○
معبودا !
می دانم که تو
از من به من نزدیک تری
می دانم که جام زندگی را
هر صبح و شام با دستان
پرمهر تو می نوشم؛
می دانم که در هر قدم از مسیر
زندگی ام تو همراه و هم گامِ منی؛
__دست هایم را
به خورشید بسیار
بگذار ماه؛
با چشمان تو
در آسمان شب هایم
تا همیشه یِ عشق بتابد!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
معبودا !
می دانم که تو
از من به من نزدیک تری
می دانم که جام زندگی را
هر صبح و شام با دستان
پرمهر تو می نوشم؛
می دانم که در هر قدم از مسیر
زندگی ام تو همراه و هم گامِ منی؛
__دست هایم را
به خورشید بسیار
بگذار ماه؛
با چشمان تو
در آسمان شب هایم
تا همیشه یِ عشق بتابد!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
Sho dang | LOR Twitter
Masood Bakhtiyari | Tanhaei
🎼❤️🎼
در نی زار
پرنده ای اندوهگین می خواند
گویی چیزی را به یاد آورده
که بهتر بود فراموش کند...!
#تسورا_یوکی
🍏🍎🍃
در نی زار
پرنده ای اندوهگین می خواند
گویی چیزی را به یاد آورده
که بهتر بود فراموش کند...!
#تسورا_یوکی
🍏🍎🍃
❤1🥰1
سألتك حبيبي
فيروز
🎼❤️🎼
🎼سآلتک حبیبی
🗣#فیروز
-------------------------------
شب فراق نداند
ڪه تا سحر چند است
مگر کسی که
به زندانِ عشق
در بند است!
#حضرت_سعدی
🍏🍎🍃
🎼سآلتک حبیبی
🗣#فیروز
-------------------------------
شب فراق نداند
ڪه تا سحر چند است
مگر کسی که
به زندانِ عشق
در بند است!
#حضرت_سعدی
🍏🍎🍃
❤2❤🔥1👌1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
○
این قافله عمر عجب میگذرد
دریاب دمی که با طَرب میگذرد
ساقی غم فردای حریفان چه خوری
پیش آر پیاله را که شب میگذرد ...
✍#حکیم_خیام_نیشابوری
#گروه/نونوا
🍏🍎🍃
این قافله عمر عجب میگذرد
دریاب دمی که با طَرب میگذرد
ساقی غم فردای حریفان چه خوری
پیش آر پیاله را که شب میگذرد ...
✍#حکیم_خیام_نیشابوری
#گروه/نونوا
🍏🍎🍃
👌1
بلاچاو-میلوا
@injaZanVojuddarad
🎼❤️🎼
🎼🎧#بلاچاو_ میلوا
-----------------------------
جام چون خالی شود
سر می نهد در پای خُم
ابر چون بی آب شد
بر قلب دریا می زند ...
#صائب_تبریزی
🍏🍎🍃
🎼🎧#بلاچاو_ میلوا
-----------------------------
جام چون خالی شود
سر می نهد در پای خُم
ابر چون بی آب شد
بر قلب دریا می زند ...
#صائب_تبریزی
🍏🍎🍃
👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
پنگوئن ها 🐧 نیازی به آب شیرین ندارند آنها قادر به نوشیدن آب شور دریا هستند، زیرا غدد خاصی در بدن آنها نمک را فیلتر می کنند.
به کائنات و عالم هستی؛
با چشمان دل بنگریم...
🍏🍎🍃
پنگوئن ها 🐧 نیازی به آب شیرین ندارند آنها قادر به نوشیدن آب شور دریا هستند، زیرا غدد خاصی در بدن آنها نمک را فیلتر می کنند.
به کائنات و عالم هستی؛
با چشمان دل بنگریم...
🍏🍎🍃
👌2
○
ما همان چیزی هستیم
که دوست داریم بخوانیم؛
وقتی اعتراف میکنیم
کتابی را دوست داریم،
انگار اعتراف میکنیم
آن کتاب جنبههایی از وجودمان را
به خوبی نشان میدهد!
✍🏽 #نینا_سنکویچ
📕 #تولستوی_و_مبل_بنفش
🍏🍎🍃
ما همان چیزی هستیم
که دوست داریم بخوانیم؛
وقتی اعتراف میکنیم
کتابی را دوست داریم،
انگار اعتراف میکنیم
آن کتاب جنبههایی از وجودمان را
به خوبی نشان میدهد!
✍🏽 #نینا_سنکویچ
📕 #تولستوی_و_مبل_بنفش
🍏🍎🍃
👌2
Audio
🎼❤️🎼
🗣#آندره_بوچلی
---------------------------------
__خوشبختی؛
گوش سپردن به حریرِ
سکوت و خلسه یِ مستی است
خوشبختی؛ تلاوتِ آیه آیه
هایِ مقدسِ هستی است
خوشبختی؛
نجابتِ چشم هایِ آبگونِ تو
در تبلورِ چشمه هایِ
چشم هایِ سبزِ خداست!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🗣#آندره_بوچلی
---------------------------------
__خوشبختی؛
گوش سپردن به حریرِ
سکوت و خلسه یِ مستی است
خوشبختی؛ تلاوتِ آیه آیه
هایِ مقدسِ هستی است
خوشبختی؛
نجابتِ چشم هایِ آبگونِ تو
در تبلورِ چشمه هایِ
چشم هایِ سبزِ خداست!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
🎼❤️🎼
#بسامه_ماچو (besame mucho#مرا_بسیار_ببوس
نام ترانه ای عاشقانه به زبان #اسپانیولی با مضمون کنایه ای «وداع» با یک عزیز و بطور واضح «آخرین فرصت برای بوسیدن» است.
این ترانه در زمان جنگ جهانی دوم حالتی مشترک برای ده ها میلیون نفر را بازگو میکرد ، چرا که آنها بعلت جنگ مجبور به وداع با خانواده و عزیزانشان می شدند که در این بین برای بسیاری از افراد دیگر هیچ بازگشتی در کار نبود تا آنکه در سال ۱۹۴۵ با خودکشی جنایتکار بزرگ آدولف هیتلر صدراعظم و پیشوای آلمان نازی و سپس بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا رفته رفته آتش جنگ فروکش نمود اما میلیونها نفر دیگر هرگز به خانه بازنگشتند.
این ترانه عاشقانه توسط یک "دختر مکزیکی اسپانیولی" زبان سروده و ساخته شد و بخاطر سادگی ملودی و ریتم روان و همچنین شورانگیز بودن شعر عاشقانه اش بسرعت مورد توجه خوانندگان معروف سراسر جهان قرار گرفت و به زبانهای مختلف ترجمه و خوانده شد.
از جمله توسط: جیمی دورسی ٬ دین مارتین ٬ گروه بیتلز ٫ الویس پرسلی ٬ فرانک سیناترا و صدها خواننده دیگر و همچنان این اجراها و بازخوانی ها ادامه دارد در زمان کنونی هنرمندان معروفی چون #آندره_بوچلی (خواننده نابینای ایتالیایی) و ...
«بسامه موچو» را بازخوانی کردند.
این ترانه از #آخرین_بوسه سخن میگوید و جالب این است که خالق ترانه به گفته خودش تا آن زمان هنوز بوسیده نشده بود.
این ترانه احساسات خط شکن یک دختر نوجوان در مورد عشق است.
ترانه سرا #کونسوئلو_ولازکوئز نام دارد و متولد ۱۹۱۶ خواننده و پیانیست مکزیکی و اسپانیایی زبان که در آن دوران دختری نوجوان و یا جوان (۱۶ تا ۲۴ ساله)بود وی در سال ۲۰۰۵ درگذشت.
#کونسوئلو این ترانه را در فرهنگی نوشت که آن زمان به او میگفتند: #بوسیدن گناه است...
برگردان ترانه "بسامه موچو"
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
آنگونه که انگار برای آخرین بار ست
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
چرا که میترسم تو را ازدست بدهم
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
آنگونه که انگار آخرین شب من و توست!
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
چرا که می ترسم تو را ازدست بدهم
می خواهم تو را آنقدر به خود نزدیک داشته باشم!
که بتوانم خودم را در چشمانت ببینم!
تو را در کنارخود داشته باشم و
با خود بیاندیشم که فردا از تو بسیار دور خواهم بود!
خیلی خیلی دور از تو!
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
آنگونه که انگار برای آخرین بار ست
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
چرا که میترسم تور ا ازدست بدهم
"بسامه موچو"
#آندره_بوچلی
🍏🍎🍃
#بسامه_ماچو (besame mucho#مرا_بسیار_ببوس
نام ترانه ای عاشقانه به زبان #اسپانیولی با مضمون کنایه ای «وداع» با یک عزیز و بطور واضح «آخرین فرصت برای بوسیدن» است.
این ترانه در زمان جنگ جهانی دوم حالتی مشترک برای ده ها میلیون نفر را بازگو میکرد ، چرا که آنها بعلت جنگ مجبور به وداع با خانواده و عزیزانشان می شدند که در این بین برای بسیاری از افراد دیگر هیچ بازگشتی در کار نبود تا آنکه در سال ۱۹۴۵ با خودکشی جنایتکار بزرگ آدولف هیتلر صدراعظم و پیشوای آلمان نازی و سپس بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا رفته رفته آتش جنگ فروکش نمود اما میلیونها نفر دیگر هرگز به خانه بازنگشتند.
این ترانه عاشقانه توسط یک "دختر مکزیکی اسپانیولی" زبان سروده و ساخته شد و بخاطر سادگی ملودی و ریتم روان و همچنین شورانگیز بودن شعر عاشقانه اش بسرعت مورد توجه خوانندگان معروف سراسر جهان قرار گرفت و به زبانهای مختلف ترجمه و خوانده شد.
از جمله توسط: جیمی دورسی ٬ دین مارتین ٬ گروه بیتلز ٫ الویس پرسلی ٬ فرانک سیناترا و صدها خواننده دیگر و همچنان این اجراها و بازخوانی ها ادامه دارد در زمان کنونی هنرمندان معروفی چون #آندره_بوچلی (خواننده نابینای ایتالیایی) و ...
«بسامه موچو» را بازخوانی کردند.
این ترانه از #آخرین_بوسه سخن میگوید و جالب این است که خالق ترانه به گفته خودش تا آن زمان هنوز بوسیده نشده بود.
این ترانه احساسات خط شکن یک دختر نوجوان در مورد عشق است.
ترانه سرا #کونسوئلو_ولازکوئز نام دارد و متولد ۱۹۱۶ خواننده و پیانیست مکزیکی و اسپانیایی زبان که در آن دوران دختری نوجوان و یا جوان (۱۶ تا ۲۴ ساله)بود وی در سال ۲۰۰۵ درگذشت.
#کونسوئلو این ترانه را در فرهنگی نوشت که آن زمان به او میگفتند: #بوسیدن گناه است...
برگردان ترانه "بسامه موچو"
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
آنگونه که انگار برای آخرین بار ست
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
چرا که میترسم تو را ازدست بدهم
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
آنگونه که انگار آخرین شب من و توست!
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
چرا که می ترسم تو را ازدست بدهم
می خواهم تو را آنقدر به خود نزدیک داشته باشم!
که بتوانم خودم را در چشمانت ببینم!
تو را در کنارخود داشته باشم و
با خود بیاندیشم که فردا از تو بسیار دور خواهم بود!
خیلی خیلی دور از تو!
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
آنگونه که انگار برای آخرین بار ست
مرا ببوس
مرا دیوانه وار ببوس
چرا که میترسم تور ا ازدست بدهم
"بسامه موچو"
#آندره_بوچلی
🍏🍎🍃
👌2❤1