This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
موجیم
که آسودگی ما عدم ماست
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
ما را که به
تزویر و حیل نیست سر و کار
آن صید حلال است
که در دام نگیریم
ما هیچ نداریم
جز از ساقی و مطرب
منت نکشیم
از کس و انعام نگیریم
دلبسته سازیم و اسیر می نابیم
گه موج شرابیم و گهی تار ربابیم
✍#کلیم_کاشانی/ساقی نامه
این سروده به اشتباه در مجازی
بنام صائب تبریزی و اقبال لاهوری
نشر داده شده است ❌✅❌
🍏🍎🍃
موجیم
که آسودگی ما عدم ماست
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
ما را که به
تزویر و حیل نیست سر و کار
آن صید حلال است
که در دام نگیریم
ما هیچ نداریم
جز از ساقی و مطرب
منت نکشیم
از کس و انعام نگیریم
دلبسته سازیم و اسیر می نابیم
گه موج شرابیم و گهی تار ربابیم
✍#کلیم_کاشانی/ساقی نامه
این سروده به اشتباه در مجازی
بنام صائب تبریزی و اقبال لاهوری
نشر داده شده است ❌✅❌
🍏🍎🍃
👌2❤1
●
ای صبحدم چه شد
که گریبان دریدهای
وی شب چه حالتی است
که گیسو بریدهای
از دیده زمانه
روان است
جوی خون
ای دیده زمانه بگو
تا چه دیدهای
✍#سلمان_ساوجی
درود و مهر صبح تان به خیر
🍏🍎🍃
ای صبحدم چه شد
که گریبان دریدهای
وی شب چه حالتی است
که گیسو بریدهای
از دیده زمانه
روان است
جوی خون
ای دیده زمانه بگو
تا چه دیدهای
✍#سلمان_ساوجی
درود و مهر صبح تان به خیر
🍏🍎🍃
❤2👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
هفت روز هفته ای شاد داشته باشید 🌸💖🌸💖🌸💖🌸💖
هفت روز هفته ای شاد داشته باشید 🌸💖🌸💖🌸💖🌸💖
❤2
Hamrah Sho Aziz
Mohammadreza Shajarian
🎼❤️🎼
🗣#استاد_شجريان
همراه شو عزیز، همراه شو عزیز
تنها نمان به در، کین درد مشترک
هرگز جداجدا، درمان نمیشود
دشوارِ زندگی، هرگز برای ما
بی رزم مشترک؛ آسان نمیشود...
🍏🍎🍃
🗣#استاد_شجريان
همراه شو عزیز، همراه شو عزیز
تنها نمان به در، کین درد مشترک
هرگز جداجدا، درمان نمیشود
دشوارِ زندگی، هرگز برای ما
بی رزم مشترک؛ آسان نمیشود...
🍏🍎🍃
👌2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
آدمی اگر هیچ چیز در این دنیا نداشته باشد، باز هم چیزی هست که باید بابت آن هر ثانیه شادی کرد و آن "وجود داشتن" است. وجود داشتن برای عشق ورزیدن به تمام کسانی که ما را درزندگیشان پذیرفتهاند.
📕 #میخواهم_سهمم_را_ببخشم
#فردریک_بکمن
درود ی به روشنای آفتاب و به
حلاوت مهر و دوستی اولین روز
هفته تان به عشق و شادی ☀️
🍏🍎🍃
آدمی اگر هیچ چیز در این دنیا نداشته باشد، باز هم چیزی هست که باید بابت آن هر ثانیه شادی کرد و آن "وجود داشتن" است. وجود داشتن برای عشق ورزیدن به تمام کسانی که ما را درزندگیشان پذیرفتهاند.
📕 #میخواهم_سهمم_را_ببخشم
#فردریک_بکمن
درود ی به روشنای آفتاب و به
حلاوت مهر و دوستی اولین روز
هفته تان به عشق و شادی ☀️
🍏🍎🍃
❤2👍1👌1
●
حقیقت این است...
که زندگی واقعی انسان از مجموعه ی
تضادهای گریزناپذیری مانند روز و شب،
تولد و مرگ، نیکبختی و رنج، نیکی و بدی
تشکیل شده است...
ما حتی یقین نداریم...
که روزی یکی از این تضادها،
مثلاً نیکی بر بدی یا شادی بر غم
پیروز شود..!
زندگی میدان مبارزه است..!
همیشه چنین بوده...
و همواره نیز چنین خواهد بود...
و اگر جز این بود زندگی به پایان میرسید..!
#کارل_گوستاو_یونگ
🍏🍎🍃
حقیقت این است...
که زندگی واقعی انسان از مجموعه ی
تضادهای گریزناپذیری مانند روز و شب،
تولد و مرگ، نیکبختی و رنج، نیکی و بدی
تشکیل شده است...
ما حتی یقین نداریم...
که روزی یکی از این تضادها،
مثلاً نیکی بر بدی یا شادی بر غم
پیروز شود..!
زندگی میدان مبارزه است..!
همیشه چنین بوده...
و همواره نیز چنین خواهد بود...
و اگر جز این بود زندگی به پایان میرسید..!
#کارل_گوستاو_یونگ
🍏🍎🍃
👌2