○
اگر ایدئولوژی جای دیدگاه شخصی شما بشیند شما نیستید که به چیزها نگاه می کنید، ایدئولوژی است که دارد نگاه می کند.
📕 #شکوه_مرگبار
✍ #فیلیپ_راس
🍏🍎🍃
اگر ایدئولوژی جای دیدگاه شخصی شما بشیند شما نیستید که به چیزها نگاه می کنید، ایدئولوژی است که دارد نگاه می کند.
📕 #شکوه_مرگبار
✍ #فیلیپ_راس
🍏🍎🍃
👌2
کردی و لری - فرج علیپور - شاهو عندلیبی - Kordi & Lori Faraj..
@moozikestan_bot
🎼❤️🎼
باید حرف زد،
یک چیزی گفت
تا نکند یک دفعه آدم گریه اش بگیرد
آن هم بی صدا،
طوری که حتی اگر
کسی پهلوی آدم نشسته باشد نشنود..
#هوشنگ_گلشیری
🍏🍎🍃
باید حرف زد،
یک چیزی گفت
تا نکند یک دفعه آدم گریه اش بگیرد
آن هم بی صدا،
طوری که حتی اگر
کسی پهلوی آدم نشسته باشد نشنود..
#هوشنگ_گلشیری
🍏🍎🍃
❤2🔥1👌1
○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز چهار شنبه☀️🪴
☀️ ۱۰ امرداد ۱۴۰۳
🌙 ۲۶ محرم ۱۴۴۶
🌲 ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴
--------🪴--------🪴---------
-----------------------------قدم های زندگی به رویشی سبز و پویا
--------------------------------
تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی
تا شب نرود صبح پدیدار نباشد
✍#سعدی
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز چهار شنبه☀️🪴
☀️ ۱۰ امرداد ۱۴۰۳
🌙 ۲۶ محرم ۱۴۴۶
🌲 ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴
--------🪴--------🪴---------
-----------------------------قدم های زندگی به رویشی سبز و پویا
--------------------------------
تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی
تا شب نرود صبح پدیدار نباشد
✍#سعدی
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
میلیاردها انسان در جهان متولد شده اند؛ اما هیچ یک اثر انگشت مشابه نداشتهاند. اثر انگشت تو، امضای خداوند است که اتفاقی به دنیا نیامدهای و دعوت شدهای تو منحصر به فردی مشابه یا بدل نداری تو اصل اصل هستی و تکرار نشدنی وقتی انتخاب شده بودن و منحصر به فرد بودنت را یادآوری کنی؛ دیگر خودت را با هیچکس مقایسه نمیکنی و احساس حقارت یا برتری که حاصل مقایسه کردن است از وجودت محو میشود.
👤#حسین_ الهی_قمشهای
🍏🍎🍃
میلیاردها انسان در جهان متولد شده اند؛ اما هیچ یک اثر انگشت مشابه نداشتهاند. اثر انگشت تو، امضای خداوند است که اتفاقی به دنیا نیامدهای و دعوت شدهای تو منحصر به فردی مشابه یا بدل نداری تو اصل اصل هستی و تکرار نشدنی وقتی انتخاب شده بودن و منحصر به فرد بودنت را یادآوری کنی؛ دیگر خودت را با هیچکس مقایسه نمیکنی و احساس حقارت یا برتری که حاصل مقایسه کردن است از وجودت محو میشود.
👤#حسین_ الهی_قمشهای
🍏🍎🍃
👌2
○
سلام به صبح؛
که با نسیم یاد تو به خیر می شود
سلام به آفتاب؛
که در آسمانِ نگاه تو می تابد
سلام به عشق؛
که با نام تو ، تطهیر می شود!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
سلام به صبح؛
که با نسیم یاد تو به خیر می شود
سلام به آفتاب؛
که در آسمانِ نگاه تو می تابد
سلام به عشق؛
که با نام تو ، تطهیر می شود!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
همه روزه، هر بامداد
چشم ها هنوز اسیر خواب
با خود هنوز سخن می گویم
به صدای بلند و او چون خون در رگ هایم
چون هرم نفس در سینه ام
چون عشقی سعادت آمیز
و ستمی حسابگرانه
در وجودم نبض میزند!
✍#آنا_آخماتووا
🍏🍎🍃
همه روزه، هر بامداد
چشم ها هنوز اسیر خواب
با خود هنوز سخن می گویم
به صدای بلند و او چون خون در رگ هایم
چون هرم نفس در سینه ام
چون عشقی سعادت آمیز
و ستمی حسابگرانه
در وجودم نبض میزند!
✍#آنا_آخماتووا
🍏🍎🍃
❤1👌1
Solina
RILTIM
🎼❤️🎼
♪موسیقی زیبا و شاد "سولینا" کاری از گروه هنری "RILTIM".
•RILTIM
• گروهی از ایالات متحده، با تلفیقی متمایز از خطوط بیس شدید و ملودیهای ظریف، مخاطبان را مجذوب خود کرده است. RILTIM محدودیتهای Deep House را فراتر میبرد و صدایی را توسعه میدهد که به طور منحصربهفرد متعلق به خودش است
🍏🍎🍃
صبح چهارشنبه تان به خیر
♪موسیقی زیبا و شاد "سولینا" کاری از گروه هنری "RILTIM".
•RILTIM
• گروهی از ایالات متحده، با تلفیقی متمایز از خطوط بیس شدید و ملودیهای ظریف، مخاطبان را مجذوب خود کرده است. RILTIM محدودیتهای Deep House را فراتر میبرد و صدایی را توسعه میدهد که به طور منحصربهفرد متعلق به خودش است
🍏🍎🍃
صبح چهارشنبه تان به خیر
❤1🥰1
○
با گامهای کوتاه، از روزی به روز دیگر،
تا آخرین حرف ثبت شده در دفتر عمر می خزد؛
و تمام دیروزهای مان راه مرگ خاک آلود را برای ابلهان روشن کرده است.
خاموش، خاموش، ای شمع حقیر!
زندگی چیزی جز سایهای لرزان نیست، بازیگری است بینوا
که ساعت خویش را بر صحنه جولان می دهد و می خروشد
و آنگاه چیزی شنیده نمی شود. حکایتی است
که احمقی آن را گفته است، پر از هیاهو و خشم، که معنا ندارد.
✍#رابیندرانات_تاگور
🍏🍎🍃
با گامهای کوتاه، از روزی به روز دیگر،
تا آخرین حرف ثبت شده در دفتر عمر می خزد؛
و تمام دیروزهای مان راه مرگ خاک آلود را برای ابلهان روشن کرده است.
خاموش، خاموش، ای شمع حقیر!
زندگی چیزی جز سایهای لرزان نیست، بازیگری است بینوا
که ساعت خویش را بر صحنه جولان می دهد و می خروشد
و آنگاه چیزی شنیده نمی شود. حکایتی است
که احمقی آن را گفته است، پر از هیاهو و خشم، که معنا ندارد.
✍#رابیندرانات_تاگور
🍏🍎🍃
👌2