عشق
معین
🎼❤️🎼
__بگو دوستم داری
تا باد در گوشِ شاپرک ها
نجوا کند و شانه کند
گیسوانِ نرمِ قاصدک ها را
بگو دوستم داری؛
تا برف ها، در آغوشِ
تنِ تبدار تابستان
عریان شوند در رود
و ببوسند
لب هایِ خشکِ کویر را__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
__بگو دوستم داری
تا باد در گوشِ شاپرک ها
نجوا کند و شانه کند
گیسوانِ نرمِ قاصدک ها را
بگو دوستم داری؛
تا برف ها، در آغوشِ
تنِ تبدار تابستان
عریان شوند در رود
و ببوسند
لب هایِ خشکِ کویر را__
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤2👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
و مرگ تنها نفس نکشیدن نیست
من مردگان بیشماری را دیدهام
که راه میرفتند
حرف میزدند سیگار میکشیدند
و خیس از باران
انتظار و
تنهایی را درک میکردند!
👤#حسین_پناهی
🍏🍎🍃
و مرگ تنها نفس نکشیدن نیست
من مردگان بیشماری را دیدهام
که راه میرفتند
حرف میزدند سیگار میکشیدند
و خیس از باران
انتظار و
تنهایی را درک میکردند!
👤#حسین_پناهی
🍏🍎🍃
❤2👌2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
○
او طرح می زند،
مصحفِ ننوشته ی تقدیر را
من رنگ می زنم،
دست هایِ خالیِ تقصیر را
او نقش می زند؛
فلک را، بالِ سبزِ شاپرک را
گیسوانِ چون کمندِ قاصدک را
من رنگ می زنم،
آسمان را،
ابر ها را ... ماه را ...
رنگین کمان را
گونه هایِ خیسِ باران را
تنِ سردِ خیابان را ...
او نقش می زند؛
شاخه های درهم انبوه را
اسوه هایِ آبیِ چون کوه را
من رنگ می زنم؛
چشم هایِ ابریِ اندوه را
اشک را ... لبخند را ...
زندگی را ... زندگی را ...
عشق را .....
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
او طرح می زند،
مصحفِ ننوشته ی تقدیر را
من رنگ می زنم،
دست هایِ خالیِ تقصیر را
او نقش می زند؛
فلک را، بالِ سبزِ شاپرک را
گیسوانِ چون کمندِ قاصدک را
من رنگ می زنم،
آسمان را،
ابر ها را ... ماه را ...
رنگین کمان را
گونه هایِ خیسِ باران را
تنِ سردِ خیابان را ...
او نقش می زند؛
شاخه های درهم انبوه را
اسوه هایِ آبیِ چون کوه را
من رنگ می زنم؛
چشم هایِ ابریِ اندوه را
اشک را ... لبخند را ...
زندگی را ... زندگی را ...
عشق را .....
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤3👏1👌1
○
ديری است بيشتر وقت خود را در خانه میگذرانم.
از برخوردهای با اين و آن كاستهام.
اگر یاران مثلِ درخت بید خانه ما کمحرف بودند، هرروز به دیدنشان میرفتم.
گاه يك قطرهآب كه روی دست ما میافتد
از همهی ديدارها زندهتر است.
از میان نامه ها
#سهراب_سپهری به یک دوست
🍏🍎🍃
ديری است بيشتر وقت خود را در خانه میگذرانم.
از برخوردهای با اين و آن كاستهام.
اگر یاران مثلِ درخت بید خانه ما کمحرف بودند، هرروز به دیدنشان میرفتم.
گاه يك قطرهآب كه روی دست ما میافتد
از همهی ديدارها زندهتر است.
از میان نامه ها
#سهراب_سپهری به یک دوست
🍏🍎🍃
👌2
○
مستی هر نگاه تو
به ز شراب و جام می
کی ز سرم برون شود
یک نفس آرزوی تو
ای که همه نگاه من
خورده گره به روی
تا نرود نفس ز تن
پا نکشم ز کوی تو
گر چه به شعله میکشی قلب مرا به عشوه ات
بر دو جهان نمیدهم یک سر تار موی تو
مستی هر نگاه تو به ز شراب و جام می
کی ز سرم برون شود یک نفس آرزوی تو
در قفس خیال تو در قفس خیال تو تکیه زنم به انتظار
تا که تو بشکنی قفس پر بکشم به سوی تو
❌از حافظ نیست❌
❌از مولوی نیست❌
❌از حسین منزوی نیست❌
#کمال جعفری امامزاده"✅✅
🍏🍎🍃
مستی هر نگاه تو
به ز شراب و جام می
کی ز سرم برون شود
یک نفس آرزوی تو
ای که همه نگاه من
خورده گره به روی
تا نرود نفس ز تن
پا نکشم ز کوی تو
گر چه به شعله میکشی قلب مرا به عشوه ات
بر دو جهان نمیدهم یک سر تار موی تو
مستی هر نگاه تو به ز شراب و جام می
کی ز سرم برون شود یک نفس آرزوی تو
در قفس خیال تو در قفس خیال تو تکیه زنم به انتظار
تا که تو بشکنی قفس پر بکشم به سوی تو
❌از حافظ نیست❌
❌از مولوی نیست❌
❌از حسین منزوی نیست❌
#کمال جعفری امامزاده"✅✅
🍏🍎🍃
👌3