○
این صبح تابناک اهورایی
نوباوه طراوت و لبخند است
این بامداد پاک بهشتآسا
آیینهء جمال خدواند است
✍#فریدون_مشیری
🍏🍎🍃
این صبح تابناک اهورایی
نوباوه طراوت و لبخند است
این بامداد پاک بهشتآسا
آیینهء جمال خدواند است
✍#فریدون_مشیری
🍏🍎🍃
❤2👌1
○
ما مقیمِ درِ میخانه عشقیم
مدام
بی خود از جرعه میخانه
عشقیم مدام
هر که در عشق؛
خریدار بلایی است
ولی، ما اسیر
غم جانانه عشقیم مدام
#ح_صداقت_اشک_قلم
🍏🍎🍃
ما مقیمِ درِ میخانه عشقیم
مدام
بی خود از جرعه میخانه
عشقیم مدام
هر که در عشق؛
خریدار بلایی است
ولی، ما اسیر
غم جانانه عشقیم مدام
#ح_صداقت_اشک_قلم
🍏🍎🍃
❤1🔥1👏1
سیمین غانم
چه صبوره دل من
🎼❤️🎼
چه صبوره دل من!
#سیمین_غانم
خفته بودم؛
که خیال "تو"به دیدار من آمد
کاش؛
آن دولت بیدار مرا بود
دوامی ....
استاد #شفیعی_کدکنی
🍏🍎🍃
چه صبوره دل من!
#سیمین_غانم
خفته بودم؛
که خیال "تو"به دیدار من آمد
کاش؛
آن دولت بیدار مرا بود
دوامی ....
استاد #شفیعی_کدکنی
🍏🍎🍃
❤1👍1🔥1
Emporte moi
Alain Barrière
🎼❤️🎼
Artist:
#Alain_Barrière
Music:
#Emporte_moi
ای بس که نباشیم و
جهان خواهد بود
نی نام زِ ما و نی نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود
✍#حکیم_خیام
🍏🍎🍃
Artist:
#Alain_Barrière
Music:
#Emporte_moi
ای بس که نباشیم و
جهان خواهد بود
نی نام زِ ما و نی نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود
✍#حکیم_خیام
🍏🍎🍃
❤2🙏1
○
در آینه چهرهام را نگاه میکنم
آرام آرام چهرهام پیر میشود
از پنجره زمین را نگاه میکنم
خیس است و ساکت.
بر تن لباس میکنم، به کوچه میآیم
از نخستین عابر که در باران بدون چتر میدود
میپرسم
شما عبورِ بهار را در این کوچه ندیدید؟
✍#احمدرضا_احمدی
🍏🍎🍃
در آینه چهرهام را نگاه میکنم
آرام آرام چهرهام پیر میشود
از پنجره زمین را نگاه میکنم
خیس است و ساکت.
بر تن لباس میکنم، به کوچه میآیم
از نخستین عابر که در باران بدون چتر میدود
میپرسم
شما عبورِ بهار را در این کوچه ندیدید؟
✍#احمدرضا_احمدی
🍏🍎🍃
❤2👌1
○
چنان به مردم خوشبین باش که انگار جملگی خوبند و چنان به خودت تکیه کن انگار هیچ خیری در مردم نیست ..
✍#عباس_محمود_العقاد نویسنده مصری
🍏🍎🍃
چنان به مردم خوشبین باش که انگار جملگی خوبند و چنان به خودت تکیه کن انگار هیچ خیری در مردم نیست ..
✍#عباس_محمود_العقاد نویسنده مصری
🍏🍎🍃
👌2❤1
○
چه سفر درازی کردم در اندوه
و چون باز آمدم
روح عریانی دیدم در انتهای افق
و خود را در اندوه خود باز شناختم.
✍ #بیژن_جلالی
🍏🍎🍃
چه سفر درازی کردم در اندوه
و چون باز آمدم
روح عریانی دیدم در انتهای افق
و خود را در اندوه خود باز شناختم.
✍ #بیژن_جلالی
🍏🍎🍃
👌2❤1
نسیم فروردین
مرضیه
🎼❤️🎼
از روی مهر
با من دلخسته یار شو
پاییز کوچه های دلم را بهار شو...
✍🏼#سلمان_هراتی
کوچه های دلتون سبز و بهاری
🍏🍎🍃
از روی مهر
با من دلخسته یار شو
پاییز کوچه های دلم را بهار شو...
✍🏼#سلمان_هراتی
کوچه های دلتون سبز و بهاری
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
«تو می توانی همه چیز داشته باشی، و امید هم داشته باشی. تو می توانی در همه حال امید را داشته باشی، چون امید با اینکه چیز خیلی خیلی بزرگی ست، حجمی را اشغال نمی کند، و لازم نیست تو برایش قفسی درست کنی، یا اتاقی یا خانه یی...» برادرم می گوید:«یک ذره امید، به قدر تمام این دنیا بزرگ است؛ ولی همین ذره، کنار لب یک بچه ی دو ساله، وقتی می خندد، به خوبی دیده می شود
✍#نادر_ابراهیمی
🍏🍎🍃
«تو می توانی همه چیز داشته باشی، و امید هم داشته باشی. تو می توانی در همه حال امید را داشته باشی، چون امید با اینکه چیز خیلی خیلی بزرگی ست، حجمی را اشغال نمی کند، و لازم نیست تو برایش قفسی درست کنی، یا اتاقی یا خانه یی...» برادرم می گوید:«یک ذره امید، به قدر تمام این دنیا بزرگ است؛ ولی همین ذره، کنار لب یک بچه ی دو ساله، وقتی می خندد، به خوبی دیده می شود
✍#نادر_ابراهیمی
🍏🍎🍃
❤2❤🔥1👌1