This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
فصل ها می گذرند؛
و پرندکِ
بامِ لحظه ها؛
چون قاصدکی بیقرار
در باد گم می شود؛
پنجره یِِ آرزوهای ات را
بروی هر طلوع، باز بگذار
و چهار فصل سال را؛
عاشقانه در آغوش بگیر
آدم ها؛
بادبادک هایِ
رها شده در بادند!!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
درود دوستانم روز چهارشنبه تان
تابنده به آفتابِ عشق و امید 🌺
فصل ها می گذرند؛
و پرندکِ
بامِ لحظه ها؛
چون قاصدکی بیقرار
در باد گم می شود؛
پنجره یِِ آرزوهای ات را
بروی هر طلوع، باز بگذار
و چهار فصل سال را؛
عاشقانه در آغوش بگیر
آدم ها؛
بادبادک هایِ
رها شده در بادند!!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
درود دوستانم روز چهارشنبه تان
تابنده به آفتابِ عشق و امید 🌺
🙏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
"عشق" هدیهای نمیدهد مگر از گوهرِ ذات خویش. و هدیهای نمیپذیرد، مگر از گوهرِ ذاتِ خویش.
"عشق" نه مالک است و نه مملوک،
زیرا "عشق" برای "عشق" کافی است.
وقتی که عاشق میشوید مگویید:
"خداوند در قلب من است"،
بلکه بگویید:
"من در قلب خداوند جای دارم".
و گمان مکنید که زمامِ عشق در دست شماست، بلکه این عشق است که اگر شما را شایسته بیند حرکت شما را هدایت میکند.
✍#جبران_خلیل_جبران
🍏🍎🍃
"عشق" هدیهای نمیدهد مگر از گوهرِ ذات خویش. و هدیهای نمیپذیرد، مگر از گوهرِ ذاتِ خویش.
"عشق" نه مالک است و نه مملوک،
زیرا "عشق" برای "عشق" کافی است.
وقتی که عاشق میشوید مگویید:
"خداوند در قلب من است"،
بلکه بگویید:
"من در قلب خداوند جای دارم".
و گمان مکنید که زمامِ عشق در دست شماست، بلکه این عشق است که اگر شما را شایسته بیند حرکت شما را هدایت میکند.
✍#جبران_خلیل_جبران
🍏🍎🍃
👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
از باغ دیدارِ امروز
سبد ، سبد
نگاه و لبخند
بوسه و خاطره
با خود همراه کن
من و تو
دوباره به این باغ
بَر نخواهیم گشت!
#مسعود_ایمانی_صورت
🍏🍎🍃
از باغ دیدارِ امروز
سبد ، سبد
نگاه و لبخند
بوسه و خاطره
با خود همراه کن
من و تو
دوباره به این باغ
بَر نخواهیم گشت!
#مسعود_ایمانی_صورت
🍏🍎🍃
👌1
○
لحظه هایی از تاریخ هیچ گاه از عشق خالی نبوده است و آنگاه که عشق به تاریخ ورود پیدا می کند تاریخ رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد و شوری دیگر می انگیزد.
📕#دزیره
✍#آن_ماری_سلینکو
🍏🍎🍃
لحظه هایی از تاریخ هیچ گاه از عشق خالی نبوده است و آنگاه که عشق به تاریخ ورود پیدا می کند تاریخ رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد و شوری دیگر می انگیزد.
📕#دزیره
✍#آن_ماری_سلینکو
🍏🍎🍃
🥰1
○
مردم را که میشناسی !
مردم از ترسوها خوششان نمیآید، اگرچه خودشان چندان هم شجاع نیستند. آنها از ضعیف و ناتوان بیزارند. اگرچه خودشان هم کمتر قوی و توانا هستند.
این مردمی که من دیدهام خود به خود حامی قدرت هستند .
پشت کسی هستند که توانا باشد. اما اگر آن قدرت ضعیف شود، مردم خود به خود از او دور میشوند .
اگر قدرتی که میپسندند از پا در بیاید ، آنوقت همین مردم لگدش میکنند و از رویش میگذرند، همین مردم...!
📕#کلیدر
✍🏼#محمود_دولت_آبادی
🍏🍎🍃
مردم را که میشناسی !
مردم از ترسوها خوششان نمیآید، اگرچه خودشان چندان هم شجاع نیستند. آنها از ضعیف و ناتوان بیزارند. اگرچه خودشان هم کمتر قوی و توانا هستند.
این مردمی که من دیدهام خود به خود حامی قدرت هستند .
پشت کسی هستند که توانا باشد. اما اگر آن قدرت ضعیف شود، مردم خود به خود از او دور میشوند .
اگر قدرتی که میپسندند از پا در بیاید ، آنوقت همین مردم لگدش میکنند و از رویش میگذرند، همین مردم...!
📕#کلیدر
✍🏼#محمود_دولت_آبادی
🍏🍎🍃
👌2
○
هر کهنه نو می شود، هر زردی سبز می شود و هر سردی به گرمی می گراید، دیالکتیک طبیعت درس آموز است تا افکار و اندیشه های کهنه را دور ریخته و نویدبخش "تغییر" شویم. مقاومت و عزم تغییر در روزگاری که ما را به تسلیم و تن دادن فرا می خواند پیام بهار طبیعت است.
انقلابی واقعی کسی است که علیه خودش انقلاب کند.
✍#ویتگنشتاین
🍏🍎🍃
هر کهنه نو می شود، هر زردی سبز می شود و هر سردی به گرمی می گراید، دیالکتیک طبیعت درس آموز است تا افکار و اندیشه های کهنه را دور ریخته و نویدبخش "تغییر" شویم. مقاومت و عزم تغییر در روزگاری که ما را به تسلیم و تن دادن فرا می خواند پیام بهار طبیعت است.
انقلابی واقعی کسی است که علیه خودش انقلاب کند.
✍#ویتگنشتاین
🍏🍎🍃
👌1
Boghze Darya
Aref
🎼❤️🎼
همه از دور می شنیدن
بغضه دریا تو صدامه
همشون به هم میگفتن
غمه دنیا تو نگامه
همه درهاشون و بستن
تنها موندم زیر بارون
تنهایی گاهی یه مرزه
بینآزادی و زندون
از نفس افتاده بودم اومدی
راهمو گم کرده بودم اومدی؛
جاده خالی و
و بدونِ نور ماه
"ماهمو گم کرده
بودم اومدی".....
🍏🍎🍃
همه از دور می شنیدن
بغضه دریا تو صدامه
همشون به هم میگفتن
غمه دنیا تو نگامه
همه درهاشون و بستن
تنها موندم زیر بارون
تنهایی گاهی یه مرزه
بینآزادی و زندون
از نفس افتاده بودم اومدی
راهمو گم کرده بودم اومدی؛
جاده خالی و
و بدونِ نور ماه
"ماهمو گم کرده
بودم اومدی".....
🍏🍎🍃
🥰1
○
تنها آرزو دارم تو را دوست داشته باشم
یک طوفان، درهای را پر میکند
یک ماهی، رودخانهای را
تو را به اندازهی تنهاییام درآوردهام
تا همهی دنیا در تو پنهان شود
و روزها و شبها بدانند
که نباید به چشمان تو نگاه کنند
بیشتر از آنکه
من به تو و جهانی که در تصویر توست
فکر میکنم
تا روزها و شبها به فرمان پلکهای تو در بیایند.
✍#پل_الوار
🍏🍎🍃
تنها آرزو دارم تو را دوست داشته باشم
یک طوفان، درهای را پر میکند
یک ماهی، رودخانهای را
تو را به اندازهی تنهاییام درآوردهام
تا همهی دنیا در تو پنهان شود
و روزها و شبها بدانند
که نباید به چشمان تو نگاه کنند
بیشتر از آنکه
من به تو و جهانی که در تصویر توست
فکر میکنم
تا روزها و شبها به فرمان پلکهای تو در بیایند.
✍#پل_الوار
🍏🍎🍃
👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
○
__ما را چه می شود؟
خورشید چرا
خاموش است؟
عشق چرا مرده است؟
ما را؛ چه می شود؟...
جامِ زهر را؛ در
توهمِ جوی هایِ شیر و عسل؛
ذره ذره می نوشیم؛
و در آتشِ گداخته یِ
جهنمیانِ کوردل؛
هزار... هزار بار...
جان می دهیم؛
خدایِ من!
می شود ... بگویی؟...
دوزخیان؛
چرا در ردایِ بهشتیان؛
جامِ زهر؛ به خونِ خلق؛
می فروشند!!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
__ما را چه می شود؟
خورشید چرا
خاموش است؟
عشق چرا مرده است؟
ما را؛ چه می شود؟...
جامِ زهر را؛ در
توهمِ جوی هایِ شیر و عسل؛
ذره ذره می نوشیم؛
و در آتشِ گداخته یِ
جهنمیانِ کوردل؛
هزار... هزار بار...
جان می دهیم؛
خدایِ من!
می شود ... بگویی؟...
دوزخیان؛
چرا در ردایِ بهشتیان؛
جامِ زهر؛ به خونِ خلق؛
می فروشند!!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤🔥1🙏1
Estas Tonne - The Essence (Cignus Remix)
@flowwithmusic
🎼❤️🎼
🎵آهنگ زبیای " ذات "
🎼 #استاس تونه
------------------------------
از بس؛
که از عطر
خیالت پرم
با یاد تو
هر لحظه؛
بهشت می شوم!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
🎵آهنگ زبیای " ذات "
🎼 #استاس تونه
------------------------------
از بس؛
که از عطر
خیالت پرم
با یاد تو
هر لحظه؛
بهشت می شوم!...
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
👌1
○
حفاظت از محیط زیست، عبارتست از تلاشی که به منظور حفظ سلامتی محیط و انسانها، در سطوح شخصی، سازمانی یا دولتی، از محیط طبیعی محافظت میکند. با توجه به رشد جمعیت و تکنولوژی، محیط بیوفیزیکی گاهی نادیده گرفته میشود. این موضوع باید به رسمیت شناخته شود و دولتها باید محدودیتهایی علیه فعالیتهای تخریب محیط زیست
ایجاد کنند
بیشترین آسیب وارد شده به زمین از طرف انسان مصرفگرا بودن ما و تولید پلاستیک بوده است. هر نوع استفادهی بیش از حدی از گاز، غذا، لباس، ماشین، مبلمان، آب، اسباب بازی، وسایل الکترونیکی و هر کالای دیگری به عنوان مصرفگرایی بیش از حد شناخته شده و به زمین آسیب زده است. اگر قرار است برای حفاظت از محیط زیست و نجات زمین کاری کنیم باید عادتهای مصرفی و روش تأثیر هر خرید یا اقدام بر اکوسیستم را بازنگری کرده و در صورت لزوم تغییرشان دهیم.
در حفظ و حراست و پاکسازی محیط زیست ، سهیم باشیم...
🍏🍎🍃
حفاظت از محیط زیست، عبارتست از تلاشی که به منظور حفظ سلامتی محیط و انسانها، در سطوح شخصی، سازمانی یا دولتی، از محیط طبیعی محافظت میکند. با توجه به رشد جمعیت و تکنولوژی، محیط بیوفیزیکی گاهی نادیده گرفته میشود. این موضوع باید به رسمیت شناخته شود و دولتها باید محدودیتهایی علیه فعالیتهای تخریب محیط زیست
ایجاد کنند
بیشترین آسیب وارد شده به زمین از طرف انسان مصرفگرا بودن ما و تولید پلاستیک بوده است. هر نوع استفادهی بیش از حدی از گاز، غذا، لباس، ماشین، مبلمان، آب، اسباب بازی، وسایل الکترونیکی و هر کالای دیگری به عنوان مصرفگرایی بیش از حد شناخته شده و به زمین آسیب زده است. اگر قرار است برای حفاظت از محیط زیست و نجات زمین کاری کنیم باید عادتهای مصرفی و روش تأثیر هر خرید یا اقدام بر اکوسیستم را بازنگری کرده و در صورت لزوم تغییرشان دهیم.
در حفظ و حراست و پاکسازی محیط زیست ، سهیم باشیم...
🍏🍎🍃
👌1