○
من متوجه شدم که، در اعماق نفرت درونم، عشقی بی پایان وجود دارد.
من متوجه شدم که، در انتهای گریه درونم، لبخندی بیمانند وجود دارد.
من متوجه شدم که، در پیچیدهترین آشوبهای درونم، آرامشی عمیق وجود دارد.
من متوجه شدم که، در اعماق زمستان درونم، تابستانی دلپذیر وجود دارد.
و اینها به من شادی میدهند. و به همین دلیل است که برایم مهم نیست دنیا با بیرحمی بر من فشار بیاورد، زیرا که در درونم چیزی قویتر، با آن مقابله میکند.
📕 کالیگولا
✍ #آلبر_کامو
🍏🍎🍃
من متوجه شدم که، در اعماق نفرت درونم، عشقی بی پایان وجود دارد.
من متوجه شدم که، در انتهای گریه درونم، لبخندی بیمانند وجود دارد.
من متوجه شدم که، در پیچیدهترین آشوبهای درونم، آرامشی عمیق وجود دارد.
من متوجه شدم که، در اعماق زمستان درونم، تابستانی دلپذیر وجود دارد.
و اینها به من شادی میدهند. و به همین دلیل است که برایم مهم نیست دنیا با بیرحمی بر من فشار بیاورد، زیرا که در درونم چیزی قویتر، با آن مقابله میکند.
📕 کالیگولا
✍ #آلبر_کامو
🍏🍎🍃
👌2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
از عشق سخن باید گفت
همیشه از عشق سخن باید گفت.
میگوید: عشق، ترجیع بندیـست که هیچ رَجعتی در آن نیست.
میگوید: تکرارِ نامکرّر است.
بی عشق، خانه حقیر است، محلّه خاموش است، شهر افسرده است، فضا تنگ است، دنیا تاریک. بی عشق، در هیچ سنگری سربازی نیست، در هیچ نبردی، فتحی.
دوست داشتن خوب است، عشق، امّا، عالیست.
دوست داشتن آرامش است، عشق غوغاست.
دوست داشتن دریاست
عشق، آتشفشانِ همیشه زنده یِ روح.
بی عشق، جهان قبرستانیست همه قبرهایش خالیِ خالی؛ باغی بوتههایش، درختهایش همه خشکیده و پژمرده.
بی عشق، چشمه بی آب است.
قلب، بدونِ راز.
📕 آتش بدون دود
✍ #نادر_ابراهیمی
🍏🍎🍃
از عشق سخن باید گفت
همیشه از عشق سخن باید گفت.
میگوید: عشق، ترجیع بندیـست که هیچ رَجعتی در آن نیست.
میگوید: تکرارِ نامکرّر است.
بی عشق، خانه حقیر است، محلّه خاموش است، شهر افسرده است، فضا تنگ است، دنیا تاریک. بی عشق، در هیچ سنگری سربازی نیست، در هیچ نبردی، فتحی.
دوست داشتن خوب است، عشق، امّا، عالیست.
دوست داشتن آرامش است، عشق غوغاست.
دوست داشتن دریاست
عشق، آتشفشانِ همیشه زنده یِ روح.
بی عشق، جهان قبرستانیست همه قبرهایش خالیِ خالی؛ باغی بوتههایش، درختهایش همه خشکیده و پژمرده.
بی عشق، چشمه بی آب است.
قلب، بدونِ راز.
📕 آتش بدون دود
✍ #نادر_ابراهیمی
🍏🍎🍃
❤1👌1
یه روز خوب میاد-سلین دیون
@injaZanVojuddarad
🎼❤️🎼
🎼"یهِ روزِ خوب میاد"
Music #A_New_Day_Has_Come
Singer #Celine_Dion
برف ها آب می شوند
شکوفه های بادام می شکفند
و دامن نیلوفرهای آبی پر می شود از گلخنده های نوشین زندگی ...
و قلب من میعادگهِ آب و آتش و آیینه و عشق می شود ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🎼"یهِ روزِ خوب میاد"
Music #A_New_Day_Has_Come
Singer #Celine_Dion
برف ها آب می شوند
شکوفه های بادام می شکفند
و دامن نیلوفرهای آبی پر می شود از گلخنده های نوشین زندگی ...
و قلب من میعادگهِ آب و آتش و آیینه و عشق می شود ...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
__طلوع کن!
تا که از ردِ
قدم های آبی ِ عشق
تا چشم های سرخ افق
شکوفه ها یِ سیب بشکفد
طلوع کن
تا عشق ؛ مصحفِ
عریانِ خاطره ها نشود ...!
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
با آرزوی طلوع صبحی روشن
شروع هفته تان به عشق و امید
🍏🍎🍃
__طلوع کن!
تا که از ردِ
قدم های آبی ِ عشق
تا چشم های سرخ افق
شکوفه ها یِ سیب بشکفد
طلوع کن
تا عشق ؛ مصحفِ
عریانِ خاطره ها نشود ...!
#فرح_فریماااا📕معمای_عشق
با آرزوی طلوع صبحی روشن
شروع هفته تان به عشق و امید
🍏🍎🍃
❤1👍1
Gole Hayahoo
Fereydoun
🎼❤️🎼
عشق تنها عشق
تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس
و عشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن...
✍#سهراب_سپهری
🍏🍎🍃
عشق تنها عشق
تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس
و عشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن...
✍#سهراب_سپهری
🍏🍎🍃
❤1👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
تو تنها تَسلای منی
هر چند در آن سوی دیگر جهان هستی.
با اینحال، وقتی راه میروم،
تو به من نزدیکی؛
وقتی کار میکنم،
تو با من سخن میگویی؛
و آن دم که احساس میکنم تنهایی مرا میخورد،
حضور تو در کنارم تجلی مییابد.
لحظاتی هست که میدانیم میان ما و آنان که دوستشان داریم،
هیچ فاصلهای نیست..
#جبران_خلیل_جبران
🍏🍎🍃
تو تنها تَسلای منی
هر چند در آن سوی دیگر جهان هستی.
با اینحال، وقتی راه میروم،
تو به من نزدیکی؛
وقتی کار میکنم،
تو با من سخن میگویی؛
و آن دم که احساس میکنم تنهایی مرا میخورد،
حضور تو در کنارم تجلی مییابد.
لحظاتی هست که میدانیم میان ما و آنان که دوستشان داریم،
هیچ فاصلهای نیست..
#جبران_خلیل_جبران
🍏🍎🍃
❤1👍1
○
طاقت بيار، طاقت. كه پهلوانی جز طاقت نيست. چون تورا شكنجه می كنند، بايد كه بر ايشان بخندی واگر نتوانی خنديد، آب دهان بر رويشان بيفكنی. و اگر آب دهان نتوانستی افكند، ناسزايشان بگويی و اگر ناسزا نتوانستی، دندان خشم بفشری واگر دندان خشم فشردن نتوانی، مباد بنالی كه ايشان از تو همين خواهند. و اگر بيش خواهند، مباد بگريی كه چون بگريی آنگاه است كه ايشان بر تو بخندند.
#قصه_های_مير_كفن_پوش
#بهرام_بیضایی
پ.ن:
قصههای میرِ کفن پوش، فیلمنامه ای است فیلم نشده که سالِ ۱۳۵۸ نوشته و نخستین بار سالِ ۱۳۶۳ منتشر شد.
🍏🍎🍃
طاقت بيار، طاقت. كه پهلوانی جز طاقت نيست. چون تورا شكنجه می كنند، بايد كه بر ايشان بخندی واگر نتوانی خنديد، آب دهان بر رويشان بيفكنی. و اگر آب دهان نتوانستی افكند، ناسزايشان بگويی و اگر ناسزا نتوانستی، دندان خشم بفشری واگر دندان خشم فشردن نتوانی، مباد بنالی كه ايشان از تو همين خواهند. و اگر بيش خواهند، مباد بگريی كه چون بگريی آنگاه است كه ايشان بر تو بخندند.
#قصه_های_مير_كفن_پوش
#بهرام_بیضایی
پ.ن:
قصههای میرِ کفن پوش، فیلمنامه ای است فیلم نشده که سالِ ۱۳۵۸ نوشته و نخستین بار سالِ ۱۳۶۳ منتشر شد.
🍏🍎🍃
👌2❤1
گنبد مینا - غزلی از حافظ
▫️ گنبدِ مینا
🔸 دکتر رشید کاکاوند
----------------------------
اندر این کار دلِ خویش به دریا فِکَنَم
از دلِ تنگِ گنهکار برآرم آهی
کآتش اندر گُنَهِ آدم و حوا فکنم
مایهٔ خوشدلی آنجاست که دلدار آنجاست
میکنم جهد که خود را مگر آنجا فکنم
بِگُشا بندِ قَبا ای مَهِ خورشید کُلاه
تا چو زلفت سَرِ سودا زده در پا فکنم
خوردهام تیرِ فلک، باده بده تا سرمست
عُقده در بندِ کَمرتَرکشِ جوزا فکنم
جرعهٔ جام بر این تختِ روان افشانم
غُلغُلِ چنگ در این گنبدِ مینا فکنم
حافظا تکیه بر ایّام چو سهو است و خطا
من چرا عِشرتِ امروز به فردا فکنم
🍏🍎🍃
🔸 دکتر رشید کاکاوند
----------------------------
اندر این کار دلِ خویش به دریا فِکَنَم
از دلِ تنگِ گنهکار برآرم آهی
کآتش اندر گُنَهِ آدم و حوا فکنم
مایهٔ خوشدلی آنجاست که دلدار آنجاست
میکنم جهد که خود را مگر آنجا فکنم
بِگُشا بندِ قَبا ای مَهِ خورشید کُلاه
تا چو زلفت سَرِ سودا زده در پا فکنم
خوردهام تیرِ فلک، باده بده تا سرمست
عُقده در بندِ کَمرتَرکشِ جوزا فکنم
جرعهٔ جام بر این تختِ روان افشانم
غُلغُلِ چنگ در این گنبدِ مینا فکنم
حافظا تکیه بر ایّام چو سهو است و خطا
من چرا عِشرتِ امروز به فردا فکنم
🍏🍎🍃
❤1❤🔥1👌1
شيرين - الوتر الحساس
🎼❤️🎼
🗣#شرین_عبدالوهاب
«اَنا لا اَضعَف اِشتاق اِلَیك»
«من کم نمیآورم،
مگر زمانی که
دلتنگت میشوم..!»
🍏🍎🍃
🗣#شرین_عبدالوهاب
«اَنا لا اَضعَف اِشتاق اِلَیك»
«من کم نمیآورم،
مگر زمانی که
دلتنگت میشوم..!»
🍏🍎🍃
❤1👌1