fetter
بنان ، رضا براهنی
📕❤️📕
مَده گر
عاقلی بیهوده پندم...
#بنان
#رضا_براهنی
چگونه جهان به غربتِ ابدی
دوباره عادت خواهد کرد
اگر تو را نبیند ...
🍏🍎🍃
مَده گر
عاقلی بیهوده پندم...
#بنان
#رضا_براهنی
چگونه جهان به غربتِ ابدی
دوباره عادت خواهد کرد
اگر تو را نبیند ...
🍏🍎🍃
❤1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز شنبه ☀️🐓
☀️ ۲۲ آذر ۱۴۰۴
🌙 ۲۲جمادی الثانی ۱۴۴۷
🌲 ۱۳ دسامبر ۲۰۲۵
--------☔️-----🤍---☔️------
تیک تاک لحظه هایتان به شادی،
لبخند و امید 💦
------------🌧------------
نگاه پرمهر آفرینش بدرقه ی
گام به گام حضورتان
------🌧-----❄️-----🌧-----
آرزو دارم با افتادن هر برگ از
شاخه، اندوه و ناشادی از روح
و قلب تان دورِ دور... و ناکامی
و ناامیدی، برگ های خشکیده ای
باشند؛ گم شده در آغوش باد
------------------
قدم های زندگی در مسیری سبز
اولین روز هفته تان به آغازی خوش
-----------------
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز شنبه ☀️🐓
☀️ ۲۲ آذر ۱۴۰۴
🌙 ۲۲جمادی الثانی ۱۴۴۷
🌲 ۱۳ دسامبر ۲۰۲۵
--------☔️-----🤍---☔️------
تیک تاک لحظه هایتان به شادی،
لبخند و امید 💦
------------🌧------------
نگاه پرمهر آفرینش بدرقه ی
گام به گام حضورتان
------🌧-----❄️-----🌧-----
آرزو دارم با افتادن هر برگ از
شاخه، اندوه و ناشادی از روح
و قلب تان دورِ دور... و ناکامی
و ناامیدی، برگ های خشکیده ای
باشند؛ گم شده در آغوش باد
------------------
قدم های زندگی در مسیری سبز
اولین روز هفته تان به آغازی خوش
-----------------
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤3
○
دوست ندارم که شنبهها را روز آغاز بدانیم. شنبه، عادتِ آغاز است نه شروعی مُدلّل. عادت، اراده را نابود می کند. عشق، اوج ِ خواستن است؛ خواستن، اوج اقتدار ِ اراده. عادت، بازداشت ِ کارکرد ِ اندیشه است. هرگز چیزی به اندازهی عادت نفرت انگیز نبوده است. مارکس را اگر گهگاهی محترم داشتهام، بیزارم از اینکه گفته است " روزی خواهد رسید که انسان، همهی کارهایش را ، به عادت خواهد کرد." خودکارانه زیستن، پایانِ انسانی زیستن است؛ عادتِ هر روز صبح زود برخاستن _درست سرِ ساعت، سر دقیقه. سلامی به عادت نه از راهِ ارادت. چای به عادت. اداره. امضا. اتوبوس. آب. چای. زنگ ِ در. کتاب خواندن. خرید، خریدِ به عادت. هرگز چیزی به اندازهی عادت، نفرتانگیز نبوده است. نمازت را هم، هر روز، با شعوری نو بخوان؛ با ارتباطی نو؛ با برداشتی نو. به آنچه میکنی بیندیش: عبادت چرا؟ سخن گفتن با آن نیروی لایزال، چرا؟ عادت، فرسودگیست. ماندگی. آب ِ راکد. مُرداب. تغییر بده! بیندیش و جابهجا کُن! مگر هزار راه تو را به محل ِ کارت نمیرساند؟ خُب هر روز، با اراده، یکی از این همه راه را انتخاب کُن. کمی دور، کمی نزدیک. کمی سخت، کمی آسان. مُشتری شدن، نوعی معتاد شدن است. فقط از یک میوهفروش خرید نکن. بگذار با تمام میوه فروشان ِ سر راهت آشنا شوی. لااقل سلامهای تازه. معطر. نو. ضدّعادت. آیا هرگز به پاسبانِ سرِ گُذر سلام کردهیی؟ سلام کن! احوال پرسیکن! بگذار با تو، زمانی، درددل کند. مگر چه عیب دارد؟ اما نگذار به این کار عادت کنی ... نان: بربری. سنگک. مشهدی. تافتون. لولهیی. لُقمهیی. لواش. جو. شیرمال. قزوینی. بهار. تنوع ِ حلال. چرا باید با شنبه آغاز کنیم - آنگونه که انگار شنبه ها رنگشان، بویشان، و طراوتشان بیشتر از پنجشنبههاست؟
✍ #نادر_ابراهیمی
📕 یک عاشقانه آرام
🍏🍎🍃
دوست ندارم که شنبهها را روز آغاز بدانیم. شنبه، عادتِ آغاز است نه شروعی مُدلّل. عادت، اراده را نابود می کند. عشق، اوج ِ خواستن است؛ خواستن، اوج اقتدار ِ اراده. عادت، بازداشت ِ کارکرد ِ اندیشه است. هرگز چیزی به اندازهی عادت نفرت انگیز نبوده است. مارکس را اگر گهگاهی محترم داشتهام، بیزارم از اینکه گفته است " روزی خواهد رسید که انسان، همهی کارهایش را ، به عادت خواهد کرد." خودکارانه زیستن، پایانِ انسانی زیستن است؛ عادتِ هر روز صبح زود برخاستن _درست سرِ ساعت، سر دقیقه. سلامی به عادت نه از راهِ ارادت. چای به عادت. اداره. امضا. اتوبوس. آب. چای. زنگ ِ در. کتاب خواندن. خرید، خریدِ به عادت. هرگز چیزی به اندازهی عادت، نفرتانگیز نبوده است. نمازت را هم، هر روز، با شعوری نو بخوان؛ با ارتباطی نو؛ با برداشتی نو. به آنچه میکنی بیندیش: عبادت چرا؟ سخن گفتن با آن نیروی لایزال، چرا؟ عادت، فرسودگیست. ماندگی. آب ِ راکد. مُرداب. تغییر بده! بیندیش و جابهجا کُن! مگر هزار راه تو را به محل ِ کارت نمیرساند؟ خُب هر روز، با اراده، یکی از این همه راه را انتخاب کُن. کمی دور، کمی نزدیک. کمی سخت، کمی آسان. مُشتری شدن، نوعی معتاد شدن است. فقط از یک میوهفروش خرید نکن. بگذار با تمام میوه فروشان ِ سر راهت آشنا شوی. لااقل سلامهای تازه. معطر. نو. ضدّعادت. آیا هرگز به پاسبانِ سرِ گُذر سلام کردهیی؟ سلام کن! احوال پرسیکن! بگذار با تو، زمانی، درددل کند. مگر چه عیب دارد؟ اما نگذار به این کار عادت کنی ... نان: بربری. سنگک. مشهدی. تافتون. لولهیی. لُقمهیی. لواش. جو. شیرمال. قزوینی. بهار. تنوع ِ حلال. چرا باید با شنبه آغاز کنیم - آنگونه که انگار شنبه ها رنگشان، بویشان، و طراوتشان بیشتر از پنجشنبههاست؟
✍ #نادر_ابراهیمی
📕 یک عاشقانه آرام
🍏🍎🍃
❤2👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
GOOD NEW DAY 💞
سلام صبح تان به خیر 🙋♀🙋
قدم های اولین روز هفته تان به ضرباهنگ خوش عشق و زندگی
--------------------
روزی ما دوباره كبوترهایمان را پیدا خواهیم كرد
و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت
روزی كه كمترین سرود
بوسه است
و هر انسان
برای هر انسان
برادریست
روزی كه دیگر درهای خانهشان را نمیبندند
قفل افسانه ایست
و قلب
برای زندگی بس است ...
✍#احمد_شاملو
🍏🍎🍃
سلام صبح تان به خیر 🙋♀🙋
قدم های اولین روز هفته تان به ضرباهنگ خوش عشق و زندگی
--------------------
روزی ما دوباره كبوترهایمان را پیدا خواهیم كرد
و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت
روزی كه كمترین سرود
بوسه است
و هر انسان
برای هر انسان
برادریست
روزی كه دیگر درهای خانهشان را نمیبندند
قفل افسانه ایست
و قلب
برای زندگی بس است ...
✍#احمد_شاملو
🍏🍎🍃
❤1🙏1
❤1🙏1
○
اگر یک روز ،
یک ساعت ، قرار باشد
همه چیز به یک چیز تبدیل شود ؛ برترینِ آنها "مهر ورزیدن" است ...
#فئودور_داستایوفسکی
اگر یک روز ،
یک ساعت ، قرار باشد
همه چیز به یک چیز تبدیل شود ؛ برترینِ آنها "مهر ورزیدن" است ...
#فئودور_داستایوفسکی
❤1🙏1
Mehraboon Bash
Farzin
🎼❤️🎼
🗣#فرزین
--------------------------------
سلام بر آنانی که،
سبزند، بهاری اند
و لبخندشان حلاوتِ مهر و
طراوت بارشِ
باران عشق است__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🗣#فرزین
--------------------------------
سلام بر آنانی که،
سبزند، بهاری اند
و لبخندشان حلاوتِ مهر و
طراوت بارشِ
باران عشق است__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
حالا صبح است. آسمان آبیفیروزهایست. در هوای خنک، بلوری و عطرافشان پرندهها گرم کارند و یک سینه صدا را مثل یک مشت مروارید که از توی دستمال ابریشمی رنگینی بیرون بریزد رها میکنند، به هوا نوک میزنند و در آن میدمند و باز آن را فرو میدهند و در گلو میگردانند و صدا بازیگوش روی شاخهها میجهد و از روی برگها میگریزد و ناپدید میشود.
✍ #شاهرخ_مسکوب
📕 خواب و خاموشی
اولین روز هفته تان به شروعی خوب و خوش... شاد باشید
🍏🍎🍃
حالا صبح است. آسمان آبیفیروزهایست. در هوای خنک، بلوری و عطرافشان پرندهها گرم کارند و یک سینه صدا را مثل یک مشت مروارید که از توی دستمال ابریشمی رنگینی بیرون بریزد رها میکنند، به هوا نوک میزنند و در آن میدمند و باز آن را فرو میدهند و در گلو میگردانند و صدا بازیگوش روی شاخهها میجهد و از روی برگها میگریزد و ناپدید میشود.
✍ #شاهرخ_مسکوب
📕 خواب و خاموشی
اولین روز هفته تان به شروعی خوب و خوش... شاد باشید
🍏🍎🍃
❤1👌1