آهنگ زیبا_ گل آفتابگردون
گروه آرین
🎼❤️🎼
🎼گل آفتاب گردون
🎼 #گروه آرین
--------------------------
سلام به صبح؛
که با نسیم یاد تو به خیر
می شود
سلام به آفتاب؛
که در آسمانِ نگاهِ تو؛
می تابد
سلام به عشق؛
که با نامِ تو تطهیر
می شود!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🎼گل آفتاب گردون
🎼 #گروه آرین
--------------------------
سلام به صبح؛
که با نسیم یاد تو به خیر
می شود
سلام به آفتاب؛
که در آسمانِ نگاهِ تو؛
می تابد
سلام به عشق؛
که با نامِ تو تطهیر
می شود!!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤2👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
●
باید مثل زمین صبور باشی،
صبر کن تا موسم شکفتن،
باید مثل زمین بود،
مثل زمین خوب.
اگر حوصله داشته باشی،دوباره همه چیز خوب میشود، حتی اگر صد بار هم شکست بخوری نباید مایوس شوی.
شکست و ناکامی هم برای خودش نوعی سعادت است.
📕# ژان کریستف
✍ #رومن_رولان
🍏🍎🍃
باید مثل زمین صبور باشی،
صبر کن تا موسم شکفتن،
باید مثل زمین بود،
مثل زمین خوب.
اگر حوصله داشته باشی،دوباره همه چیز خوب میشود، حتی اگر صد بار هم شکست بخوری نباید مایوس شوی.
شکست و ناکامی هم برای خودش نوعی سعادت است.
📕# ژان کریستف
✍ #رومن_رولان
🍏🍎🍃
👌2
○
زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره،
در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه،
در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است،
در آیینه عشق
زندگی، "فهم نفهمیدن هاست" ...
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست ...
آسمان، نور، خدا ...
عشق، سعادت با ماست ...
✍#سهراب_سپهری
تیک تاک لحظه هایتان به عشق
و زندگی ...
🍏🍎🍃
زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره،
در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه،
در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است،
در آیینه عشق
زندگی، "فهم نفهمیدن هاست" ...
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست ...
آسمان، نور، خدا ...
عشق، سعادت با ماست ...
✍#سهراب_سپهری
تیک تاک لحظه هایتان به عشق
و زندگی ...
🍏🍎🍃
❤2👌1
Mohammadreza Shajarian - Tasnif Jane Jahan (محمدرضا شجریان - تصنیف…
🎼❤️🎼
جان و جهان!
دوش کجا بودهای؟
نی غلطم،
در دل ما بودهای
دوش ز هجر تو جفا دیدهام
ای که تو سلطان وفا بودهای
آه که من دوش چه سان بودهام!
آه که تو دوش کرا بودهای!
رشک برم کاش قبا بودمی
چونک در آغوش قبا بودهای
زهره ندارم
که بگویم ترا
« بی من بیچاره
چرا بودهای؟»
✍#مولانای_جان
🗣#استاد_شجریان
🍏🍎🍃
جان و جهان!
دوش کجا بودهای؟
نی غلطم،
در دل ما بودهای
دوش ز هجر تو جفا دیدهام
ای که تو سلطان وفا بودهای
آه که من دوش چه سان بودهام!
آه که تو دوش کرا بودهای!
رشک برم کاش قبا بودمی
چونک در آغوش قبا بودهای
زهره ندارم
که بگویم ترا
« بی من بیچاره
چرا بودهای؟»
✍#مولانای_جان
🗣#استاد_شجریان
🍏🍎🍃
❤1👍1
Parse
Siavash Ghomayshi
🎼❤️🎼
🗣#سیاوش_قمیشی
بُگذار سر به سینۀ من تا بگویمت
اندوه چیست عشق کدام است غم کجاست
بُگذار تا بگویمت این مرغِ خسته جان
عمریست در هوای تو از آشیان جداست ...!
✍#فریدون_مشیری
🍏🍎🍃
🗣#سیاوش_قمیشی
بُگذار سر به سینۀ من تا بگویمت
اندوه چیست عشق کدام است غم کجاست
بُگذار تا بگویمت این مرغِ خسته جان
عمریست در هوای تو از آشیان جداست ...!
✍#فریدون_مشیری
🍏🍎🍃
❤1👌1
○
هر كه را خلقوخوی فراخ ديدی، و رویِ گشاده و فراخ حوصله، كه دعای خير همه عالم كند، كه از سخن او تو را گشادِ دل حاصل میشود و اين عالم و تنگی او، بر تو فراموش میشود؛
آن فرشته است و بهشتی.
و آنكه اندر او و اندر سخن او قبضی میبينی و تنگی و سردی، كه از سخن او چنان سرد میشوی كه از سخن آن كس گرم شده بودی؛
آن شيطان است و دوزخی.
اكنون هر كه بر اين سِرّ واقف شود به صدهزار شيخی التفات نكند.
👤#شمس_تبریزی
🍏🍎🍃
هر كه را خلقوخوی فراخ ديدی، و رویِ گشاده و فراخ حوصله، كه دعای خير همه عالم كند، كه از سخن او تو را گشادِ دل حاصل میشود و اين عالم و تنگی او، بر تو فراموش میشود؛
آن فرشته است و بهشتی.
و آنكه اندر او و اندر سخن او قبضی میبينی و تنگی و سردی، كه از سخن او چنان سرد میشوی كه از سخن آن كس گرم شده بودی؛
آن شيطان است و دوزخی.
اكنون هر كه بر اين سِرّ واقف شود به صدهزار شيخی التفات نكند.
👤#شمس_تبریزی
🍏🍎🍃
👌2
○
در خوابم گذشت که آب آتش گرفته است.
و باد آتش گرفته است.
و خاک آتش گرفته است.
و آتش آتش گرفته است.
در خوابم گذشت که در رگهایم؛
خون آتش گرفته است.
#سهراب_کشی
#بهرام_بیضایی
🍏🍎🍃
در خوابم گذشت که آب آتش گرفته است.
و باد آتش گرفته است.
و خاک آتش گرفته است.
و آتش آتش گرفته است.
در خوابم گذشت که در رگهایم؛
خون آتش گرفته است.
#سهراب_کشی
#بهرام_بیضایی
🍏🍎🍃
👌2
آهنگ ترکی
@Turk_Bi0
❤1👌1
○
سوگواران تو
امروز خموشند همه
که دهان های وقاحت
به خروشند همه
گر خموشانه به سوگ
تو نشستند رواست
زان که وحشت زدهی
حشر وحوشند همه
آه از این قوم ریایی
که درین شهر دو روی
روزها شحنه و شب،
باده فروشند همه
باغ را این تب روحی
به کجا برد که باز
قمریان از همه سو
خانه به دوشند همه
ای هرآن قطره ز
آفاق هر آن ابر ببار
بیشه و باغ به آواز
تو گوشند همه
گرچه شد میکدهها
بسته و یاران امروز
مُهر بر لب زده و
ز نعره خموشندهمه
به وفای تو که
رندان بلاکش فردا
جز به یاد تو و
نام تو ننوشند همه
#استاد_شفیعی_کدکنی
🍏🍎🍃
سوگواران تو
امروز خموشند همه
که دهان های وقاحت
به خروشند همه
گر خموشانه به سوگ
تو نشستند رواست
زان که وحشت زدهی
حشر وحوشند همه
آه از این قوم ریایی
که درین شهر دو روی
روزها شحنه و شب،
باده فروشند همه
باغ را این تب روحی
به کجا برد که باز
قمریان از همه سو
خانه به دوشند همه
ای هرآن قطره ز
آفاق هر آن ابر ببار
بیشه و باغ به آواز
تو گوشند همه
گرچه شد میکدهها
بسته و یاران امروز
مُهر بر لب زده و
ز نعره خموشندهمه
به وفای تو که
رندان بلاکش فردا
جز به یاد تو و
نام تو ننوشند همه
#استاد_شفیعی_کدکنی
🍏🍎🍃
👍1👌1🕊1