@aass_pirin
فریدون فروغی/آسمون سیاه
🎼❤️🎼
دلتنگ ام ؛
چون ریشه هایِ تشنه یِ خاک
چون شاخه هایِ زخمی ِ تاک
دلتنگ ام؛ چون کوچِ
بی فصلِ چلچله ها
چون رویایِ
به گِل نشسته یِ قایق ها
چون تیک تاکِ تب آلودِ ثانیههااا_
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
دلتنگ ام ؛
چون ریشه هایِ تشنه یِ خاک
چون شاخه هایِ زخمی ِ تاک
دلتنگ ام؛ چون کوچِ
بی فصلِ چلچله ها
چون رویایِ
به گِل نشسته یِ قایق ها
چون تیک تاکِ تب آلودِ ثانیههااا_
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1🙏1
●
خواب هم
از بی خوابی ِ من خسته شده؛
خواب هم از چشم ترم، دور شده
خواب هم مثل شب ام کور شده
خواب هم...
خسته شده خوابیده؛
کاشکی...
خواب مرا هم می برد
و تو؛ می آمدی و می دیدم
دلتنگ شده ای
کنارِ من هستی!
از یاد نبرده ای مرا؛
کنارِ تو هستم...!
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
خواب هم
از بی خوابی ِ من خسته شده؛
خواب هم از چشم ترم، دور شده
خواب هم مثل شب ام کور شده
خواب هم...
خسته شده خوابیده؛
کاشکی...
خواب مرا هم می برد
و تو؛ می آمدی و می دیدم
دلتنگ شده ای
کنارِ من هستی!
از یاد نبرده ای مرا؛
کنارِ تو هستم...!
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1🙏1
Sattar musiceto.com
Sattar -musiceto.com
🎼❤️🎼
خواب می دیدم
در آغوش ات گلی بودم
و در گلدان دستان ات
هوایِ عشق... پیدا بود
من عطر یاسمن های
تنات را مست بوییدم
و در تو؛ گم شدم
تا کوچه های بی قرار عشق
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
خواب می دیدم
در آغوش ات گلی بودم
و در گلدان دستان ات
هوایِ عشق... پیدا بود
من عطر یاسمن های
تنات را مست بوییدم
و در تو؛ گم شدم
تا کوچه های بی قرار عشق
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤2🙏1
○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز دوشنبه. ☀️🐓
☀️۱۴ مهر ۱۴۰۴
🌙۱۳ ربیع الثانی ۱۴۴۷
🌲۶ اکتبر ۲۰۲۵
--------☔️---☔️-----☔️------
نبض زندگی تپنده به عشق و امید
🍂🍃🍂
--------------------
-------------------
تا دست به اتفاق بر هم نزنیم
پایی ز نشاط بر سر غم نزنیم،
خیزیم و دمی
زنیم پیش از دمِ صبح،
کاین صبح
بسی دمد که ما دَم نزنیم
----------------
آرزو دارم با افتادن هر برگ از
شاخه، اندوه و ناشادی از روح
و قلب تان دورِ دور... و ناکامی
و ناامیدی، برگ های خشکیده ای
باشند؛ گم شده در آغوش باد
------------------
قدم هایتان در مسیری سبز
-----------
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز دوشنبه. ☀️🐓
☀️۱۴ مهر ۱۴۰۴
🌙۱۳ ربیع الثانی ۱۴۴۷
🌲۶ اکتبر ۲۰۲۵
--------☔️---☔️-----☔️------
نبض زندگی تپنده به عشق و امید
🍂🍃🍂
--------------------
-------------------
تا دست به اتفاق بر هم نزنیم
پایی ز نشاط بر سر غم نزنیم،
خیزیم و دمی
زنیم پیش از دمِ صبح،
کاین صبح
بسی دمد که ما دَم نزنیم
----------------
آرزو دارم با افتادن هر برگ از
شاخه، اندوه و ناشادی از روح
و قلب تان دورِ دور... و ناکامی
و ناامیدی، برگ های خشکیده ای
باشند؛ گم شده در آغوش باد
------------------
قدم هایتان در مسیری سبز
-----------
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤2🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
دیری،
به شوقِ دیدن فردا،
گریستم
فردا، چو شد،
به حسرتِ دیروز
زیستم.
استاد#شفیعی کدکنی
🍏🍎🍃
دیری،
به شوقِ دیدن فردا،
گریستم
فردا، چو شد،
به حسرتِ دیروز
زیستم.
استاد#شفیعی کدکنی
🍏🍎🍃
👌2❤1👍1🙏1
○
من امشب تا سحر
خوابم نخواهد برد
زمان در بسترِ شب
خواب و بیدار است
سیاهی تار میبندد
چراغِ ماه، لرزان از نسیمِ سردِ پاییز است
دلِ بیتاب و بیآرامِ من از شوق لبریز است
به هر سو چشمِ من
رو میکند فرداست
سحر از ماورای ظلمتِ
. شب میزند لبخند
قناریها سرودِ صبح میخوانند
من آنجا چشم در راهِ توام، ناگاه
تو را از دور میبینم که میآیی
تو را از دور میبینم که میخندی
✍#فریدون_مشیری
به امید طلوعی سبز و روشن
🍏🍎🍃
من امشب تا سحر
خوابم نخواهد برد
زمان در بسترِ شب
خواب و بیدار است
سیاهی تار میبندد
چراغِ ماه، لرزان از نسیمِ سردِ پاییز است
دلِ بیتاب و بیآرامِ من از شوق لبریز است
به هر سو چشمِ من
رو میکند فرداست
سحر از ماورای ظلمتِ
. شب میزند لبخند
قناریها سرودِ صبح میخوانند
من آنجا چشم در راهِ توام، ناگاه
تو را از دور میبینم که میآیی
تو را از دور میبینم که میخندی
✍#فریدون_مشیری
به امید طلوعی سبز و روشن
🍏🍎🍃
❤3🙏2
○
آه ای همیشه دورتر از خورشید!
در من چنان بتاب که آیینهام کنی،
در من چنان بتاب که آب روان شوم
تا ناگهان تو دست بلورین خویش را
در جستوجوی پارهی سنگی به شکل دل
از آستین برآری و در سینهام کنی!
#نادر_نادرپور
درود و مهر صبح تان به خیر
🍏🍎🍃
آه ای همیشه دورتر از خورشید!
در من چنان بتاب که آیینهام کنی،
در من چنان بتاب که آب روان شوم
تا ناگهان تو دست بلورین خویش را
در جستوجوی پارهی سنگی به شکل دل
از آستین برآری و در سینهام کنی!
#نادر_نادرپور
درود و مهر صبح تان به خیر
🍏🍎🍃
❤3👌1
○
در اين كوچههايي كه تاريك هستند
من از حاصل ضرب ترديد و كبريت ميترسم.
من از سطح سيماني قرن ميترسم.
بيا تا نترسم من
از شهرهايی كه خاک سياشان چراگاه جرثقيل است
#سهراب_سپهری🎂
🍏🍎🍃
در اين كوچههايي كه تاريك هستند
من از حاصل ضرب ترديد و كبريت ميترسم.
من از سطح سيماني قرن ميترسم.
بيا تا نترسم من
از شهرهايی كه خاک سياشان چراگاه جرثقيل است
#سهراب_سپهری🎂
🍏🍎🍃
❤2👌1