هایی هراسان در باد
از کنار ما تند می گذرند ...
و ما اما، همچنان به امیدِ بهارانی
سبز تر و فصلی خوش تر
در انتظاری عبث؛ ساده لوحانه
و بی رمق ایستاده ایم
و در باورِحضورت نمی گنجد
که خزان عمر، چه تند و سریع
شاخ و برگ هایت را درو می کند
و با هر تپشِ نبض زمان؛
لحظه لحظه های عمر را، در
تخته نرد روزگار ناشیانه، می بازیم
از سبزه ی تکیده یِ عید
از شکوفه های هایِ رقصان در باد
از گیسوانِ خیسِ رود
نیاموخته ایم، که باید
جاری بود؛ باید سبز شد
باید در هر بهار از درون رویید
باید در فصل فصلِ سال بهاری
شد .. بهاری اندیشید ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
سیزده بدر پیشاپیش مبارک
با آرزوی لحظه لحظه هایی شاد
🍏🍎🍃
👍1