ماه من_ناصر عبداللهی
@sherroghazal
🎼❤️🎼
🗣#ناصر_عبداللهی🕊
✍ #محمد_علی_بهمنی
🎼#ماه من
از خانه بیرون میزنم
اما کجا امشب؟
شاید تو میخواهی مرا
در کوچهها امشب
پشتِ ستونِ سایهها
روی درختِ شب
میجویم اما نیستی
در هیچ جا امشب
میدانم آری، نیستی،
اما نمیدانم
بیهوده میگردم به دنبالت
چرا امشب؟
امشب زِ پشتِ ابرها
بیرون نیامد ماه
بشکن قُرُق را، ماهِ من،
بیرون بیا امشب ...
🍏🍎🍃
🗣#ناصر_عبداللهی🕊
✍ #محمد_علی_بهمنی
🎼#ماه من
از خانه بیرون میزنم
اما کجا امشب؟
شاید تو میخواهی مرا
در کوچهها امشب
پشتِ ستونِ سایهها
روی درختِ شب
میجویم اما نیستی
در هیچ جا امشب
میدانم آری، نیستی،
اما نمیدانم
بیهوده میگردم به دنبالت
چرا امشب؟
امشب زِ پشتِ ابرها
بیرون نیامد ماه
بشکن قُرُق را، ماهِ من،
بیرون بیا امشب ...
🍏🍎🍃
❤🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
اتاق پر از مخزن های عروس های دریایی بود . شاخک های عروس های دریایی لطیف تر از مو بود. شاید آکواریوم در مخزن ها نور منعکس می کرد ؛ چون رنگشان مدام عوض می شد. در مخزنی دیگر در آن نزدیکی ، عروس های دریایی ای را دیدم که شاخک هایشان مثل حلقه های موی یک دختر شناور در زیر آب ، می چرخید و شاخک های عروس های دریایی مخزن سوم ، آن قدر صاف و کلفت بود که انگار با آن ها خودشان را زندانی کرده بودند. حتی مخزنی برای بچه عروس های دریایی بود که به گل های سفید نرم و کوچک شباهت داشتند.
این حیوانات عجیب ، شبیه موجودات زمینی نبودند ؛ غیرزمینی هایی دوست داشتنی و آرام . انگار رقاصانی غیرزمینی بودند که نیاز به آهنگ نداشتند .
✍#الی_بنجامین
شاید عروس دریایی
🍏🍎🍃
اتاق پر از مخزن های عروس های دریایی بود . شاخک های عروس های دریایی لطیف تر از مو بود. شاید آکواریوم در مخزن ها نور منعکس می کرد ؛ چون رنگشان مدام عوض می شد. در مخزنی دیگر در آن نزدیکی ، عروس های دریایی ای را دیدم که شاخک هایشان مثل حلقه های موی یک دختر شناور در زیر آب ، می چرخید و شاخک های عروس های دریایی مخزن سوم ، آن قدر صاف و کلفت بود که انگار با آن ها خودشان را زندانی کرده بودند. حتی مخزنی برای بچه عروس های دریایی بود که به گل های سفید نرم و کوچک شباهت داشتند.
این حیوانات عجیب ، شبیه موجودات زمینی نبودند ؛ غیرزمینی هایی دوست داشتنی و آرام . انگار رقاصانی غیرزمینی بودند که نیاز به آهنگ نداشتند .
✍#الی_بنجامین
شاید عروس دریایی
🍏🍎🍃
❤2
○
در این بهار... آه...
چه یادها
چه حرفهای ناتمام
دل پر آرزو
چو شاخ؛
پرشکوفه باردار میشود...
#سیاوش_کسرایی
🍏🍎🍃
در این بهار... آه...
چه یادها
چه حرفهای ناتمام
دل پر آرزو
چو شاخ؛
پرشکوفه باردار میشود...
#سیاوش_کسرایی
🍏🍎🍃
👍1
○
زیر آسمان:
درخشان از ماه و در زیر مخمل ستارهها
من در کنار تو در زمین ایستادهام
زمین و زمان آرام است
و من صدای نفسهای ات را میشنوم
به صورت مبهمی تو بسیار به من نزدیکی؛
اما خود را از من پنهان کردهای
من گم شدهام؛ در تو
اما نمیتوانم پیدایت کنم؛
من از آن تو هستم،
هر کجا که هستی!...
✍#شکسپیر
🍏🍎🍃
زیر آسمان:
درخشان از ماه و در زیر مخمل ستارهها
من در کنار تو در زمین ایستادهام
زمین و زمان آرام است
و من صدای نفسهای ات را میشنوم
به صورت مبهمی تو بسیار به من نزدیکی؛
اما خود را از من پنهان کردهای
من گم شدهام؛ در تو
اما نمیتوانم پیدایت کنم؛
من از آن تو هستم،
هر کجا که هستی!...
✍#شکسپیر
🍏🍎🍃
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
خنک آن دم
که برآید ز خزان باد بهاری
خنک آن دم
که شب هجر
بگوید که شبت خوش
خنک آن دم که
سلامی کند آن نور بهاری
✍#حضرت_مولانا
🍏🍎🍃
خنک آن دم
که برآید ز خزان باد بهاری
خنک آن دم
که شب هجر
بگوید که شبت خوش
خنک آن دم که
سلامی کند آن نور بهاری
✍#حضرت_مولانا
🍏🍎🍃
👍1
بغض.بی کلام سه تار
Moosighie_ma
🎼❤️🎼
شبِ همهی ما یکی بود،
اما تاریکیهای مان
فرق داشت...
# تورگوت_اویار
🍏🍎🍃
شبِ همهی ما یکی بود،
اما تاریکیهای مان
فرق داشت...
# تورگوت_اویار
🍏🍎🍃
❤1
○
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز یکشنبه 🐠🪻
☀️ ۱۹ فروردین. ۱۴۰۳
🌙۲۷ رمضان ۱۴۴۵
🌲۷ آوریل ۲۰۲۴
-----------------------------
--------🪴--------🪴---قدم های فردا به عشق و امید- -🪴--و به شور و نشاط زندگی ...
🦋🐠🦋🐠
با آرزوی اینکه برگ برگِ سبز
تقویم سال نو به شادمانی ورق بخورد
شاد باشید و
لبالب از جام می هستی ...
🌻❤️🌻
----------------------------
-----------------------------.
عشق که نباشد،
شرارت بر ما خواهد تاخت؛
خداوندا ...!
هر آنچه در دل من
با عشق بیگانه است
از من دور کن ...
✍#آندره_ژید
🍏🍎🍃
با نام و یاد حضرت دوست
🗓 امروز یکشنبه 🐠🪻
☀️ ۱۹ فروردین. ۱۴۰۳
🌙۲۷ رمضان ۱۴۴۵
🌲۷ آوریل ۲۰۲۴
-----------------------------
--------🪴--------🪴---قدم های فردا به عشق و امید- -🪴--و به شور و نشاط زندگی ...
🦋🐠🦋🐠
با آرزوی اینکه برگ برگِ سبز
تقویم سال نو به شادمانی ورق بخورد
شاد باشید و
لبالب از جام می هستی ...
🌻❤️🌻
----------------------------
-----------------------------.
عشق که نباشد،
شرارت بر ما خواهد تاخت؛
خداوندا ...!
هر آنچه در دل من
با عشق بیگانه است
از من دور کن ...
✍#آندره_ژید
🍏🍎🍃
👍1